سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت و دوستی/ شش رنگ مختلف رزها چه می‌گویند



نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

 

گل‌های رز زیبا و بی‌نظیر در گل‌فروشی‌ها، فقط برای زیبایی و قشنگی نیستند. هر گلدانی از این گل‌ها با رنگ‌های مختلف، نشانه خاصی دارد و برای خریدن آنها و هدیه دادن شان، باید بدانید که با هررنگ، کدام حرف و پیام را می‌رساند...

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزقرمز؛ عشق و عاشقانه‌هایش

رزقرمز یکی از نشانه‌های واحد جهانی عشق است. رزهای قرمز در تمام نقاط کره‌زمین همیشه، نشانه‌ای برای عشقی است که ناخالصی ندارد و از ته‌دل می‌آید. رزهای قرمز، قدرت توانایی گذشتن از مرزها با مردمانی از نژادها، مذاهب و سیاست‌های مختلف را دارند.

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزهای زرد؛ دوستی، خوشی و آرزوی روزهای خوب

رنگ زرد یادآور زیبایی نورخورشید است؛ بخشنده و گرم و هیجان‌انگیز. رزهای زرد را برای کسانی بخرید که می‌خواهید، پیام محبت و دوستی عمیق خود را به آنها برسانید. با این رنگ شما به آدم‌ها می‌گویید که چقدر دوست?شان دارید و چقدر برای آنها روزهای خوب آرزو می‌کنید.

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزهای صورتی؛ عشق و سپاسگزاری

صورتی با خودش مهربانی، احترام و سپاسگزاری می‌آورد. رزهای صورتی تیره بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهید از آنها تشکر کنید و به آنها یادآوری کنید که میزان عشق و علاقه و محبت آنها را می‌دانید و قدردان‌اش هستید. سپاسگزاری، مهم‌ترین نشان این رزهای ملایم و دوست‌داشتنی است.

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزهای سفید؛ خلوص و همدردی

شبیه به رزهای قرمز، رزهای سفید هم نشانه‌ای جهانی برای عشقی بی‌غل و غش و ساده هستند. این رزها، بهترین راه‌حل برای رساندن پیام محبت ساده و بی‌آلایش شما هستند، اما بیشتر از آن در مراسم‌هایی که به دنبال رساندن پیام همدلی و همدردی خود هستید، به کار می‌آیند.

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزهای نارنجی؛ شور، شوق و اشتیاق

رزهای نارنجی ترکیبی از رزهای قرمز و رزهای زرد هستند. ترکیبی از عشق و محبت رزقرمز در کنار دوستی و هیجان رزهای زرد. برای همین است که برای خریدن این رزها، باید کمی محتاط باشید و آن ‌را به کسی بدهید که می‌خواهید به او بگویید:

«من به تو افتخار می‌کنم.»

نشانه‌هایی برای عشق ومحبت , نشانه رنگ گل های رز,

رزهای بنفش؛ عشق در نگاه اول و جادویی دوست‌داشتنی

رنگ بنفش شکوه و عظمت خاصی دارد. این رنگ با سنگینی و وقارش، پیامی جادویی از محبت و احترام را منتقل می‌کند و اگر به دست کسی برسد، یک لبخند عمیق و کوتاه، نشانه موفقیت شماست.

منبع:‌هفته نامه زندگی مثبت

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی استاد محمّد رحیمی- دوستی ومحبت...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنجش عشق و دوستی



 

 

در این مطلب یک تست جالب روانشناسی مطرح می شود که ارتباط شما را با دوست داشتن تا حدی مشخص می کند پاسخ دادن و مشاهده نتیجهء این تست خالی از لطف نیست.

 

تست

 

سوال اول:

 

شما به طرف خانه کسی که دوست دارید می روید.دو راه برای رسیدن به انجا وجود دارد:

 

ـ یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می رساند ولی خیلی ساده و خسته کننده است

ـ اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است ولی پر از مناظر زیبا و جالب است.

 

حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می کنید؟راه کوتاه یا بلند؟

 

 

سوال دوم:

 

در راه دو بوته گل رز می بینید. یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید. شما تصمیم می گیرید 20 شاخه از رزها را برای او بچینید. چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می کنید

(شما می توانید یا همه را یا از ترکیب دو رنگ انتخاب کنید)

 

 

سوال سوم:

 

با لاخره شما به خانه دوست یا معشوقتان می رسید و یکی از افراد خانوادهء او در را بر روی شما باز می کند.شما می توانید از او بخواهید که دوستتان را صدا بزند یا اینکه خودتان او را خبر کنید.

حالا چکار می کنید؟

 

 

سوال چهارم:

 

شما وارد منزل شده به اتاق دوستتان می روید ولی کسی آنجا نیست. پس تصمیم می گیرید رزها را همان جا بگذارید.

ترجیح می دهید آنها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

 

 

سوال پنجم:

 

شب می شود شما و او هر کدام در اتاقهای جداگانه ای می خوابید. صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق او می روید: دوست دارید شما وقتی که آنجا می روید او خواب باشد یا بیدار؟

 

 

سوال آخر:

 

وقت برگشتن به خانه است آیا راه کوتاه و ساده را انتخاب می کنید؟ یا ترجیح می دهید از راه طولانی و جالب تر بوید؟

 

تست

 

جواب ها

 

جواب سوال اول:

جاده نشان دهنده عشق است اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید. زود و آسان عاشق می شوید.

ولی اگر راه طولانی را انتخاب کرده اید به آسانی عاشق نمی شوید.

 

 

جواب سوال دوم:

 

تعداد رز های قرمز نشان دهنده آن است که در یک رابطه چقدر از خودتان مایه می گذارید و تعداد رزهای سفید برعکس نشان می دهد که شما چقدر در ان رابطه از طرف مقابلتان انتظار محبت دارید.

به طور مثال اگر 18 رز قرمز و 2 عدد رز سفید انتخاب کرده اید به معناست که شما 90% محبت می کنید و 10% انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

 

 

جواب سوال سوم:

 

سوال سوم نشان دهنده طرز برخورد شما با مشکلات در یک رابطه است. اگر شما از اعضای خانواده درخواست کرده اید که محبوبتان را صدا بزند به این معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات می ترسید و امیدوار هستید که مشکلات به خودی خود حل شوند. ولی اگر خودتان به اتاق رفته اید که او را از حظور خود مطلع کنید این نشان می دهد که شما با مشکلات روبرو می شوید و دوست دارید آنها را هر چه زودتر حل کنید.

 

 

جواب سوال چهارم:

 

محل قرار دادن رزها نشان دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوبتان است. اگر آنها را بر روی تخت بگذارید نشان می دهد که دوست دارید او را زیاد ببینید و اگر انها را لب پنجره قرار می دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید تحمل می کنید.

 

 

جواب سوال پنجم:

 

سوال پنجم نشان دهنده تفکر و طرز فکر شما در بارهء شخصیت فرد محبوبتان است. اگر شما او را در حالی که خوابیده است در اتاق می بینید. این به این معنی است که شما او را همانطور که است دوست دارید و اگر او را بیدار دیده اید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما بشود.

 

 

جواب سوال آخر:

 

راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست. اگر راه کوتاه را انتخاب کرده اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده اید مدت زیادی در عشق خود پایدار خواهید بود.