سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ناگفته‌هایی از زندگی با جذام


هنوز هم از شنیدن نامش ترس را با تمام وجود حس می‌کنند؛ حتی خانواده‌ها به محض مبتلاشدن یکی از اعضا، او را طرد می‌کنند، چه رسد به جامعه!


ویدیو مرتبط :
ناگفته های زندگی مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناگفته های کاپیتان رئال مادرید از زندگی شخصی اش/به من می گویند ' ال ملون' یعنی خربزه!



ناگفته های کاپیتان رئال مادرید از زندگی شخصی اش/به من می گویند ' ال ملون' یعنی خربزه!

 دروازه بان رئال مادرید در مصاحبه ای با لاسکستا ،در مورد زندگی شخصی اش و همچنین اتفاقاتی که در رختکن رئال می افتد حرف زد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین؛وی افشا کرد که برخی هم تیمی هایش به او لقب خربزه (ال ملون) داده اند :«از بچگی کله گنده ای داشتم و دادن این لقب به همین خاطر است .»

وی سپس در مورد شرایط رختکن رئال حرف زد و گفت :« کریستیانو ، په په و کوئنت رائو بیشتر اوقات با هم هستند . با هم به اردوی پرتغال می روند پس صمیمی تر هستند . مارسلو شخصیت بامزه رختکن است و مدام با بقیه شوخی می کند.هیگوائین و دی ماریا با اسپانیایی ها خیلی رفیق هستند . خدیرا ، اوزیل یا بنزما نیز خیلی هماهنگ شده اند . کریم در ابتدا خجالتی تر به نظر می رسید و خیلی درونگرا تر بود .»ایکر در مورد رونالدو نیز با حس شوخ طبعی صحبت کرد و گفت که مشکلی ندارد که با او تعطیلات برود :« البته به شرطی که کل مخارج سفر او پرداخت شده باشد .»

او در مورد زندگی شخصی و مسائلی که در مورد آن مطرح می شود هم گفت که این به خاطر شهرتش است . وی افزود :« باید چوب شهرتم را بخورم . بعضی حرفها برایم قابل درک نیست و اذیت می شوم . مشکلاتی با برخی از کسانی که از زندگی خصوصی من عکس می گیرند پیدا کرده ام هر چند که به هر حال این بخشی از کار من است چرا که آن افراد هم باید پول در آورند . اما باید محدودیت هایی قائل شد و گاهی اوقات به ما اجازه داد که کارمان را انجام دهیم . مراقتب ها از حریم شخصی افراد در اسپانیا به سختگیری کشورهای دیگر نیست .»

کاسیاس در مورد حضورش در شبکه های اجتماعی هم گفت :« همیشه مقاومت می کردم اما فکر می کنم که باید با آن کنار آمد . باید بدانیم که چطور از آن استفاده کنیم و چطور هر لحظه پیغامی را بنویسیم . حالا انگار ارزش آن برای برخی خیلی زیاد شده است.»/خبرآنلاین