سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

میزان شکر دریافتی کودک



 

 

میزان شکر دریافتی کودک


احتمالاً کودک شما نیز جزو آن دسته کودکانی است که از خوردن قند و شکر لذت می برند. حتی اگر مصرف مستقیم شکر نیز کاهش یابد، آن قدر خوراکی ها و نوشیدنی های شیرین وجود دارند که میزان زیادی از شکر را وارد بدن او کنند، اما متخصصان تغذیه معتقدند باید تا حد امکان میزان شکر موجود در برنامه غذایی کودکان کاهش یابد زیرا پاسخ بدن در مقابل قند و شکر زیاد، به صورت افت فشار، آغاز واکنش های دیابتیک و چاقی بروز می کند. باید به یاد داشت در کنار قند و شکر غذاهایی مانند آب میوه های مصنوعی، ژله، شکلات، شیرینی و حتی سس حاوی مقادیر زیادی شکر هستند که باید سعی شود مصرف آن ها نیز محدود شود.

 

 

راهکارهایی برای کاهش شکر دریافتی کودکان


-مصرف غلات شیرین مانند کورن فلکس را محدود کنید و به جای آن از آب میوه طبیعی برای شیرین کردن غلات استفاده کنید.


-کودک را تشویق کنید که مواد مغذی و منبع انرژی خود را به جای نوشیدنی های شیرین و شکلات از آجیل و میوه تأمین کند.


-در زمان خرید آب میوه پاکتی، به دنبال اجناسی باشید که دارای برچسب صددرصد آب میوه طبیعی هستند، بعداً می توانید آنها را با آب رقیق کنید. زیرا معمولاً آب میوه های رقیق نشده حاوی مقادیر زیادی نگهدارنده هستند.

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آزمایش میزان شکر نوشابه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان پول دریافتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس (+جدول)



اخبار ورزشی -میزان پول دریافتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس (+جدول)

میزان مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش ایسنا، بحث قراردادهای بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این فصل و همزمان با آغاز مشکلات مالی به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شده بود تا جایی که بازیکنان این تیم برای نخستین بار در سال‌های اخیر دو بار دست به اعتصاب زدند و حتی پیش از بازی حساس مقابل استقلال حاضر به تمرین نشدند.

با این حال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس جواب نداد و مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا بود. پس از رفتن رویانیان که پیشکسوتان پرسپولیس بارها به نحوه قرارداد بستن او با بازیکنان ایراد گرفته بودند، علی پروین با انگیزه زیاد روی کار آمد و با اطمینان از رفع مشکلات مالی پرسپولیس سخن می‌گفت.

بلافاصله پس رفتن رویانیان بحث بدهی‌های پرسپولیس جدی‌تر از همیشه مطرح شد. صحبت از بدهی 70-60 میلیاردی بود. رویانیان که می‌گفت بدهی من تنها 5 میلیارد است و باقی این مبلغ به مدیران قبلی مربوط است. با دیدن این مقدار بدهی دوستان پروین هم که به او قول کمک داده بودند، میدان را ترک کردند و پرسپولیس ماند و پروین. هر روز مشکلات مالی بیشتر می‌شد تا جایی که بازیکنان پرسپولیس در اظهاراتی نادر مدعی شدند حتی پول خرید آجیل شب عید را هم ندارند. پروین هم که چاره‌ای پیدا نمی‌کرد می‌گفت شرمنده بازیکنان است و حتی نمی‌تواند سر تمرین برود و با آنها رو دررو شود.

در این میان اظهارات بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. یک بازیکن می‌گفت 50 میلیون وام گرفته و بازیکن دیگری می‌گفت از سایر دوستانش در پرسپولیس و تیم‌های دیگر چندین میلیون قرض گرفته است. البته قصد این مطلب ایجاد تشکیک در اظهارات بازیکنان پرسپولیس نیست اما باید پرسید چرا وقتی میزان درآمد و اعتبارات باشگاه به طور قطعی مشخص نیست قراردادهایی با این مبالغ بالا با بازیکنان بسته می‌شود.

ایسنا برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

  برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

   برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

اخبار ورزشی - ایسنا