سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

معجونی گیاهی برای رفع لکه ها و جوشهای صورت



 

 ر

 

 

معجونی گیاهی برای رفع لکه های صورت و جوشهای بدن

معجونی گیاهی برای رفع لکه های صورت و جوشهای بدناین معجون و یا بهتر بگوییم ماسک ویژه جهت رفع لکه های ناشی از جای جوشها و یا لکه های حاملگی و میانسالی بسیار موثر است وشما می توانید اثر واقعی آن را پس از یک ماه استفاده ببینید.این معجون

 

و یا بهتر بگوییم ماسک ویژه جهت رفع لکه های ناشی از جای جوشها و یا لکه های حاملگی بسیار موثر است به شرط آنکه حتما به طور مداوم و روتین، طبق عادت با هر بار حمام کردن و یا هفته ای دو بار این کار انجام شود :


مواد لازم برای هر بار استفاده از این ماسک :

ماست کم چرب : یک قاشق غذا خوری
حنای بی رنگ : یک قاشق مربا خوری
گلا ب : دو سه قطره

 

این مواد را با هم مخلوط کرده و قبل از حمام به مدت پانزده تا بیست دقیقه بر روی صورت یا بدن خود و جاهایی که جوش می زند بمالید و صبر کنید تا خوب جذب شود که بهتر است برای جذب بهتر اگر فرصت داشتید کمی هم در بخار حمام بمانید تا کاملا جذب پوست شود در غیر این صورت لزومی نیست و می توانید پس از این مدت زمان بشویید.


اثر بخشی این ماسک زمانی خود را نشان خواهد داد که با هر بار حمام کردن بر روی صورت و بدن گذاشته شود، در صورتی هم که فقط به عنوان ماسک بر روی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد حتما هفته ای دو بار استفاده شود آنوقت شما تاثیر آن را پس از یک ماه استفاده ی مرتب بر روی چهره و بدن خود خواهید دید.

 

منبع:heava.mihanblog.com


ویدیو مرتبط :
جوش صورت و لکه های پوستی چیست؟(دوبله)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیاهی موثر در رفع چین و چروک صورت



 

 

گیاهی موثر در رفع چین و چروک صورت

 

 

اگر میخواهید چین و چروک پوستتان را از بین ببرید ، توصیه می کنیم از این گیاه استفاده کنید .

 

مصرف رازیانه برای سلامت پوست و رفع چین و چروك پوست صورت مفید است و موجب شادابی و طراوت بخشیدن به چهره‌های خسته و گرفته می‌‌شود.

 

رازیانه با خواص فراوان دارویی، التیام بخش بسیاری از بیماری‌‌ها از جمله سرفه و سرماخوردگی است.

 

تمام بخش‌های مختلف این گیاه یعنی دانه، برگ و ریشه آن خوراكی است.این گیاه دارویی، سموم بدن را پاك می‌كند، بیماری‌ التهاب دهان را از بین می‌برد.

 

مصرف رازیانه برای درمان سرماخوردگی و نیز سرفه به خاطر خاصیت خلط‌ آور بودنش مفید است. رازیانه موجب تقویت چشم می‌‌شود، حساسیت‌های چشم را از بین می‌برد و دارای اثرات مهمی بر سلامت پوست است.

 

پاك كننده و ضد عفونی كننده، حفظ خاصیت كشسانی پوست و جوان كردن آن، آرامش بخش، رفع چین و چروك از پوست‌های پیر، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته می‌بخشد.

 

مصرف رازیانه باعث افزایش شیرمادر می‌شود. از دیگر خواص رازیانه می‌توان به ضد درد، ضد اسپاسم، ضد باكتری، ضد ویروس، ضد سم، ضد نفخ، هضم كننده، مقوی قلب، ادرار آور، خلط آور و تسكین گرفتگی عضلات اشاره كرد.