سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

سرطان از کجا آمد..؟


سرطان ها سومین علت مرگ را با 14 درصد عاملیت آن در كشورما بعد از بیماری های قلب و عروق و سوانح تشكیل می دهند . سرطان ها بطور كلی چهارمین دلیل بار بیماری ها را در ایران به خود اختصاص داده اند . اگر چه تا حدود 75 درصد قابل پیشگیری هستند.

تاریخچه ونكات علمی و تاریخی درباره بیماری سرطان

دو نفر از محققان آمریكایی بنام اولچ(olch) و موریس لیكیند(leikind) كه در انیستیتوی ملی سرطان آمریكا وابسته به انیستیتو ملی بهداشت به مطالعه و تحقیق درباره بیماری سرطان پرداختند. از روی مدارك تاریخی و تحقیقات صورت گرفته اطلاعات جالبی در زمینه بیماری سرطان گرد آوردند كه در سال 1961 در كالج بین المللی پاتولوژیست ها مطرح شد.




ویدیو مرتبط :
سرطان پستان- قسمت دوازدهم - مراحل سرطان - مرحله 0 و 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشگیری از سرطان با دو ادویه



پیشگیری از سرطان

دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که این دو ادویه تاثیر بسیار شگرفی بر روی بدن دارند.

زردچوبه و فلفل با محدود کردن رشد سلول های اولیه سرطانی، می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه موثر واقع شود.

دانشمندان در مرکز پزشکی دانشگاه میشیگان اعلام کردند زردچوبه و فلفل با محدود کردن رشد سلول های اولیه سرطانی، می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه موثر واقع شود.

روش های کنونی شیمی درمانی در رویارویی با سلول های اولیه سرطانی کارساز نیستند و همین امر اغلب موجب بازگشت بیماری و عود سرطان می شود.

بر اساس این گزارش پژوهشگران دریافتند هنگامی که ترکیبات مشتق از ادویه های غذایی مثل زردچوبه و فلفل به محیط کشت سلولهای سرطانی سینه اضافه شود، رشد سلول های اولیه سرطانی تا حدود 20 برابر متوقف می شود واین در حالیست که رشد سلول های عادی تمایز یافته در محیط کشت، تغییر نمی کند.