سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

زردي چهره درمان دارد؟



 

 

 

زردي چهره درمان دارد؟

 

زماني که خون به اندازه کافي به صورت نرسد، فرد دچار زردي چهره مي شود.زردي چهره يکي از مشکلاتي است که بسياري از افراد را آزار مي دهد زيرا در اين حالت احساس مي کنند که زشت و لاغر شده اند.


خستگي مدام بدن، مشکلات رواني، تنش دايم رواني، سوءتغذيه مزمن، تحمل دردهاي طولاني بدون استفاده از دارو، سرماي شديد و سيگار کشيدن از دلايل اصلي زردي چهره مي باشد.

آرامش اعصاب و روان، گردش رفتن با دوستان و پرداختن به سرگرمي هاي مورد علاقه، مطالعه، شنا کردن، ورزش روزانه، خوردن غذاهاي سرشار از ويتامين، مصرف گوشت انواع پرندگان و دوش آب نيمه گرم از راه هاي درمان زردي چهره است.


ویدیو مرتبط :
سوقندی چهره به چهره درجمع مردم شریف شاداب نیشابور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

358 زالو برای درمان چهره یک زن


به منظور درمان زخم عمیق ایجاد شده بر روی صورت یک زن از صدها زالو استفاده شد. به نقل از خبرگزاری یونایتد پرس، پزشکان سوئدی می‌گویند این زن به شکل غیرمنتظره‌ای از سوی یک سگ مورد حمله قرار گرفته و به شدت از ناحیه صورت مجروح شده بود؛ به گونه‌ای که پوست صورتش از قسمت لب بالا تا نزدیکی چشمانش کنده شده بود.


پزشکان پس از آن‌که قسمت «کنده شده» را دوباره به صورت وصل کردند با استفاده از «زالو» گردش خون را در بافت‌های صورت زن به جریان انداختند.

از نظر پزشکان مهم‌ترین بخش این جراحی «بازگرداندن جریان خون به درون بافت پاره شده» بود.

بر اساس این گزارش پزشکان این اقدام را که در آن از 358 زالو برای مکیدن و رقیق کردن خون بیمار استفاده شده، موفقیت آمیز عنوان کرده‌اند.

منبع: ایسنا