سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

راههای کمک به دوام زندگی



▪ یكی از راههایی كه كمك بزرگی به بقا و دوام زندگی می‌كند، این است كه فرد، همسر خود را آن چنان كه هست، بپذیرد و او را با تمام خصوصیاتش، با تمام تجارب گذشته، با پدر، مادر، خواهرها و برادرهایش قبول كند.

 

بقای زندگی

 

اگر شما قادر باشید همسرتان را با هر قیافه، شغل، تحصیلات و خانواده ای كه دارد، بپذیرید واین نگرش را در خودتان پر رنگ كنید، در زندگی مشترك احساس بهتری خواهید داشت. بهتراست این تفكر را در خود تقویت كنید كه این شخص با تمام ویژگی‌های خوب و بدی كه دارد مال من است و برای من است و من به او عشق می‌ورزم.

 

▪ موضوع دیگر ، اولین برخورد در پایان یك روز كاری است. آن چه در طول چند دقیقه اول، هنگامی كه همسرتان را می‌بینید، انجام می‌دهید و می‌گویید، بسیار مهم است.پس زمانی كه كه در پایان روز با همسر خود مواجه می‌شوید، استقبال خوبی از وی به عمل آورید.


▪ هر وقت احساس فراموش شدگی و تنهایی كردید، مهم است به خاطر داشته باشید كه شما برای شادمانی خود مسئول‌اید. بنابراین باید ابتكار به خرج دهید و فضایی صمیمی بین خود و همسرتان ایجاد كنید.

 

بقای زندگی


▪ یكی از مواردی كه تاثیر بسیاری در زندگی زناشویی می‌گذارد، نحوه برقراری ارتباط كلامی و شیوه حرف زدن زن و شوهر با یكدیگر است. به عبارت دیگر بسیاری از مشاجرات خانوادگی ناشی از درست صحبت نكردن و عدم توانایی زوجین در رساندن مفهوم به یكدیگر است. كلمات بار عاطفی دارند و می‌توانند بر مخاطب تاثیر مثبت یا منفی بگذارند.

 

خانم‌ها باید به كلماتی كه استفاده می‌كنند توجه داشته باشند ، اغراق آمیز صحبت نكنند . برای مثال خانم‌ها بهتر است به جای این كه به همسر خود بگویند: تو هیچ‌وقت به فكر ما نیستی، از جمله: گاهی اوقات ما را فراموش می‌كنی استفاده كنند، زیرا معمولا آقایان روی كلمات دقیق می‌شوند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دکتر رضا ناظری-مباحث خانوادگی-دوام زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانمها برای دوام زندگی مشترک باید زیباشوید



 

 

 

دوام زندگی مشترک, زیبا شدن برای دوام زندگی مشترک

 

 

 

دانشمندان متوجه شدند، راز شاد بودن در زندگی مشترك این است كه زن همیشه از همسرلاغرتر باشد.

 

 

 

درصورتی كه وزن زن از شوهر كمتر باشد میزان رضایت از زندگی مشترك در هر دو نفر بالاتر از زمانی است كه زن چاق‌تر از همسر خود باشد.به‌طور كلی دانشمندان با انجام تحقیقاتی كه 5 سال به طول انجامیده است متوجه شدند زندگی‌های مشتركی كه در آن زن از شوهر خود زیباتر به‌نظر بیاید دوام بیشتری دارد و مشكلات در آن‌ها كمتر است.

 

 

 

به این ترتیب باید گفت زنان با هر وزن یا اندازه‌ای می‌توانند زندگی بهتری داشته باشند، با این شرط كه همسرشان از آن‌ها سنگین‌تر باشد و زیبایی كمتری داشته باشد.مردان درصورتی كه همسر لاغرتر از خود داشته باشند او را زیباتر می‌بینند و علاوه بر آن زنان هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌كنند.

 

 

 

به‌طور كلی كارشناسان معتقدند در یك زندگی موفق زنان باید زیباتر از همسر خود باشند و در عوض مردان باید قدرت بیشتری داشته باشند. نشانه‌های داشتن قدرت بیشتر می‌تواند درآمد یا تحصیلات بالاتر، قد و وزن بیشتر یا جایگاه اجتماعی بالاتر باشد.

منبع : salamatnews.com