سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف



 

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

بنا به نتیجه یک تحقیق علمی ، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر  می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو میدهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید


بستنی کاکائویی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اگر بستنی مورد علاقه شما بستنی کاکائویی است ، میتوان گفت که سرزنده و خلاق هستید . شما به ندرت سعی می کنید هیجان و اشتیاق تان را پنهان کنید شخصیت شما برای دیگران جالب است و در مهمانی ها وجود شما فضا را شاد می کند . کارهای یکنواخت شما را کسل می کند و از اینکه همیشه در مرکز توجه دیگران باشید لذت می برید .

 

بستنی گردویی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

دوستاران بستنی گردویی منظم و محتاط هستند . این کمال گران خیلی به جزئیات اهمیت می دهند و هیچ وقت از قوانین تخطی نمی کنند . وظیفه شناسی ، اخلاق گرایی و محافظه کاری از ویژگی های بارز آنهاست . آن ها از رقابت با دیگران بخصوص در ورزش لذت می برند و دوستدارند همیشه رئیس باشند .

 

بستنی پسته ای

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

دوستداران بستنی پسته ای شنوندگان خوبی هستند . صبر و تحمل زیادی دارند و مشکلات را با شکیبایی پشت سر می گذارند ، کمتر خشمگین می شوند و افرادی هستند بسیار احساساتی . در درک مشکلات و موقعیت های دیگران به خوبی عمل می کنند و به همین جهت روابط خوبی با اطرافیانشان دارند .


بستنی وانیلی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اگر شما بستنی وانیلی دوست دارید ، به احتمال زیاد آدمی هستید تنوع طلب ، شما اغلب اوقات بر اساس انگیزه‌های آنی‌تان عمل می کنید و از ریسک کردن نمی ترسید . از آنجا که توقعات زیادی از خودتان دارید ، اهداف بلندی هم برای خودتان تعریف می کنید . روابط نزدیک خانوادگی برای شما لذت بخش است .

 

بستنی قهوه

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما اگر بستنی با طعم قهوه را دوست دارید باید بگویم که شما حافظه خوبی دارید . تقریباً هیچ وقت اسم ها و وقایع گذشته را فراموش نمی کنید . زیاد به گذشته فکر می کنید و از مرور کردن خاطراتتان لذت میبرید . تا حد ی درون گرا هستید و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید .

 

بستنی توت فرنگی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما آن دسته از دوستانی که به بستنی توت فرنگی علاقه خاصی دارند ، خجالتی هستند و احساسات بسیار قوی دارند و به علاوه افرادی هستند دقیق ، مشکوک و خود رای . دوستداران بستنی توت فرنگی کاملاً درون گرا هستند و معمولاً خودشان را به خاطر ضعف ها و اشتباهاتشان سرزنش می کنند .


بستنی موزی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما اگر طعم بستنی موزی را به بقیه طعمها ترجیح می دهید ، فردی هستید آسانگیر که به راحتی خودتان را با شرایط جدی تطبیق می دهید . دست و دلبازی ، صداقت و همدلی شما زبانزد خاص و عام است

منبع:برگرفته شده از سایت چپق


ویدیو مرتبط :
رابطه سعید جلیلی با بستنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه زنگ تلفن همراه با شخصیت افراد



 

 

رابطه زنگ تلفن همراه با شخصیت افراد

 

با تولید گوشی های پیشرفته تلفن همراه، بموازات تغییر سلیقه خریداران ، انتخاب زنگ نیز بسته به شخصیت افراد تغییر محسوسی یافته است.

استقبال مردم برای نصب آهنگ های گوناگون در گوشی های خود در دو سه سال اخیر دو چندان شده است و هر کسی سعی می کند فقط از موسیقی های مورد علاقه اش به عنوان زنگ تلفن همراه استفاده کند.

بعضی از افراد به موسیقی های ملایم بعنوان زنگ تلفن همراه علاقه مندند و عده ای ترجیح می دهند از موسیقی های شاد استفاده کنند.

برخی افراد موسیقی های هیجان بر انگیز و پر صدا را برای زنگ تلفن همراه خود بر می گزینند.
در این میان عده ای هم تنوع طلب هستند و هر چند وقت یکبار موسیقی زنگ تلفن خود را تغییر می دهند.

روان شناسان معتقدند: انتخاب نوع موسیقی برای تلفن همراه بطور مستقیم با ویژگی های شخصیتی افراد رابطه دارد.

افرادی که موسیقی های پر سر و صدا برای موبایل خود و یا حتی برای شنیدن در خودرو انتخاب می کنند افرادی هیجان طلبند.

افرادی که موسیقی های ملایم و آرام بخش بر می گزینند افرادی آرام، احساساتی و منظمند که به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند.