سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

دختر بچه ها روحیه لطیفی دارند!



 

دختر بچه احساساتی

 

 

وقتی کودکان بزرگ تر شده و پا به سنین ۴ یا ۵ سالگی می گذارند، بیش از هر چیز دوست دارند در محل یا مکانی که بازی می کنند، محلی شاد و مطابق با ایده های خودشان باشد.

 

کودکان تا قبل از این سن در هر جایی از خانه به بازی مشغول می شوند ولی بعد از آن دختر بچه یا پسربچه دوست دارد در محلی خاص از خانه و بخصوص اتاق خودش مشغول بازی باشد. کودک اگر اتاق خود را مطابق با میل و آرزویش پیدا نکند، تمایلی به بازی در آن پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین توجه به خواسته ها و تمایلات کودک اهمیت زیادی دارد.

 

اتاق دختربچه با پسربچه همیشه متفاوت است. گذشته از این که والدین سعی می کنند با تفکیک رنگ اتاق و اسباب و وسایل، تفاوت اتاق دختر و پسر را نشان دهند. دختران و پسران نیز بعدها خودشان در رنگ و چینش اتاق و حتی شکل قرار گرفتن تابلوها و تصاویر روی دیوار دخالت کرده و خودش در این زمینه نقش تعیین کننده دارد. بسیاری از دختربچه ها روحیات لطیفی دارند و در رؤیاها و آرزوهایشان زندگی می کنند.

 

اگر کودک دختری تصویر پروانه زیاد کشید و یا به پروانه ها زیاد علاقه نشان داد، والدینش باید بدانند او روحیه بسیار لطیف و شادابی دارد و بهتر است با طرح ریزی یک دکوراسیون دربر گیرنده تصاویر پروانه ای او را کمی به خواسته های پروانه ای اش نزدیک کنند. نصب پروانه اسباب بازی و یا برچسب های پروانه ای روی دیوار و کمد و یا تخت کودک به او کمک می کند تا روحیات شاد و لطیف خود را دست کم نگرفته و از بازی در این اتاق رؤیایی لذت ببرد.

 

منبع:روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
روحیه دادن به دختر مبتلا به سرطان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر بچه ده ساله مادر شد!



در رویدادی نادر در نوع خود، یک دختربچه ده ساله اسپانیایی در جنوب اسپانیا نوزادی به دنیا آورد.بهگزارش خبرگزاری آلمان از خرز دلا فرونترا در جنوب اسپانیا،‌ مسئولان محلی اسپانیایی امروز سه شنبه حال این مادر بسیار جوان و فرزندش را خوب توصیف و اعلام کردند آنها توانستند بیمارستان را ترک کنند.

 

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی، پدر این نوزاد پسر نیز هنوز به سن قانونی نرسیده است.

 

این نوزاد که در بیمارستان دانشگاهی شهر خیرز دی لا فرونتیرا به دنیا آمد دو کیلو و نهصد گرم وزن داشت.

 

دفتر امور اجتماعی که از طریق بیمارستان از ماجرا مطلع شد اکنون در حال بررسی این مسئله است که آیا این نوزاد و مادرش نزد خانواده این مادر به خوبی سرپرستی خواهند شد یا خیر.

asriran.com