سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

دایره المعارف تخمه


همراه ما در خیلی از لحظه های خوب زندگی مان است؛ اما آیا این خوراکی تمام ایرانی، ارزش غذایی هم دارد و کدام نوعش سالم تر است؟


ویدیو مرتبط :
دایره المعارف آشپزی/کتابنامه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایره المعارف رنگ ها +عکس



 این کتاب توسط "دنیل کلم" ساخته شده است و در آن تمام رنگ هایی که با چشم قابل دیدن هستند به نمایش در آمده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چشم انسان قادر به دیدن تعداد بیشماری رنگ است که شاید برخی از آن ها نام خاصی نیز نداشته باشند.

در طول زندگی ممکن است نتوانید تمام رنگ هایی که چشم شما می تواند ببیند را مشاهده کنید اما با یک ایده جدید این امر امکان پذیر شده است و تنها باید سری به "اطلس رنگ ها" بزنید.

دایره المعارف رنگ ها

این کتاب توسط "دنیل کلم" ساخته شده است و در آن تمام رنگ هایی که با چشم قابل دیدن هستند به نمایش در آمده اند و شما می توانید همه آن ها را در یک جا داشته باشید.

این کتاب 3632 صفحه دارد که از رنگ های غالب آن آبی، قرمز و سبز است و باقی رنگ ها با ترکیب های مختلف از این سه رنگ به وجود آمده اند. این کتاب را می توان منحصر به فردترین کتاب رنگی دنیا دانست.

دایره المعارف رنگ ها

دایره المعارف رنگ ها

دایره المعارف رنگ ها

دایره المعارف رنگ ها

منبع:yjc.ir