سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خواندنی های آنتی‌استرس!


اگر سری به شهركتاب مركزی تهران بزنید و سراغ قفسه‌های روانشناسی بروید با كتاب‌هایی مواجه می‌شوید كه از قضا راهكارهایی برای رفع استرس ارائه می‌كنند. به این كتاب‌ها اعتماد كنید و این راه را هم امتحان كنید.


مجله زندگی ایده آل - نسرین خسروشاهی: اگر تا دیروز عبارت «سخت نگیر، درست می‌شه» كلی از دلشوره‌مان كم می‌كرد حالا دیگر جمله‌های سنگین‌تر از این هم نمی‌تواند آرام‌مان كند. همین می‌شود كه یكی از معضلات زندگی‌مان می‌شود مقابله با این دلشوره‌ها، ترس‌ها و اضطراب‌ها. وقتی همه راه‌ها را برای سركوب استرس امتحان می‌كنیم، یكی از آن راه‌ها هم می‌شود پیدا كردن كتابی كه به ما راهكار بدهد؛ راهكاری كه بشود علت این همه استرس را پیدا كرد و به آرامش رسید. اگر سری به شهركتاب مركزی تهران بزنید و سراغ قفسه‌های روانشناسی بروید با كتاب‌هایی مواجه می‌شوید كه از قضا راهكارهایی برای رفع استرس ارائه می‌كنند. به این كتاب‌ها اعتماد كنید و این راه را هم امتحان كنید. بدون شك پشیمان نمی‌شوید.

10 راه‌حل ساده برای درمان نگرانی

نویسنده: دكتر كوین گیوركو، دكتر پاملا اس. ویگارتز

ترجمه: مهدی قراچه‌‌داغی

نشر: آسیم

قیمت: 3500 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

این كتاب 138 صفحه‌ای نكات جالبی برای رفع نگرانی دارد. آنچه این كتاب را از کتاب‌های دیگر متمایز می‌كند این است كه در پایان هر فصل آن ملزم به انجام یك تمرین هستید. بعد از آن در پایان هر بخش، نكات مهم و كلیدی آن بخش دوباره مرور می‌شود.


استرس در زنان

نویسنده: ژانت رایت

ترجمه: مهزاد براهنی

نشر: قطره

قیمت: 2000 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

این كتاب را كه می‌بینید اولین سوالی كه به ذهن‌تان می‌رسد این است كه مگر استرس در زنان با مردان فرق می‌كند؟ خیلی از فمنیست‌ها ممكن است به این كتاب واكنش نشان دهند اما تازه وقتی كتاب را می‌خوانند متوجه می‌شوند كه محور اصلی كتاب ساده‌سازی و به كار گرفتن طب مكمل از جمله یوگا و طب سوزنی در مقابله با استرس است.


آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

نویسنده: دبی مندل

ترجمه: آرتمیس مسعودی

نشر: آموت

قیمت: 12500 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

دبی مندل، كارشناس مدیریت استرس و یكی از چهره‌های جهانی برگزار كننده كارگاه‌هایی درباره درمان این معضل، حالا كتابی در این زمینه نوشته كه در آن تلاش كرده زنان را در رهایی از استرس كمك كند. این كتاب در 280 صفحه ادعا دارد خانم‌ها می‌توانند در هفت گام شادی را به زندگی‌شان برگردانند.


تمرینات عملی برای درمان اضطراب و فوبیا

نویسنده: دكتر ادموند جی. بورن

ترجمه: مهدی قراچه‌داغی

نشر: آسیم

قیمت: 000 22 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

همین كه اسم تمرینات عملی روی كتاب است، هر كسی ترغیب می‌شود كتاب را بردارد و ورق بزند. نگاهی به فهرست كتاب نشان می‌دهد انگار همه جوانب این موضوع مورد توجه قرار گرفته و برایش راه‌حل‌هایی ارائه شده است.


رازهای ساده در مهار استرس

نویسنده: پرمود باترا

ترجمه: بهاره اشجع

نشر: اشجع

قیمت: 9500 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

وقتی این كتاب را ورق می‌زنید با تصویرسازی‌های بامزه‌ای مواجه می‌شوید كه در عین سادگی مفاهیم كلیدی غلبه بر استرس را به شما نشان می‌دهد. چیزی كه در این كتاب جذاب به نظر می‌رسد همین تصویرهاست كه به زبانی راحت و ساده راه كنترل خشم و تبدیل عصبانیت به خلاقیت و ابتكار را نشان می‌دهد.


مقابله موفقیت‌آمیز با استرس

نویسنده: سارازف گبر

ترجمه: مسعود كسایی

نشر: همشهری

قیمت: 3800 تومان

خواندنی های آنتی‌استرس!

طرح جلد این كتاب انگار می‌خواهد به ما القا كند كه همه چیز كار ذهن است و این ذهن است كه نمی‌گذارد ما با استرس مقابله كنیم. این كتاب در 120 صفحه می‌خواهد به ما بگوید چرا ما استرس می‌گیریم و واكنش‌های بدن در برابر این استرس چیست.


وقتی اضطراب حمله می‌كند

نویسنده: دكتر دیوید برنز

ترجمه: مهدی قراچه‌داغی

نشر: ذهن‌آویز

قیمت: 16000 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

این كتاب از اول تكلیف‌تان را معلوم می‌كند كه قرار نیست برای از بین بردن استرس به دارو متوسل شوید.  دیوید برنز كتاب‌هایی دارد كه عنوان اصلی «از حال بد به حال خوب» را دارند. در كتاب مفصل 513 صفحه‌ای یكی از راه‌های رسیدن به حال خوب رسیدن به زندگی بدون تنش عنوان شده است.


چگونه بر استرس و اضطراب غلبه كنیم؟

نویسنده: لی نت میلر

ترجمه: شهروز فرهنگ بیگوند

نشر: استاندارد

قیمت: 1500 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

با اینكه عنوان كتاب خیلی كلی به نظر می‌رسد اما دلیل نمی‌شود كه نگاهی به آن نیندازید. این كتاب كوچك و 75 صفحه‌ای تكنیك‌های سریع غلبه بر استرس را به شما نشان می‌دهد. تازه وقتی كتاب را باز می‌كنید با توصیه‌های عملی و گام به گام برای مدیریت و غلبه بر استرس آشنا می‌شوید.


مدیریت استرس

نویسنده: دكتر آلن الكین

ترجمه: اكرم قیطاسی 
 
نشر: آوند دانش

قیمت: 16000 تومان


خواندنی های آنتی‌استرس!

كتاب‌های دامیز با هدف آشنایی عامه‌ مردم با مباحث مربوط به كامپیوتر به چاپ رسید. این كتاب‌ها به سبب نثر ساده و فهم آسان مطالب به سرعت جایگاه ویژه‌ای در بازار ایالات‌متحده و اروپا پیدا كردند.  حالا این كتاب قرار است در 265 صفحه به تفكیك راه‌های كنترل استرس را در خانه و محل كار به شما نشان دهد.


ویدیو مرتبط :
آوای آرامش،آنتی استرس...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

sms های جالب و خواندنی



 

امروز بهترين ساعتمو شکستم.ميدوني چرا؟چون لحظه ي بي تو بودنو به رخم ميکشيد.Cry

 

يه مرده تو خواب ميبينه پلي استيشن بازي ميکنه زنشو ميکشه صبح که بيدار ميشه ميبينه زنش زنده ست ميگه اي واي ديشب سيوش نکردم!!!!

 

يه پسره جلو مدرسه دخترانه ميخوره زمين بلند ميشه ميگه:حرکتو داشتين؟!!Embarassed

 

بهشت زير پاي مادران است ولي کليدش تو جيب پدران.

 

به يه دروپنجره ساز ميگن شغلت چيه؟ميخواد کلاس بذاره ميگه ويندوز نصب ميکنم!!Cool

 

دعاي خانمهاي مجرد:اللهم الرزقنا جوان الرشيد الغني وصاحب المدرک والمسکن.راکب زانتيا.مطيع الامر.لا خواهر ولا مادر.متخصص الطبخ و النظافت المنزل وماهر بالتعويض الکهنه الطفل الصغير.الخاصه:الزن ذليلا...

 

تو چقدر زيبايي تو چقدر قشنگي تو..........SMSتلقيني براي زشتها!Laughing


لبانت چون سيب سرخ چشمانت چون عقاب تيز موهايت مثل خورشيد درخشان وقدت چون سرو بلند است................خلاصه هيچ چيزت به ادميزاد نرفته!!!

 

زنه از شوهرش ميپرسه تو زن خوشگل دوست داري يا زن با شعور؟مرده ميگه:هيچ کدوم من تو رو دوست دارم!!!Kiss

 

مرد:چرا وقتي دعوامون ميشه عصباني نميشي؟
زن:خودمو کنترل ميکنم.
مرد:چه جوري؟
زن:توالتو ميشورم.
مرد:چه ربطي داره؟
زن: اخه با مسواک تو ميشورمش!!!!

 

توي جهان خرابتر از بمب نداريم.....بمبتم رفيق!Foot in mouth

 

يه روز يه خيار با يه خيار شور ميره بيرون بهش ميگن اين کيه؟ميگه:خواهرمه ترشيده!!!

دو...
دوس...
دوست...
دو سه تا چک که بخوري ميگي منتظر sms کي بودي که اينطوري پريدي سر گوشيت!!Money mouth

 

دوست دارم...دوست دارم...دوست دارم...دوست دارم...
بيخودي جو گير نشو دارم تمرين ميکنم که خطم خوب شه!

توي دنيا عاشقها چه بي کسن/عاشقها عاقبتش خار و خسن/اينارو گفتم برات تا بدوني/عاشقي خيلي خطرناکه حسن!!!


آرزوهاتو يه جا يادداشت کن و يکي يکي از خدا بخواه.خدا يادش نميره ولي تو يادت ميره که چيزايي که امروز داري آرزوهاي ديروزت بود.

 

به کسي عشق بورز که لايق عشق باشه نه تشنه عشق...زيرا کسي که تشنه عشق است روزي سيراب ميشود.

 

يه روز يه ديوونه به دکترش ميگه:من يه کتاب نوشتم به نام صداي پاي اسب.دکتره ور ميداره ميخونه ميبينه 500 صفحه نوشته:پيتيکو...پيتيکو...پيتيکو...!!

 

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
!
@
#
$
%
^
&
*
(
)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
خدارو شکر که همه ي دکمه هاي گوشيم کار ميکنه!!!