سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خانه ای بدون حشرات، بدون استفاده از سموم!


هم اکنون با پیشرفت علم و روش های نوین جهانی، ایران دی اچ اولین تولید کننده دستگاه های دفع کننده حشرات و حیوانات موذی (بدون مواد شیمیایی ) در ایران است

- آیا از عوارض فاجعه بار مواد شیمیایی و سموم بر روی انسان اطلاع دارید؟
- چگونه خانه ای بدون سوسک، حشرات و حیوانات موذی و حشرات را از بین ببریم؟
- چگونه می توان با استفاده از طبیعت، سوسک ، موش، ساس و ... را ریشه کن کرد؟


چگونه بدون استفاده از سموم خانه ای بدون سوسک و پشه داشته باشیم؟!؟

متاسفانه با استفاده بیش از پیش مواد شیمیایی و سموم برای دفع سوسک، پشه، ساس، مورچه و ... نژاد حشرات و حیوانات موذی نسل به نسل، نسبت به این سموم مقاوم تر شده تا جایی که آنقدر سموم را قوی تر کرده اند که انسان باید تا 3 روز خانه سمپاشی خود را ترک کند اما ذرات معلق سموم تا هفته ها در هوا موجود است و فرزندان ما آن را استنشاق می کنند. متاسفانه مشکلاتی نظیر مشکلات تنفسی ، گوارشی، تولید مثل، عصبی و ... پدید می آید.

چگونه بدون استفاده از سموم خانه ای بدون سوسک و پشه داشته باشیم؟!؟

هم اکنون با پیشرفت علم و روش های نوین جهانی، ایران دی اچ اولین تولید کننده دستگاه های دفع کننده حشرات و حیوانات موذی (بدون مواد شیمیایی ) در ایران است که با 8 سال تجربه، به تجهیز بیش از 422000 منزل مسکونی ( با رضایت کامل ) پرداخته است و مفتخر است به کسب تمامی استانداردها و گواهینامه های بین المللی و تندیس های ملی از جمله : تندیس حماسه ساز برتر صنعت و اقتصاد کشور، نشان منتخب سال 92، تندیس تکنولوژی نوین در بهداشت، تندیس رعایت حقوق مصرف کننده و مشتری راضی و ... که با روش بدون ضرر خانه ای بدون حشرات و در نتیجه زندگی شاد و بدون مواد شیمیایی را به ارمغان آورده است.

چگونه بدون استفاده از سموم خانه ای بدون سوسک و پشه داشته باشیم؟!؟

سیستم التراسونیک و الکترومغناطیس مورد استفاده در این دستگاه ها بدون زیان برای انسان و حتی حیوانات خانگی بوده زیرا التراسونیک منتشر شده توسط این دستگاه ها بین 20 الی حداکثر 60 کیلو هرتز است در حالیکه امواج رادیو در حد مگاهرتز می باشد. پس این دستگاه ها به مراتب 1000 برابر از لحاظ انتشار امواج ضعیف تر از رادیو، موبایل و تلفن بیسیم هستند که از این بابت تمام نگرانی ها را بر طرف می کند زیرا در همین محدوده صوتی، مورچه ها و خیلی از موجودات با هم ارتباط برقرار می کنند که دقیقاً این دستگاه هم در آستانه شنوایی همان موجودات ، اصوات نامتناوب آزار دهنده ای ایجاد می کند که باعث تاثیر بر روی سیستم عصبی آنها شده و مانع تغذیه و تولید مثل شان شده و پس از مدتی موجب فرار و ریشه کن شدن کامل آنها در محیط زندگی ما می شود و اما سیستم الکترو مغناطیس که با ایجاد جریان الکتریکی حول سیم کشی داخل دیوارهای ساختمان، حشرات و حیوانات موذی داخل دیوارها، هالوژن ها ، رایزرها و ... را هم دفع می کند.

چگونه بدون استفاده از سموم خانه ای بدون سوسک و پشه داشته باشیم؟!؟

خوشبختانه به همت جوانان ایرانی این فناوری در ایران بومی سازی شده که توسط شرکت ایران دی اچ تولید، توزیع و پیشتیبانی می گردد که باید توجه نمود تا دستگاه های درجه 3 و بی کیفیت چینی که ضرر برای خریدار و سوخت سرمایه دارد و کارآفرینی ملی را بدنبال ندارد ( ولو به نام های ایرانی ) تهیه نشود.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر از این محصولات و مشاهده مقالات علمی مرتبط، تاییدیه ها و استانداردها، سفارش و خرید آنلاین به وب سایت ایران دی اچ www.irandh.ir مراجعه نمایید.

سفارش و خرید سراسر کشور : 44614100– 021

با ارسال عدد 92 به شماره 100021335 منتظر تماس کارشناسان ایران دی اچ در اولین وقت اداری باشید.


ویدیو مرتبط :
نحوه اثر سموم کاربامات در بدن حشرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در خانه علاء حارثی روش استفاده از دنیا



ترجمه فارسی نهج البلاغه
در خانه علاء حارثی
روش استفاده از دنیا
با این خانه وسیع در دنیا چه می‏کنی؟ در حالی که در آخرت به آن نیازمندتری آری اگر بخواهی می‏توانی با همین خانه به آخرت برسی! در این خانه وسیع مهمانان را پذیرایی کنی، به خویشاوندان با نیکوکاری بپیوندی، و حقوقی که بر گردن تو است به صاحبان حق برسانی، پس آنگاه تو با همین خانه وسیع به آخرت نیز می‏توانی پرداخت.
برخورد با تفکر ترک دنیا
ای دشمنک جان خویش، شیطان سرگردانت کرده، آیا تو به زن و فرزندانت رحم نمی‏کنی؟ تو می‏پنداری که خداوند نعمتهای پاکیزه‏ای را حلال کرده اما دوست ندارد تو از آنها استفاده کنی؟ تو در برابر خدا کوچکتر از آنی که اینگونه با تو رفتار کند. وای بر تو، من همانند تو نیستم، خداوند بر پیشوایان حق واجب کرده که خود را با مردم ناتوان همسو کنند، تا فقر و نداری، تنگدست را به هیجان نیاورد، و به طغیان نکشاند.
متن عربی نهج البلاغه
( وَ مِنْ کَلامٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) بِالْبَصْرَةِ وَ قَدْ دَخَلَ عَلَى ‏الْعَلاءِ ‏بْنِ‏ ‏زِیادٍ ‏الْحارِثِىّ‏ وَ هُوَ مِنْ أَصْحابِهِ یَعُودُهُ، فَلَمَّا رَأى سَعَةَ دارِهِ قالَ: ما کُنْتَ تَصْنَعُ بِسَعَةِ هذِهِ الدَّارِ فِى الدُّنْیا؟ ‏أَنْتَ‏ إِلَیْها فِى الاخِرَة کُنْتَ أَحْوَجَ، وَ بَلى إِنْ شِئْتَ بَلَغْتَ بِهَا الاخِرَةَ تَقْرِى فِیهَا الضَّیْفَ، وَ تَصِلُ فِیهَا الرَّحِمَ، وَ ‏تُطْلِعُ‏ مِنْهَا الْحُقُوقَ مَطالِعَها، فَإِذاً أَنْتَ قَدْ بَلَغْتَ بِهَا الاخِرَةَ. فَقالَ لَهُ ‏الْعَلاءُ: یا أَمِیرَالْمُوءْمِنِینَ أَشْکُو إِلَیْکَ أَخِى ‏عاصِمَ‏ ‏بْنَ‏ ‏زِیادٍ. قالَ: وَ ما لَهُ؟ قالَ: لَبِسَ الْعَباءَةَ وَ تَخَلّى مِنَ الدُّنْیا. قالَ: عَلَىَّ بِهِ، فَلَمّا جاءَ قالَ: یا ‏عُدَىّ‏ نَفْسِهِ لَقَدِ اسْتَهامَ بِکَ الْخَبِیثُ، أَما رَحِمْتَ أَهْلَکَ وَ وَلَدَکَ؟ أَتَرَىَ اللَّهَ أَحَلَّ لَکَ الطَّیِّباتِ وَ هُوَ یَکْرَهُ أَنْ تَأْخُذَها؟ أَنْتَ أَهْوَنُ عَلَى اللَّهِ مِنْ ذلِکَ! قالَ: یا أَمیِرَالْمُوءْمِنِینَ هذا أَنْتَ فِى خُشُونَةِ مَلْبَسِکَ وَ جُشُوبَةِ مَأْکَلِکَ. قالَ: وَیْحَکَ إِنِّى لَسْتُ کَأَنْتَ، إِنَّ اللَّه تَعالى فَرَضَ عَلى أَئِمَّةِ الْحَقِّ أَنْ ‏یُّقَدِّرُوا ‏أَنْفُسَهُمْ‏ بِضَعَفَةِ النَّاسِ کَیْلا ‏یَتَبَیَّغَ‏ بِالْفَقِیرِ فَقْرُهُ.