سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

حمله کچلی مردانه به سر زنان!


یکی از شایع​ترین نوع ریزش مو ریزش موی تیپ مردانه است. در این نوع ریزش مو در آقایان موها ابتدا در ناحیه شقیقه​ها شروع به پس​رویی می​کنند و سپس در ناحیه فرق سر موها کم​پشت و نازک می​گردند.




ویدیو مرتبط :
آرایشگری مردانه - مدل موی سر جدید مردانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف شدید باراك و اشكنازی بر سر حمله به ایران



 

 

 

اختلاف شدید باراك و اشكنازی بر سر حمله به ایران

 

هاآرتص :

اختلاف شدید باراك و اشكنازی بر سر حمله به ایران

روزنامه اسراییلی هاآرتص در گزارشی از وجود اختلاف شدید بین وزیر دفاع اسراییل با رییس ستاد مشترك ارتش این رژیم خبر داد.

"ایهود باراك " و "گابی اشكنازی" وزیر دفاع و رییس ستاد مشترك ارتش اسراییل بر سر موضوع حمله به ایران با یكدیگر اختلاف داشته اند و در حالی كه وزیر دفاع خواستار حمله به ایران بوده ، اما رییس ستاد مشترك ارتش این حمله را فاجعه بار خوانده و با آن مخالفت كرده است.

بر اساس این گزارش گابی اشكنازی سال گذشته میلادی با نقشه هایی كه ایهود باراك برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران پیشنهاد كرده بود ، مخالفت كرده و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تعهد گرفته كه در صورت بررسی طرح حمله به ایران ، نظر كارشناسی وی هم لحاظ شود.  

روزنامه هاآرتص می افزاید كه از زمان مخالفت اشكنازی با طرح های باراك برای حمله به ایران روابط این دو مقام اسراییلی به سردی می گراید و باراك در همان سال به اشكنازی اعلام می كند كه پس از پایان دوران خدمت  4ساله او در سمت رییس ستاد مشترك ارتش  ( فوریه 2011) وی دوران خدمت او را تمدید نخواهد كرد.

بر اساس این گزارش یكی از دلایلی كه باراك ژنرال " یعاف گالانت " را به عنوان جایگزین اشكنازی معرفی كرده ، دیدگاه های تندروانه این نظامی اسراییلی است كه انطبافق بیشتری با دیدگاه های وزیر دفاع درباره موضوعاتی چون برنامه هسته ای ایران و یا حمله به غزه دارد.

با این حال این روزنامه اسراییلی در ادامه گزارش خود به تنش موجود بین مقامات اسراییل بر سر موضوعاتی چون حمله به تاسیسات هسته ای ایران اشاره می كند و می نویسد كه بسیاری از مقامات امنیتی و نظامی اسراییل  که در رابطه با  موضوع ایران نگاه معتدل تری دارند، استعفا داده و یا بركنار شده اند و هم اینك دولت اسراییل یكی از تندروترین كادرهای رهبری خود را تجربه می كند.

هاآرتص از چهره هایی مانند " مئیر داگان " رییس سابق موساد ، ژنرال "اشکنازی " رییس ستاد مشترك ارتش ( ماه آینده دوران خدمتش تمام می شود)  ،  " آموس یالدین " مقام ارشد اطلاعات  نظامی (ماه گذشته بازنشسته شده است ) و " یووآل دیسکین " از مقامات امنیت داخلی اسرائیل ( پنج ماه دیگر بازنشسته خواهد شد ) به عنوان چهره های میانه رویی نام می برد كه در آستانه كناره گیری یا بازنشستگی قرار دارند و جای این مقامات را عموما چهره های تندروتر می گیرد ،

از این رو این روزنامه پیش بینی می كند كه با آغاز فصل بهار و با پوست اندازی مقامات امنیتی و نظامی اسراییل بار دیگر موضوع حمله به ایران در سطح محافل سیاسی و نظامی این رژیم مطرح خواهد شد...../تحلیل:عصرایران