سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

حسنی بی دندون شده



 

 

حسنی بی دندون شده


حسنی بی دندون شده
زار و پریشون شده

بی احتیاطی کرده
حالا پشیمون شده

با دندوناش شکسته
بادام سخت و پسته

مک زده به آب نبات
هی جویده شکلات

قندونو خالی کرده
وای که چه کاری کرده

دونه دونه دندوناش
خر
اب شدن یواش یواش

تا خونه همسایه ها
می آدصدای گریه هاش

 

 

 


ویدیو مرتبط :
توث همون پری دندون عاشقه بی دندون اژدهای هیکاپ شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسنی:کنکور دوره های مجازی دانشگاهها متمرکز شد



 

 

کنکور دوره های مجازی دانشگاهها متمرکز شد

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی با تشریح جزئیاتی از برگزاری آزمون متمرکز دوره های مجازی دردوره کارشناسی ارشد با بیان اینکه چنین آزمونی برای دوره لیسانس نیز در نظر گرفته شده اما نهایی نشده است گفت: این آزمون ۱۹ بهمن ماه به صورت سراسری برگزار می شود. 

 

ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در سالهای گذشته هر دانشگاه بر اساس شرایط خود اقدام به گرفتن آزمون و پذیرش دانشجو در رشته های مجازی می کرد و از این طریق ناهماهنگی هایی به وجود می آمد از سال جاری تصمیم گرفتیم همزمان با کنکور سراسری کارشناسی ارشد، آزمونی را به صورت سراسری برای رشته های مجازی دانشگاهها برگزار کنیم.

 

وی اظهار داشت: این آزمون که ۱۹ بهمن ماه به صورت سراسری و توسط سازمان سنجش برگزار می شود مختص دانشجویان ورودی مجازی خواهد بود.

 

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: با این روش می خواهیم ورودی های مجازی افرادی توانمند و دارای شغل باشند که نمی توانند از فرصت های دیگر آموزش عالی استفاده کنند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاههای مجری دوره های مجازی رشته های کارشناسی ارشد خود را برای پذیرش دانشجو در سال آینده اعلام کرده اند که بر اساس آن در هر کد رشته محل ۵۰ تا ۷۰ دانشجو پذیرش می شود.

 

حسنی افزود: چنین برنامه ای برای دوره های مجازی در مقطع کارشناسی نیز در نظر گرفته شده اما اما هنوز نهایی نشده است./خبرگزارى مهر