سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

توصیه های مفید جهت حسادت مردانه



* با كسی ازدواج كنید كه شما را به خاطر خصوصیت خودتان برگزیده باشد، نه با كسی كه میل دارد شما را از چنگال سیل خواستگارانتان درآورد. چنین مردی وقتی به شما دست یافت همه چیز را فراموش می كند. او در واقع در پی ازدواج نیست. بلكه در پی پیروزی است. او فقط به دست آوردن را می خواسته، نه زندگی كردن را.

 

* با مردانی كه به خاطر حسادت، با زنان با خشونت رفتار می كنند و این را جزء افتخارات خود می دانند، ازدواج نكنید. این آدم ها از احترام، اعتماد و اطمینان چیزی نمی دانند.

 

* وقنی مردتان به شما حسادت كرد، اگر با صحبت و مذاكره بخواهید ثابت كنید كه به او وفادارید، بی فایده است. مذاكره و نرمش نشان دادن، گاهی كار را خراب تر می كند، زیرا مرد به اشتباه این طور استنباط می كند كه پس حق داشته است حسادت كند، لذا با وی قاطع باشید، « نه» بگوئید و سكوت موقرانه خود را حفظ كنید.

 

* اگر به كسی یا جایی نگاه می كردید و او از این كار ناراضی شد و از شما پرسید كه به كجا نگاه می كردید؟ دروغ نگویید و هول نشوید، بی درنگ حقیق را به او بگویید.

 

* وقتی حسادتش گل كرد، همان لحظه به او محبت نكنید زیرا با این ترتیب شرطی می شود. چون به ذهنش این گونه خطور می كند كه از پس هر حسادتی محبت است! پس هر بار كه حسادت كند، محبت خواهد دید!

 

* وقتی حسادت می كند او را مسخره نكنید. اگر احساس او را به بازی بگیرید، عواقب خطرناكی در انتظار شماست. بعضی از زنان، به نادرست از این كار مرد خوششان می آید و از مرد خود سوء استفاده می كنند.

 

توصیه های مفید جهت حسادت مردانه

 

* وقتی به شما حسادت كرد برای رفع آن، با او لجبازی نكنید. چون در چنین مواقعی عاقبت این شما هستید كه فدا می شوید! ابتدا سعی نمایید تا با شیوه های معقول با او مذاكره كنید.

 

* وقتی در محلی هستید كه متوجه شدید دارد حسادتش گل می كند و ممكن است با شما یا با سایر میهمانان درگیر شود، بهتر است جای خود را عوض كنید، یا به بهانه ی كمك به صاحبخانه، به آشپزخانه بروید و خود را مشغول كنید.

 

* صداقت داشته باشید، یعنی اگر قرار است كاری انجام بدهید كه فكر می كنید او را دلخور خواهید كرد، قبلاً آن را با وی در میان بگذارید. اگر قرار است جایی بروید و میدانید كه مایل نیست به آنجا بروید، با او لجبازی نكنید. اگر دیدید با یكی از كارهای شما شدیداً مخالف است، حتی المقدور آن را انجام ندهید.

 

بیشتر مردها به یكی دونفر از اطرافیان حسادت می كنند. این افراد ممكن است باجناقشان، پسر خاله یا پسر عموی شما باشند، یا گاهی ممكن است این حسادت به یكی از خویشان و یا در نهایت به یكی از دوستان مشترك شما باشد. پس از اینكه حساسیت او را نسبت به افراد خاصی تشخیص دادید، سعی كنید تحت هیچ عنوان با آنها خودمانی نشوید و حتی از شوخی های معمولی نیز درگذرید. تا رفته رفته شوهرتان خوش بین شود و نسبت به شما اعتماد كافی پیدا نموده و خودش هم دارای اعتماد به نفس بیشتری بشود. آن وقت است كه همه چیز به سیر طبیعی خود خواهد افتاد.

 

* و از نشانه های خداوند آن است كه برای شما از نوع خودتان همسرانی آفرید كه با آنان آرام گیرید و در میان شما مهربانی افكند، و در این امر ، برای اندیشه و روان مایه های عبرت است.

قرآن كریم ( روم-21)

 

* در میان مردم هوشمند، مطمئن ترین پایه ازدواج، دوستی است. شریك بودن در علایق واقعی، توانایی پایان دادن به جنگ عقاید، و درك افكار دیگری و رویاهایش. « جبران خلیل جبران»

منبع: forums.mihandownload.com


ویدیو مرتبط :
توصیه های مفید برای کاشت مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه هایی کوتاه و مفید به کدبانوها!



 

 

توصیه های مهم برای کدبانوها

 

 

اگر هنگام گذاشتن هویج در یخچال، سر آن را ببرید مدت بیشتری تازه می‌ماند و پلاسیده نمی‌شود.

 

 

آماده شدن زودتر چای

 


اگر مهمان دارید و می‌خواهید چای شما زود آماده شود به اندازه یك استكان آب در كتری بریزید و بگذارید به جوش آید. وقتی جوشید با آن چای خود را دم كنید و سپس كتری را پركنید تا بجوشد. وقتی جوش آمد، چای غلیظ به دست آمده را رقیق كنید. دیگر فرصت بیشتری برای دم كشیدن نیاز نخواهید داشت.

 


خش‌های ظروف بلوری را می‌توانید با خمیر دندان صیقل داده و محو كنید.

 

 

پخت بهتر بیفتک

 


اگر آب گوشت را قبل از پخت بگیرید، هنگام پختن (بخصوص به شیوه بیفتك) كمتر سفت می‌شود.

 

 

ترد شدن گوشت

 


اگر روی گوشت مخلوط سركه و روغن زیتون بمالید و بگذارید 2 ساعت بماند، ترد می‌شود.

 


اگر می‌خواهید هنگام پخت، طعم گوجه فرنگی حفظ شود، به اندازه نصف قاشق چایخوری شكر به آن اضافه كنید.

 

پوست کندن گوجه


اگر می‌خواهید پوست گوجه فرنگی را بكنید، آن را در آب جوش بیندازید و سپس در آب یخ غوطه‌ور كنید. اگر قبل از این كار با نوك چاقو شیارهایی روی پوست آن ایجاد كنید، براحتی پوست گوجه فرنگی جدا خواهد شد.

 

 

پخت گل کلم

 


اگر می‌خواهید گل كلم هنگام پخت سفید و درخشان شود، هنگام پخت كمی شیر به آن اضافه كنید.

 


گذاشتن ظرف جوش شیرین در یخچال باعث می‌شود كه بوی بد یخچال از بین برود.

 


با گذاشتن ساقه كرفس داخل كیسه نان، می‌توانید مدت بیشتری آن را تازه نگه دارید.

 


اگر می‌خواهید موز زمان بیشتری باقی بماند، باید آن را در فویل آلومینیومی پیچیده و در یخچال بگذارید.

 


اگر می‌خواهید مغز گردو سالم خارج شود، آن را یك شبانه‌روز در آب نمك خیس كنید و سپس بشكنید.