سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بروفن فقط با تجویز پزشک


آرتروز یکی از بیماری‌های رایج است که بسیاری از افراد از آن رنج می‌برند و برای آرام کردن دردشان از انواع مسکن‌ها استفاده می‌کنند.


  • چندین سال است که برای تسکین درد استخوان‌هایم ایبوبروفن مصرف می‌کنم، اما یکی از دوستانم چند روز پیش به من گفت که این دارو می‌تواند به معده‌ام آسیب برساند، آیا باید نگران این مساله باشم؟
آرتروز یکی از بیماری‌های رایج است که بسیاری از افراد از آن رنج می‌برند و برای آرام کردن دردشان از انواع مسکن‌ها استفاده می‌کنند. اما نباید فقط به مسکن‌ها اکتفا کرده و باید راه‌های دیگر درمانی را نیز امتحان کنید. اگر چاق هستید، باید زودتر برای لاغری و کاهش وزن اقدام کنید، زیرا اضافه وزن باعث کشیدگی مفصل‌ها می‌شود.

ورزش نیز بسیار مهم است. بسیاری از بیماران تصور می‌کنند ورزش باعث تشدید بیماری می‌شود، در حالی‌که کاملا برعکس است و ورزش به بهبودی شرایط کمک می‌کند، نباید ورزش‌های سنگین مثل دویدن روی سطح ناهموار را انتخاب کنید. ولی ورزش‌هایی مثل یوگا، شنا و دوچرخه‌سواری موثرند. از نظر پزشکان مصرف مسکن‌هایی مثل ایبوپروفن یا دیکلوفناک ایرادی ندارند. البته لازم به ذکر است که صرف هرگونه قرص مسکن می‌تواند منجر به خونریزی معده شود، پس حتما باید با تجویز پزشک استفاده شود.


ویدیو مرتبط :
…::تجویز پزشک من حرم درمانی است::…

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک پزشک برای بیمارش شجریان و عقیلی تجویز کرد



یک پزشک تبریزی آلبوم‌های «جان عشاق» شجریان و تصنیف «مدامم مست» از آلبوم «یاد باد» سالار عقیلی را برای بیمار تجویز کرده است."

اخبار,اخبار اجتماعی, روانشناسی

 

اخبار اجتماعی - عصرایران