سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

برای زندگی موفق این 5 حقیقت را همیشه به خاطر داشته باشید



زندگی موفق,شانس موفقیت ,داشتن زندگی موفق‌

زندگی شما دقیقا به همان صورتی پیش خواهد رفت که انتظارش را دارید. اگر در شروع یک کار اضطراب شکست سراغتان می‌آید قطعا جز ناکامی چیزی عایدتان نخواهد شد.

اگر انتظار موفقیت در کارهایتان را دارید به دلیل داشتن این اعتماد به‌نفس شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. حتی نوع دیدگاهی که در مورد خودتان دارید روی دیدگاه‌ها و نظرات اطرافیانتان تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین بهتر است برای داشتن زندگی موفق‌تر ابتدا طرز فکرتان را مثبت‌تر کنید تا نتایج شگفت‌انگیزی به دست بیاورید.

1- پشتکارتان را بیشتر کنید
از نظر هوشی و جنبه‌های دیگر بین شما و یک فرد موفق هیچ تفاوتی وجود ندارد. تنها وجه تمایز این گروه از افراد تلاش و تمرین بیشتر است. هر چقدر بیشتر تمرین کنید و راه‌های جدیدی را برای موفقیت طی کنید نتیجه درخشان‌تر و بهتر خواهد بود. پشتکارتان را قدری بیشتر کنید تا شما هم به یک فرد استثنایی تبدیل شوید.

2- برای موفقیت هزینه کنید
گاهی اوقات لازم است برای رسیدن به موفقیت هزینه مالی نیز بپردازید. در هر زمینه‌ای که قصد فعالیت دارید تحقیق و جستجو کنید و با اساتیدی که قبل از شما این مسیر را طی کرده‌اند ملاقات داشته باشید. تمام این مراحل نیازمند هزینه است. با جان و دل این هزینه‌ها را بپردازید چون نتیجه‌ای که در پایان به دست خواهید آورد آنقدر دلچسب و شیرین است که هزینه‌هایتان دیگر به چشم نخواهد آمد.

3- بدانید دنبال چه هستید
شما هر آن چیزی را به دست خواهید آورد که دنبالش هستید اما اگر برای آینده‌تان هیچ برنامه‌ای نداشته باشید و ندانید چه چیزی می‌خواهید قطعا به نتیجه مطلوبی نیز نخواهید رسید. زندگی بدون برنامه‌ریزی سرانجام خوشی نخواهد داشت. افراد موفق برنامه‌ریزی بسیار دقیقی دارند و به علت داشتن چنین برنامه‌ریزی‌ای دقیقا به چیزی می‌رسند که انتظارش را دارند. هدفی هر چند کوچک انتخاب و خود را ملزم به نتیجه رساندن آن کنید.

4- به دیگران کمک کنید
چه این موضوع را بپذیرید چه نپذیرید، کمک به انسان‌های دیگر منبع بسیار غنی از شادی را به سمت شما خواهد کشاند. وقتی به دیگران کمک می‌کنید یعنی آنقدر توانایی دارید که توانسته‌اید دیگران را نیز در شادی‌ها و داشته‌هایتان سهیم کنید. این کار اعتماد به‌نفس شما را تقویت می‌کند و باعث می‌شود قاطعانه‌تر در زندگی‌تان قدم بردارید. کمک به دیگران حتما نباید جنبه مالی داشته باشد. گاهی وقتی تنها شنونده خوبی هستید کمک بزرگی به مخاطب خود کرده‌اید.

5- بدون برنامه قول ندهید
یکی از موضوعات بسیار مهم که تاثیر زیادی روی کیفیت زندگی شغلی و شخصی شما خواهد گذاشت پرهیز از دادن قول‌هایی است که توانایی انجام آن را ندارید. نادیده انگاشتن همین اصل ساده باعث می‌شود در صورت عمل نکردن به تعهدات و قول‌هایتان تاثیر بدی روی اعضای خانواده یا کارفرما و همکارانتان بگذارید. قبل از هر قول و تعهدی از شرایط و اوضاع روانی خودتان مطمئن شوید. توانایی‌ها و اتفاق‌های احتمالی را بسنجید و تنها زمانی قول دهید که با محاسبات خودتان بیش از 60 درصد احتمال برآورده و عملی شدن تعهدتان وجود داشته باشد. انسان‌ها از معاشرت با افراد خوش‌قول و تداوم ارتباط با آنها لذت می‌برند. تردید نداشته باشید بسیاری از موقعیت‌های خوب به واسطه خوش‌قولی شما برایتان ایجاد خواهد شد. این موضوع را جدی بگیرید چون تاثیر زیادی روی نحوه ارتباطاتتان خواهد گذاشت.
منبع:success.com


ویدیو مرتبط :
تقدیم به دوستان خوبم، امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی موفق یک زن کوتوله +عکس



زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

افراد کوتوله همیشه قربانی قلدری و به حاشیه رانده شدن توسط افراد معمولی بوده اند و آنها همیشه به نوعی تحقیر شده اند و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.
اما در حال حاضر تغییر نگرش نسبت به افراد کوتاه قد به آن معناست که این افراد هم میتوانند عشق و خوشبختی را لمس کنند.
"جولی جنویس" 49 ساله که قدی حدود 78 سانتی متر دارد و با مردی 160 سانتی متری ازدواج کرده است میگوید: در دوران دبیرستان از پسرها وحشت داشتم و عمیقا باور داشتم که نمیتوانم دوست داشتنی باشم و کسی مرا به عنوان یک دوست و یا نامزد بپذیرد.
او در این رابطه میگوید: اکنون رفتارها و نگرشها تغییر کرده است و همه میدانند ماهم مثل دیگران هستیم .
من سالها با بیماری افسردگی که به این خاطر به آن دچار بودم جنگیده ام و معتقدم تولد با این نقص مادرزادی چیزی است که زندگی هرکسی را تحت تاثیر قرار میدهد و من به عنوان یک کودک در این مورد بسیار حساس بودم و سالها با مطالعه کتابهای خود سازی توانستم اعتماد به نفسم را بالا ببرم و الان که زندگی عادی دارم و به یاد آن روزها می افتم میفهمم چقدر زجر کشیده ام. اما خداوند به من دو فرزند سالم داده است که به این خاطر از او تشکر میکنم.
وی در مورد ازدواجش میگوید وقتی با همسرم آشنا شدم فهمیدم که ارزش عاشق شدن را دارم . ما با هم رابطه خوبی داشتیم و اندام من به هیچ وجه در نگرش بیلی تاثیری نداشت و انگار اصلا او متوجه این موضوع نبود. این نقص بزرگترین مربی زندگی من بوده است و به من کمک کرد تا به انسانی کامل تبدیل شوم و از هم سن های سالمم موفق تر باشم.

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

زن کوتوله , زندگی موفق , همسر , اخبار گوناگون

منبع:پرداد