سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بدون جراحی زیبایی، زیبا شوید


استاندارد زیبایی به سمت و سویی سوق یافته که آمار جراحی‌ها برای هرچه زیباتر شدن هر روز رو به افزایش است، اما شاید ندانید روش‌هایی وجود دارد که در عین غیرتهاجمی بودن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. ما باور داریم که هر فردی می‌تواند با کمی تلاش و اعتماد به نفس هر روز زیباتر از روز قبل شود.

مجله زندگی ایده آل: زیبایی برای همه، الگویی واحد ندارد. همه ما انواع پوست و مو و اندام را داریم که یا دوست‌شان داریم یا نه. برخی از ما بلندند و برخی کوتاه، برخی لاغرند و برخی به طور طبیعی چاق. از سوی دیگر استاندارد زیبایی به سمت و سویی سوق یافته که آمار جراحی‌ها برای هرچه زیباتر شدن هر روز رو به افزایش است، از جراحی بینی تا لیفت صورت و ... اما وقتی بیشتر افراد با هزار و یک اما و اگر تن به تیغ جراحی می‌دهند، اغلب از نتیجه آن راضی نیستند و انتظارشان را برآورده نمی‌کند. مدام با خودشان می‌گویند کاش این کار را نکرده بودم، از اولش هم بدتر شد و.... اما شاید ندانید روش‌هایی وجود دارد که در عین غیرتهاجمی بودن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. ما باور داریم که هر فردی می‌تواند با کمی تلاش و اعتماد به نفس هر روز زیباتر از روز قبل شود.مطمئن باشید اینها جایگزین‌های مناسبی برای جراحی زیبایی هستند.

صورت‌تان را تغذیه کنید

کلید جوانی پوست شما در آشپزخانه است. اگر فکر می‌کنید پوست‌تان دارد می‌افتد و دیگر آن استحکام لازم را ندارد، مقداری آب آناناس تازه و طبیعی را در ظرفی که یخ نگهداری می‌کنید، بریزید و در فریزر بگذارید. روز بعد قطعه‌های یخ را روی صورت شسته‌تان بکشید. یادتان باشد بیشتر از 5 دقیقه این کار را نکنید. آنزیم‌های آناناس باعث کشش و آب‌رسانی به پوست شده و با پوسته ریزی باعث لیفت صورت می‌شود.

تمام حربه​های جوانی بدون جراحی

نکته زیبایی

وقتی قرار است با محصولات طبیعی پوست‌تان را شاداب نگه دارید، باید بدانید که برخی از ماسک‌ها کاربردهای دیگری دارند که ممکن است آنچه مورد نظر شماست، فراهم نکند اما سعی کنید ماسک‌های خانگی درست کنید تا به آنچه تهیه کرده‌اید، اطمینان داشته باشید.

دندان‌هایی مانند برف

اگر قهوه و کافئین زیادی مصرف می‌کنید می‌توانید به سفید کردن دندان‌های‌تان فکر کنید. اشتباه نکنید، لازم نیست برای این‌کار به دندانپزشک مراجعه کنید فقط کافی است یک خمیر دندان سفیدکننده استفاده کنید.

نکته زیبایی

وقتی می‌خواهید عکس بیندازید یک لبخند زیبا با دندان‌های‌تان دارید. شاید دندان‌های‌تان را دوست نداشته باشید چون کمی کج هستند یا به اندازه کافی سفید نیستند اما بهتر است بدانید که عکس با نگاه طبیعی و لبخند زیباتر است، حتی اگر دندان‌های‌تان به اندازه کافی زیبا نباشد.

چشم‌های‌تان را روشن کنید

سایه تیره در زیر چشم چهره‌تان را پیرتر نشان می‌دهد بنابراین سعی کنید زیر چشم‌های‌تان را با یک سایه صورتی روشن کنید. می‌توانید از سایه‌های تیره در انتهای بالایی چشم استفاده کنید. به این ترتیب چشمان شما حالتی کشیده و بادامی پیدا می‌کنند. می‌توانید برای گوشه داخلی چشم هم از سایه روشن استفاده کنید.

نکته زیبایی

آرایش چشم یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش است. اگر نتوانید چشم‌های‌تان را درست آرایش کنید، آرایش‌تان کامل به نظر نمی‌رسد.

مراقب ناخن‌های‌تان باشید

شما می‌توانید همه چیز را رو‌به راه کنید از رنگ مو تا کفش و لباس اما اگر ناخن‌های‌تان خوب نباشد تقریبا همه چیز را از دست می‌دهید. این به آن معنا نیست که ناخن‌های‌تان را باید هر روز لاک بزنید اما تمیز نگه داشتن و مرتب بودن ناخن‌ها بسیار اهمیت دارد. سعی کنید ناخن‌های‌تان را کوتاه و کمی مربع شکل نگه​دارید.

نکته زیبایی

دستان شما خیلی راحت سن شما را نشان می‌دهند. تا به حال شده که زنی 30 ساله را ببینید که دست‌هایش 40 ساله به نظر برسد؟ بهتر است از محصولات مراقبت پوست برای کمتر کردن سرعت پیری دست‌ها استفاده کنید. یادتان نرود که از کرم‌های ضدآفتاب برای دست‌های‌تان نیز استفاده کنید.

ماساژ را فراموش نکنید

از پاک‌کننده روغنی برای صورت استفاده کنید. از چانه‌ها شروع کنید و یک حرکت دایره‌وار و کوچک انجام دهید. بعد این کار را برای خط و خطوط و چین و چروک‌هایی که ایجاد شده انجام دهید و سپس به اطراف چشم بروید و در ادامه پیشانی را ماساژ دهید. در خاتمه از حرکات ضربه‌ای در سراسر صورت استفاده کنید.

نکته زیبایی

ماساژ صورت باعث تحرک عضلات صورت شده و آنها را فعال می‌کند، همین باعث می‌شود خون کافی زیر پوست‌تان جاری شود و رنگ طبیعی پیدا کند.

ابروهای‌تان را بالا ببرید

ابروها تاثیر زیادی در شکل چشم‌ها و پلک دارند. بهترین حالت این است که ابروها حالت کمانی خود را داشته باشند. توصیه‌ می‌شود برای یک بار هم که شده نزد آرایشگری ماهر بروید تا مدل ابرویی که به صورت‌تان می‌آید را برای‌تان مهیا کند. وقتی ابرو قوس خوبی داشته باشد پیدا کردن خط طبیعی ابرو کار راحتی خواهد بود. بعد از آن می‌توانید مو‌هایی را که زیر این خط رشد می‌کنند به‌راحتی بردارید. برای پرپشت نشان دادن ابرو هم می‌توانید از مداد ابرو یا سایه استفاده کنید.

نکته زیبایی

باریک و کلفت بودن ابرو نقش بسیار مهمی در فرم چشم‌های شما دارد؛ بنابراین باید برای این کار مطمئن شوید که میزان ضخامت ابرو با حالت و شکل چشم‌های‌تان و فاصله بین این دو همخوانی دارد.

لباس چیزی است که قرار است شما را زیباتر کند


اگر بدن متناسبی نداشته باشید بدون شک انتخاب لباس بسیار سخت می‌شود. وقتی مدل لباس خاصی مد می‌شود ممکن است پوشیدن آن لباس در اندام شما مسخره به نظر برسد. همه نباید شلوار جین بوت‌کات بپوشند یا تی‌شرت‌شان عکس حیوان داشته باشد. بهتر است از یک دوست واقعی در این مورد نظر بگیرید.

تمام حربه​های جوانی بدون جراحی

نکته زیبایی

برخی سایت‌ها محل مناسبی برای ایده گرفتن هستند. درضمن می‌توانید آنچه را که مناسب بودجه‌تان است، کنار بگذارید و آن را خریداری کنید ضمن آنکه نحوه ست کردن رنگ‌ها و مدل‌ها را با هم یاد می‌گیرید.

مد روز آرایش نکنید

گاهی اوقات به فروشگاه‌های لوازم آرایشی می‌روید و با سایه‌های درخشان و رژلب‌های براق رو‌به‌رو می‌شوید. بهتر است بدانید که مد روز همیشه شما را کمی پیرتر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. بنابراین بهتر است از محصولات کلاسیک برای آرایش بهتر و در نتیجه زیبایی‌ بیشتر استفاده ‌کنید.

نکته زیبایی

یک راه مطمئن این است که روی چشم‌ها و لب‌تان بیشتر کار کنید. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان گرم‌تر از سابق به نظر بیاید بهتر است از آرایش لب چشم‌پوشی کنید و اگر رژ لب قرمز دوست دارید بهتر است فقط از یک ریمل ساده برای چشم‌های‌تان استفاده کنید.

از برنزه شدن فرار کنید

ممکن است فکر کنید رنگ قهوه‌ای‌ زیبایی‌ بیشتری به شما می‌دهد اما اگر برنزه شوید مطمئن باشید که در آینه خود را پیرتر می‌بینید. اگر باور ندارید کافی است عکس‌های دوستان‌تان را که این کار را کرده‌اند قبل از برنزگی ببینید. تنها یک جوش، یک خط اخم، منافذ پوستی زیاد کافی است تا اعتماد به نفس‌تان پایین بیاید. به همین دلیل مراقبت از پوست بسیار مهم است.

نکته زیبایی

تا زمانی که به خاطر داشته باشید که برای محافظت از پوست‌تان در برابر نور آفتاب از کرم‌های ضدآفتاب به شکل روزانه استفاده کنید، رنگ طبیعی بدن بهترین رنگ است.

داروی گودی چشم

انگشت سبابه‌تان را زیر چشمان‌تان طوری قرار دهید که نوک آن به سمت بینی باشد. بالا را نگاه کنید و پلک بالایی را برای 30 ثانیه حرکت دهید. سپس چشم‌های‌تان را ببندید و دوباره این کار را تکرار کنید. این کار کمک می‌کند گودی زیر چشم کاهش پیدا کند و پلک‌ها به سمت بالا قرار گیرد.

نکته زیبایی

با مراقبت از زیر چشم، شادابی و شفافیت چشمان‌تان بیشتر می‌شود. وقتی زیر چشم‌ها گود افتاده و سیاه باشد، هرقدر هم چشم‌های‌تان را آرایش کنید، چشمان‌تان جلوه کافی ندارد. سعی کنید خواب کافی داشته باشید تا این حالت کمتر اتفاق بیفتد.


ویدیو مرتبط :
جراحی ترمیمی و زیبایی پلک .جراحی پلاستیک (بلفاروپلاستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این همه زیبایی را صاحب شوید / عکس


این همه زیبایی تقدیم به شما .....

این همه زیبایی تقدیم به شما .....