سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

با 7 روش ذهن اطرافیان تان را بخوانید!



 

روشهای ذهن خوانی, روانشناسی,ذهن خوانی

 

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

 

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

 

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

 

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

 

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

 

قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم توجه کنید :

 

1 - این واکنش ها بر اساس افراد راست - دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.

 

2 - منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.

 

واکنش های چشمی

 

1 - بالا – سمت راست : نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.

 

2 - بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.

 

3 - مستقیم – سمت راست : بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.

 

4 - مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

 

5 - پایین – سمت راست : صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش

 

6 - پایین – سمت چپ : به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی

 

7 - چند حرکت و یا بدون حرکت : ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.

 

به خاطر داشته باشید که این واکنش ها برای تمامی افراد یکسان نیستند و ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد، ولی همین الان می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.

منبع : salemzi.com

  


ویدیو مرتبط :
نرم افزار جادویی doodle | ذهن دیگران را بخوانید | فقط 2000

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش متفاوت شکیرا برای تقویت ذهن پسرش ساشا + عکس های جدید



شکیرا عکس های جدیدی از پسر دومش ساشا منتشر کرده است.

شکیرا با انتشار عکس های جدیدی از پسرش ساشا نوشت: برای تقویت مغز ساشا وسیله جالبی خریداری کرده است که مانند یک پیانو بوده و در پایین تخت ساشا قرار میگیرد و هرموقع او پایش را تکان دهد صدایی تولید می شود. این روش جز جدید ترین اقداماتیست که ذهن کودک را فعال می کند!

روش متفاوت شکیرا برای تقویت ذهن پسرش ساشا

روش متفاوت شکیرا برای تقویت ذهن پسرش ساشا

روش متفاوت شکیرا برای تقویت ذهن پسرش ساشا

اخبارفرهنگی -  سیمرغ