سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

با محبوب‌ترین پودرهای آرایشی صورت آشنا شوید


همه ما برای شروع میکاپ اول سراغ پوست می‌رویم تا بعد از یکدست شدن آن جلوه بهتری به ظاهرمان ببخشیم. اما پوست برای اینکه بتواند در‌ کنار دیگر اجزای صورت بدرخشد، به پوشش حرفه‌ای و مناسبی از پودرهای استاندارد آرایشی نیاز دارد.

مجله سیب سبز: همه ما برای شروع میکاپ اول سراغ پوست می‌رویم تا بعد از یکدست شدن آن جلوه بهتری به ظاهرمان ببخشیم. اما پوست برای اینکه بتواند در‌ کنار دیگر اجزای صورت بدرخشد، به پوشش حرفه‌ای و مناسبی از پودرهای استاندارد آرایشی نیاز دارد.

پودر صورت یا همان پنکیک‌های معروف بعد از هر‌بار استفاده با گرفتن رد برق پوست، مانع از مشخص شدن چربی‌های روی آن شده و به طبیعی جلوه‌کردن آرایش شما کمک می‌کنند، اما برای اینکه بدانید چه پودری  مناسب شماست می‌توانید به راهنمایی‌های کارشناسان زیبایی، سارا دیلمیان و صبا تیمورزاده‌ اعتماد کنید.

هم مات هم جوان!

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

درست است که برای آرایش بهتر و خوش‌رنگ‌تر باید از پنکیک استفاده کنیم اما بهتر است حواس‌مان باشد که در کنار زیبایی بخشیدن، پوست را تغذیه و به روند جوان‌سازی آن کمک کنیم. پنکیک پر‌طرفدار مینرال آرتدکو محصولی دو‌کاره با همین هدف است که ضمن مات کردن پوست، با ترکیباتی از مواد معدنی پوست را تقویت و تغذیه می‌کند. این محصول حاوی عصاره اکیناسیا، علف، رزماری و ویتامین‌E است که به‌ترتیب پوست را آبرسانی، مستحکم و درخشان می‌کند.

از طرفی با حفظ کردن پوست‌های حساس از تاثیرات منفی محیط به روند جوان‌سازی و از بین بردن خطوط ملایم پوست و کم‌رنگ کردن آن کمک ویژه‌ای می‌کند. پنکیک آرتدکو در رنگ‌های مختلف مطابق سلیقه و رنگ پوست شما طراحی شده‌‌‌ است.

حدود قیمت‌: 75‌هزار تومان



زیبایی طبیعی

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

کرم پودر یا کرم‌های گریم با بافتی غلیظ و مصنوعی نه تنها به زیباتر شدن پوست شما هیچ کمکی نمی‌کند بلکه با بالا بردن سن و چند برابر نشان دادن آرایش شما این زیبایی را به چالش می‌کشد. نگران نباشید چون تمام پودرهای فشرده صورت دنیا برای برطرف کردن همین مشکل طراحی شده‌اند.

برای نمونه پنکیک پرفروش و مطرح فیکس مک با پوششی فوق‌العاده و کاملا مات آرایش را روی پوست شما کاملا طبیعی جلوه می‌دهد و تا ساعت‌ها کوچک‌ترین تغییری در بافت یکدست آن روی صورت ایجاد نمی‌شود. از سویی دیگر این محصول با ترکیبات مخملی و بسیار سبک خود به سطح پوست اجازه تنفس ‌می‌دهد، پس ضمن انتخاب رنگ متناسب با نوع و جنس پوست‌تان از زیبایی لذت ببرید.

حدود قیمت‌: 140‌هزار تومان



پنکیک پوست‌های حساس

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

رنگ و ترکیب پودرهایی که قرار است انتخاب و مصرف کنید باید مثل پوست خودتان طبیعی و یکدست باشد. پس این حساسیت را در‌مورد انتخاب پنکیک بیشتر از کرم‌های دیگر به خرج دهید چرا‌که نپوشاندن قسمت‌هایی از پوست‌تان باعث می‌شود تا پوست صورت‌تان رنگ جالبی پیدا ‌نکند.

پنکیک‌های فشرده و مات کلینیک با 10‌طیف رنگ مختلف و پوششی سبک با هدف زیبایی و در‌عین حال طبیعی جلوه‌ دادن پوست شما طراحی شده ‌است. از امتیازهای دیگر این پودر صورت مواد مغذی معدنی و ساختار بدون چربی آن است که با پوششی متوسط و طبیعی برای هر پوستی ایده‌آل خواهد ‌بود. پنکیک کلینیک بدون بو و اسانس و برای هر جنس پوست از نرمال تا چرب مناسب است.

حدود قیمت‌: 120‌هزار تومان



پنکیک روزانه

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

حساس بودن پوست و جوش‌های ریز و درشتی که روی صورت خیلی از ما جا خوش کرده است باعث می‌شود در انتخاب کرم‌ها و پنکیک‌هایی که قرار ‌است به صورت‌مان بزنیم، حساسیت بیشتری به خرج بدهیم. بنابراین برای اینکه هم از پوست حساس خود مراقبت کنید و هم از آن پوستی زیبا و یکدست برای خود بسازید به پنکیک‌های بورژوا فکر کنید.

این محصول در کنار بافتی ماندگار و زیبا قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم دارد تا برای استفاده روزمره شما گزینه مناسبی باشد. فرمولاسیون ضد‌حساسیت این محصول از عصاره میوه‌های آسیایی تشکیل شده تا به‌خوبی روند هیدراتاسیون پوست شما را انجام و رطوبت از دست رفته آن را برگرداند. از ویژگی‌های خوب دیگر این محصول ماندگاری بالا تا 10‌ساعت و جلوه‌ مات و طبیعی آن روی صورت است.

حدود قیمت‌: 35‌هزار تومان



پنکیک امگا 3

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

برای هر نوع آرایش صورت شما به زیرسازی با کرم‌های مناسب با جنس پوست‌تان نیاز دارد پس به جای استفاده از کرم‌های بی‌نام و نشان بهتر است کار را به پودرهای حرفه‌ای صورت بسپارید. پنکیک حرفه‌ای نیواسکین دبورا که طراحی آن مناسب پوست‌های حساس است بافت بسیار ریز و نرم با خاصیت مات‌کنندگی دارد.

از طرفی در این پودر فشرده از امگا‌3 و‌6 ، سدیم و پتاسیم و ترکیبات ضدچروک و ضدحساسیتی استفاده شده ‌است که به‌راحتی سلامت پوست شما را در چند ساعت تامین می‌کند. املاح و ویتامین‌های غنی شده با این پودر باعث می‌شود تا رطوبت لازم پوست شما حفظ و در طول مدت استفاده از آن از تجمع آلودگی‌ها روی صورت‌تان پیشگیری کنید.

حدود قیمت‌: 43‌هزار تومان



پوست مخملی

صافکاری به‌سبک حرفه‌‌ای‌ها

حتما می‌پرسید بازیگران معروف چگونه همیشه جوان و زیبا به‌نظر می‌رسند یا چطور همیشه پوست صاف و یکدستی دارند؟ غیر‌ممکن نیست همه آدم‌های معروف هم زیر‌نظر متخصص زیبایی اول با سالم‌سازی و تغذیه پوست خود از کرم‌هایی استفاده می‌کنند که جلوه طبیعی و مات به رنگ پوست‌شان بدهد.

پنکیک BB لورال به‌خاطر سبک بودن فرمولاسیون آن و پوشش صاف و بی‌نقصی که به پوست‌تان می‌بخشد  و با قابلیت رطوبت‌رسانی خوبی که دارد پوست را تا مدت‌ها شاداب و باطراوت نگه ‌می‌دارد. این پنکیک حاوی کپسول‌های میکروپیگمنتی است که به‌خوبی با رنگ پوست هماهنگ شده، تمام عیوب پوست را پوشش می‌دهد و در‌نهایت پوستی مات و مخملی به شما می‌بخشد. ماندگاری 8‌ساعته را هم به امتیاز‌های این محصول اضافه کنید.

حدود قیمت‌: 40‌هزار تومان


ویدیو مرتبط :
ویژه خانم ها - محبوب ترین رنگ های برندهای آرایشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با خانم دکتر محبوب ستارگان هالیوودی آشنا شوید +عکس



با خانم دکتر محبوب ستارگان هالیوودی آشنا شوید +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: وقتی برگزاری مراسم اسکار به پایان رسید بدون شک تنها یک نفر آهی از سر آسودگی کشید و آن کسی نیست جز خانم "جمی شریل" پزشک پوست و زیبایی محبوب ستارگان هالیوود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

او در مصاحبه اش اعلام کرده است: من همیشه معتقدم زیبایی خیره کننده ستاره ها در جشنواره ها اتفاقی نیست بلکه حاصل یک برنامه است که به خوبی اجرا شده است.

وی میگوید دو هفته قبل از شروع این جشنواره روزهای بسیار پر مشغله ای را پشت سر گذاشته است و هر روز تا ساعت 9 شب در دفتر کارش به سر میبرده، او میگوید مشتریهای بسیاری در میان ستاره های هالیوودی دارد که از آن میان میتوان به کریستین دانست و " جنیفر لاو" اشاره کرد.

او تاکید میکند ستاره ها به خصوص خانمهای زیبا و مشهور همیشه نگران شرایط ظاهری خود هستند و عاشق بوتاکس ، تزریق کورتیزون و لیزر درمانی میباشند.

او اضافه میکند بیشترین تقاضا از سوی مشتریان مربوط به تزریق بوتاکس و از بین بردن سلولیت است. او علیرغم اینکه شغل پر درآمد خود را مدیون زیبا سازی صورت ستاره هاست اما معتقد است که استفاده مرتب  از بوتاکس چهره را به صورت مضحکی مصنوعی و بدقواره نشان میدهد. او میگوید بهترین روش برای زیبا و جوان ماندن استفاده از تغذیه مناسب و ورزش و دوری از استرس است./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب