سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اگرمی خواهید به آنفولانزا مبتلا نشوید!!!



 

اولین و مهم ترین راه پیشگیری از آنفولانزای خوکی شستن دستانتان است. دستتانتان را بشوید ، بشوید و بشوید!

 

 

آنفولانزا

 

 

اگر در مکانی هستید که امکان شستن دست به طور مکرر را ندارید دستنتان را ضد عفونی کنید!

 

 

پیشگیری از انفولانزا

 

 

هنگام عطسه و یا سرفه دستمال به همراه داشته باشید، در صورتی که جلوی عطسه خود را با دست گرفتید حتما آن را بشوید !

 

 

 

آنفولانزا

 

 

اگر قصد سفر به کشورها و یا شهر هایی که در خط قرمز این بیماری قرار دارند سفر میکنید حتما ماسک به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

 

 

 

آنفولانزا

 

 

اگر علایم هر گونه آنفولانزا در شما دیده می شود استراحت کنید و به محل کار خود نروید و در خانه بمانید !

 

 

 

 

از ویتامین ها بخصوص از ویتامین C برای بالا بردن میزان سیستم دفاعی بدن خود استفاده کنید تا در برابر انفولانزا ایمن شوید!

 

 

 

 

از میوه ها و سبزیجات تمیز و تازه برای بالا بردن سلامتی خود استفاده کنید و استفاده از مواد غذایی مناسب در مقابل ویروس های آنفولانزا مقاومت کنید !

 

 

 

 

 

در رابطه با مهم بودن شستن دست ها با کودکان خود صحبت کنید و آنها را تشویق کنید که قبل از وعده غذایی دستان خود را بشویند !

 

 

 

 

سعی کنید آشپزخانه خود را پاکیزه نگه دارید بسیاری از باکتری ها در لابه لای وسایل آشپزخانه به راحتی زندگی میکنند و هر ساعت بر تعداد آنها افزوده میشود !

 

 

 

 

 

و در پایان در صورت بروز هر گونه علایم بیماری آنفولانزا از قبیل عطسه،سرفه ، تب، سر درد، و درد مفاصل در اولین فرصت به دکتر مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اگر می خواهید به هپاتیت مبتلا نشوید ببینید....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

می خواهید پیر نشوید،این کار را انجام دهید!



 

 

می خواهید پیر نشوید،این کار را انجام دهید!

 

 

دانشمندان امریکایی به جدیدترین روش برای پیر نشدن پی برده اند.دانشمندان امریکایی می گویند خواب کافی و مناسب شبانه ، به کاهش مشکلات ناشی از پیری کمک می کند.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل ازیونایتدپرس ، محققان در دانشگاه ایالت اورگان امریکا اعلام کردند کسانی که تندرستی و سلامت کافی ندارند و خوابشان نامناسب است ، زودتر پیر می شوند و زودتر نیز می میرند.


مطالعه محققان بر روی مگس سرکه نشان می دهد مگس هایی که تحت استرس زندگی می کنند و خوابشان مناسب نیست ، زودتر می میرند و دوران پیری آنها نیز با مشکلات و موانع زیادی روبرو است.


دکتر ناتراج کریشنان سرپرست گروه محققان می گوید ما در حال تشخیص ساز و کارهایی هستیم که به احتمالا به چگونگی ایجاد روند پیری در افراد مختلف کمک می کند.