سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ازبین بردن موهای زائد با دستگاه Alex و ND YAG با تضمین


کلیه خدمات با ضمانت انجام کار می باشد و تخفیفات بسیار ویژه برای لیزر موهای زائد...


مرکز تخصصی سلول درمانی، لاغری و لیزر موهای زائد با دکتر حکیمی




مرکز تخصصی سلول درمانی ،لاغری و لیزر موهای زائد با تخفیفات ویژه
 
عضو انجمن پزشکان زیبایی و پوست کانادا

تلفن تماس: 16 53 67 88   -   50 71 88 88


ازبین بردن موهای زائد با دستگاه Alex و ND YAG با تضمین

لیزر موهای زائد

تست رایگان لیزر موهای زائد


عملکرد لیزر در موهای زائد:

طول موج مخصوص بستگی به نوع لیزر، از پوست عبور کرده و روی رنگدانه یا ملانینی موجود در فولیکول موها اثر کرده و باعث انهدام آنها می شود، در این روش سلول هدف از بین رفته و بقیه سلول های مجاور آسیب نمی بینند.

چرا لیزر در چند مرحله انجام می شود؟

رشد موها معمولا در فازهای مختلف بوده و همیشه یک دسته از موها در فاز نهفته می باشند که در این فاز فاقد رنگدانه هستند، در نتیجه لیزر روی آنها در این فاز بی اثر است. هر چند وقت یکبار این موها وارد فاز رشد شده و دارای رنگدانه می شوند. که در نتیجه در این فاز لیزر روی آنها اثر می کند. در نتیجه لیزر باید هر چند وقت یکبار برای حداقل 6-8 بار تکرار شود تا بتوانند تمام موها را که بتدریج و در زمانهای مختلف وارد فاز رشد می شوند را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند.

مرکز تخصصی سلول درمانی و لیزر موهای زائد با دکتر حکیمی

چه فاکتورهایی در درمان با لیزر موثر است؟

تیپ پوستی ، رنگ و اندازه مو همگی در نتیجه لیزر اثر دارند. هر چه مو تیره تر و ضخیم تر باشد لیزر اثر بهتر و بیشتری نسبت به موهای روشن و کرکی دارد.

آمادگی جهت انجام لیزر:

فرد باید 4-6 هفته قبل لیزر از انجام روش هایی که مو از ریشه درآورده می شود (WAX، اپیلاسیون، موچین) تیغ و تراشیدن موهای زائد را از بین ببرد. 10 روز قبل لیزر آفتاب گرفتن ممنوع است.

چند جلسه درمان نیاز هست:

حداقل 6 تا 8 جلسه است. که 6 جلسه اول با فواصل کوتاهتر (1 تا 2 ماه) و جلسات بعد با فاصله بیشتر (6 ماه تا 12 ماه). البته در بعضی افراد ممکن است تعداد جلسات بیشتری مورد نیاز باشد. که در زمان مراجعه حدود جلسات تعیین می گردد.

مراقبتهای پس از لیزر:

1- ضد آفتاب ساده

2- آرایش تا چند ساعت ممنوع

3- دستکاری منطقه ممنوع

مرکز تخصصی سلول درمانی و لیزر موهای زائد با دکتر حکیمی

عوارض لیزر:

عوارض خاصی ندارد فقط برای چند ساعت تا حدودی قرمزی و سوزش کم دارد.

ممنوعیت لیزر:

در بیماریهای بدخیم (دائم)، مصرف داروهای مثل اوآکوتان، آکوتان و خانمهای باردار (موقت).

با ما تفاوت را احساس کنید:

لیزر به صورت ترکیبی از دستگاه E-Lite، Diode و Alex - ND YAG انجام لیزر توسط پزشک خانم و آقا بصورت 4 جلسه E-Lite، 2 جلسه دایود و 2 جلسه Alex.


 کویتیشن چیست؟

این متد بدون عمل جراحی است که از طریق امواج فراصوت و قدرتمند سبب ایجاد حفره در سلول چربی میشود این حفره ها شروع به بزرگتر شدن می کند و سبب لرزش و حرارت در سلول چربی می شود و در نهایت منجر به تخریب دیواره سلول چربی شده که این تخریب باعث ازاد شدن چربی می شود و از طریق سیستم لنفاوی دفع می شود.

 در موارد زیر می توان از کویتیشن استفاده کرد:

* کاهش چربی در صورت

* کاهش چربی در بدن در نواحی بازو شکم پهلو باسن ران و ساق پا

* کاهش وزن به همراه کاهش سایز


لیزر موهای زائد

تست رایگان لیزر موهای زائد



> قیمت پکیج های لیزری کل بدن فقط با 550 هزار تومان در هر جلسه <



در این مرکز موهای زائد با برترین تکنولوژی روز دنیا با کمترین درد بدون سوختگی با بهترین نتیجه ارائه می گردد. (حتی موهای سفید بور و کرکی)


ویدیو مرتبط :
روش از بین بردن موهای زائد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه های از بین بردن موهای زائد



 

 

راه های از بین بردن موهای زائد

 

برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد: بیرنگ کننده ها، کرمهای موبر، سوزاندن، تراشیدن، بند انداختن، استفاده از موم، اشعه ایکس، استفاده از موچین.

 

از بین بردن موهای زائد صورت

 

در برخی خانمها موهای صورت بیش از حد طبیعی هستند و از نظر زیبایی مشکل آفرین میباشند. افزایش غیرطبیعی موی صورت میتواند به علل گوناگونی باشد، ولی شایعترین علت آن مسئل ناشناخته و احتمالا وراثی است. از جمله علل دیگر میتوان به بیماریهای غدد داخلی، کیست تخمدان و مصرف بعضی داروها اشاره نمود

 

در زمان حاملگی موهای ظریفی در لب بالا، چانه و گونه ها رشد میکند که چند ماه پس از زایمان خود به خود از بین میروند. بنابراین وجود آنها در زمان حاملگی نباید موجب نگرانی شود. در هنگام یائسگی نیز در برخی خانمها موهای صورت زیاد میشوند که برای درمان آنها باید با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرصهای استروژنی تجویز نماید.

 

برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد: بیرنگ کننده ها، کرمهای موبر، سوزاندن، تراشیدن، بند انداختن، استفاده از موم، اشعه ایکس، استفاده از موچین.

 

1- بیرنگ کننده ها: بیرنگ کردن یا دکلره کردن، ساده ترین راه درمان موهای اضافی است. برای این منظور میتوانید از کرمهای مخصوص که با پودرهای ویژه ای مخلوط میشوند و یا از آب اکسیژنه استفاده کنید. پوست را با آب و صابون به خوبی بشویید تا چربی آن پاک شود. بیرنگ کردن بیشتر برای موهای ظریف و کرکها مناسب است.

 

2- موم، موچین، تراشیدن و بند انداختن: تمام این روشها تقریبا مشابه هستند و هیچ بک را توصیه نمیکنیم، بویژه بند انداختن را که یک روش غیربهداشتی و خشن است. امروزه دستگاه های تراشنده جدیدی به بازار عرضه شده که تقریبا تمام موها را از ریشه درمی آورد ولی هر بار که موها کنده شوند، ضخیمتر شده و رشد آنها تسریع میگردد. بنابراین اثر روشهای مزبور موقتی است و به تحمل درد و ناراحتی آن نمی ارزد

 

3- کرم های موبر: این کرم را معمولا باید به مدت ده دقیقه بر روی موضع قرار داد و سپس موها را مالش داد و بعد از آن شست. به این ترتیب موهای اضافی از بین میروند. اگر پوست شما حساس باشد و در اثر مصرف این کرمها دچار سرخی و التهاب یا خارش شود، از آنها استفاده نکنید.

 

4- سوزاندن یا الکترولیز: در این روش ریشه مو را بوسیله جریان ضعیف الکتریسیته میسوزانند. اگر تعداد موهای زائد صورت اندک و پراکنده باشد، بهترین راه درمان آن، سوزاندن است. این عمل باید توسط فرد مجرب انجام شود تا ریشه مو کاملا سوزانده شود و از رشد مجدد آن جلوگیری به عمل آید. ممکن است برای سوزاندن تمام این موهای زائد نیاز به چند جلسه مراجعه باشد. پس از هر بار الکترولیز، محل آن را با پنبه الکلی تمیز کنید و پماد ویتامین A بر روی آن بمالید. این عمل موجب تسکین و تسریع التیام زخمها میشود.

 

5: اشعه ایکس: استفاده از اشعه ایکس برای از بین بردن موهای زائد تقریبا منسوخ شده است چرا که موجب آسیب پوستی میشود و روش مؤثر و بیخطری نیست.

 

6- رفع علت: اگر افزایش موی صورت بعللی باشد که قبلا گفتیم باید علت آن برطرف شود. مثلا اگر بعلت آسیب تخمدان یا بیماری غدد داخلی موهای صورت افزایش یابند، باید با مراجعه به پزشک و درمان ناراحتی علت این افزایش را ریشه کن کرد. به این ترتیب موعهای زائد صورت نیز برطرف میگردند.

 

اگر رشد اضافی موهای صورت به دلیل مصرف بعضی داروها باشد، باید مصرف آن دارو را با صلاحدید پزشک مربوطه متوقف نمود.

منبع:صدف نیوز