سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

آجرهای عضله‌ سازی


شما همان چیزی هستید كه می‌خورید؛ اگر این فرض درست باشد پس تكلیف افراد گیاه‌خوار چه می‌شود، یعنی آن‌ها یك مشت برگ و علف هستند؟! البته كه نه. بسیاری از افراد گیاه‌خوار ورزیده و عضلانی و قدرتمند هستند. پس قضیه چیست؟




ویدیو مرتبط :
کلسیم، عضله، انقباض عضله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار عضله ها از وطن!سامان طهماسبی آذربایجانی شد



 

سامان طهماسبی آذربایجانی شد فرار عضله ها از وطن!

 

 

در گذشته همه از اینكه فرار مغزها در وطن در حال رخ دادن است نگران بودند، ولی امروز علاوه بر اینكه بسیاری از دانشمندان ایرانی به علت عدم رسیدگی مسئولین به كشورهای خارجی میروند، ورزشكاران نیز عطای این خاك را به لقایش می بخشند و عضله های تنومندشان را وقف كشوری دیگر می كنند.

در گذشته همه از اینكه فرار مغزها در وطن در حال رخ دادن است نگران بودند، ولی امروز علاوه بر اینكه بسیاری از دانشمندان ایرانی به علت عدم رسیدگی مسئولین به كشورهای خارجی میروند، ورزشكاران قهرمان این خاك نیز عطای این خاك را به لقایش می بخشند و عضله های تنومندشان را وقف كشوری دیگر می كنند.


در همین راستا سامان طهماسبی با دوبنده‌ تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در مسابقات جهانی مسکو به میدان می‌رود.


سامان طهماسبی فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم ایران و دارنده‌ی دو مدال برنز جهان و طلای آسیا که در المپیک هم نماینده ایران بود، به دلیل مشکلات مالی و عدم توجه لازم به وی، دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را در مسابقات جهانی مسکو خواهد پوشید تا یک کشتی‌گیر ایرانی رقیب ایرانی‌ها شود.


فدراسیون جهان کشتی رسما حضور طهماسبی در تیم ملی آذربایجان را تایید کرد و بر این اساس وی جانشین "شالوا گادابادزه" در لیست نهایی شده است. طهماسبی امروز به روی باسکول وزن کشی می‌رود.


آذربایجانی ها برای کشتی‌گیرانی که صاحب مدال جهانی شوند از 100 تا 200 هزار دلار پاداش در نظر گرفته و حقوق ماهیانه قهرمانان‌شان نیز حدود 4 هزار دلار است. این شرایط مالی باعث شده تا بسیاری از کشتی‌گیران روسی برای آذربایجان کشتی بگیرند.


اینكه مسئولین ورزش كشور حتی به قول خود مبنی بر پرداخت پاداش قهرمانان عمل نمی كند، باید شاهد این نقل مكان ها نیز باشیم، چرا كه یك ورزشكار از جان مایه می گذارد و مدال می آورد و انتظار دارد كه مورد تقدیر و توجه قرار بگیرد..../عصر ایران