سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

یک مالزیایی از آب، بستنی می‌گیرد!


یک کارآفرین اهل مالزی ادعا کرده است که با ارایه بستنی حلال با آب زمزم، به ویژه دراین فصل گرما توجه همه مسلمانان را به محصول خود جلب خواهد کرد.

مجله مهر: یک کارآفرین اهل مالزی ادعا کرده است که با ارایه بستنی حلال با آب زمزم، به ویژه دراین فصل گرما توجه همه مسلمانان را به محصول خود جلب خواهد کرد.

یک مالزیایی از آب، بستنی می‌گیرد!

روزنامه توریسم نوشت:  او که «محمد هشام زمری» نام دارد، محصول خود را ابتدا با عنوان «بستنی کفایه » حلال که تمامی مواد تشکیل دهنده آن براساس دستورات وروش اسلامی تهیه شده است، عرضه کرد.

بستنی حلال این شرکت حاوی مواد غذایی دیگری همانند بادام، خرما، میوه خشک یا کنسرو شده، آب زمزم، کشمش و زعفران است که به آن طعم های مختلفی می‌دهد. او در ابتدا تنها بستنی حلال عرضه می کرد اما برای توسعه و شهرت بیشتر در میان مسلمانان مدعی شده که از آب زمزم در ساخت این بستنی‌ها استفاده می‌کند!

«محمد هشام»که اکنون به نام «سیگو »هشام شهرت دارد می‌گوید که الهام بخش او در شکل دادن به این کسب و کار آن بود که دریافت هیچ فرد مسلمانی بستنی حلال عرضه نکرده است. از طرف دیگر مشاهده کرده است که تاجران زیادی از کشور کامبوج به مالزی می آیند که همگی درکار ساخت و فروش بستنی هستند. این بستنی‌ها چه دست ساز و خانگی و چه بستنی های کارخانه ای هیچ یک برچسب حلال نداشتند.

او با درک این که هیچ شرکت یا فردی نبوده که اطمینان دهد بستنی عرضه شده در بازارها از نظر دین اسلام کاملا مجاز است، دریافت که ارایه بستنی حلال تنها برای بازار مسلمانان می‌تواند بسیار پرسود باشد.

محمد هشام یادآور شد که قبل از این که شرکت بستنی سازی «کفایه » را راه اندازی کند، بارها به کامبوج و تایلند سفر کرده تا طرز تهیه بستنی را یاد بگیرد. سپس با سرمایه ۶۰۰ ریگنیت برای خرید تجهیزات، کار خود را آغاز کرد.او درابتدابا ساخت وعرضه بستنی‌های کوچک با طعم های معمول مانند وانیل، شکلات و توت فرنگی آغاز کرد و اکنون درسراسر مالزی محصولات او به فروش می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
آب شدن بستنی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فارین پالسی: جنگ ایران و آمریکا از نوع "بستنی"؛ جنگی که می توانست آب شود اما...!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بیانیه تند وتیز "بسکین رابینز" در واکنش به تهیه بستنی 5 تنی در ایران!

فارین پالسی: جنگ ایران و آمریکا از نوع "بستنی"؛ جنگی که می توانست آب شود اما...!

ایران احتمالا به پیروزی ای عظیم و البته تا حد زیادی سمبلیک در جنگ سردش با امریکا دست یافت. این جنگ سرد، جنگ بسیار سردی است چراکه نبرد بر سر بستنی صورت گرفته است....بسکین رابینز ( فروشگاه بسیار قدیمی، جهانی و زنجیره‌ای بستنی فروشی) در واکنش به این رکوردشکنی بیانیه ای صادر کرد: ما متوچه شده ایم که شرکتی در حال رقابت برای شکست رکورد ما است، اما ما فقط به دنبال افزایش رضایت مشتریان مان هستیم!

انتخاب :  فارین پالسی نوشت: ایران احتمالا به پیروزی عظیم و البته تا حد زیادی سمبلیک در جنگ سردش با امریکا دست یافت. این جنگ سرد، واقعاً سرد است چرا که نبرد بر سر "بستنی" صورت گرفته است!

روز دوشنبه، یک شرکت بستنی سازی ایرانی در پی شکست "بسکین رابینز" بود، چراکه تاکنون این شرکت دارنده رکورد گینس به خاطر بزرگترین بستنی جهان بود. در ایام نوروز، بستنی 5 تنی در ایران تهیه شد.

نمانیدگان کتاب رکوردهای جهانی گینس در آنجا حاظر بودند تا از نزدیک بر این واقعه نظارت داشته باشند. آنها تاکنون اعلام نکرده اند که شرکت ایرانی رسما رکورد 5 تن بستنی بسکین رابینز را شکسته است یا خیر.

شبکه ی پرس تی وی از نزدیک حضور داشته است تا از این رکوردشکنی گزارشی تهیه کند.

یک زن به خبرنگار این شبکه گفت: من با خانواده ام به اینجا آمده ام تا بزرگترین بستنی در جهان را در ایران ببینیم. من فکر می کنم که همه در اینجا زمان مرفهی را سپری می کند.

یک فرد دیگر در این باره اظهار داشت: من در ابتدا به اینجا آمدم چراکه این موفقیت به ما غرور ملی می دهد و البته باید بگویم که من عاشق بستنی هستم.

بیانیه بسکین رابینز علیه بستنی ایرانی!

بسکین رابینز ( فروشگاه بسیار قدیمی، جهانی و زنجیره‌ای بستنی فروشی) در واکنش به این رکوردشکنی بیانیه ای صادر کرد: ما متوچه شده ایم که شرکتی در حال رقابت برای شکست رکورد ما است، اما ما فقط به دنبال افزایش رضایت مشتریان مان هستیم!

این شرکت افزود: ما بر روی خدمات رسانی به مهمانان مان در سراسر جهان با انواع خوشمزه ای از بستنی متمرکز هستیم.

بسکین رابینز آورده است: باید بگوییم که تلاش برای شکستن رکوردی دیگر در آینده را رد نمی کنیم.

به نوشته ی فارین پالسی، این آخرین درگیری و نبرد در جنگ طولانی و قدیمی بستنی ایران او امریکا است که نسخه ای از آن به صورت نبیابتی در بغداد صورت گرفت. در دسامبر سال 2010، در حالیکه امریکا به دنبال حفظ نفودش در عراق و البته کاهش تعهداتش در این کشور بود، یک بستنی ساز ایرانی در  غیاب شرکت های آمریکایی در حال سرمایه گذاری در بغداد بود .

هم اکنون شرکت های آمریکایی برنامه ای فوری در جهت رکورد شکنی ندارند، اما جنگ بستنی می توانست قبل از اینکه فرصتی برای تبدیل به یک جنگ آشپزی به مانند جنگ بزرگ "حمص"(نوعی خوراک لبنانی که میان اسرائیلی ها و لبنانی ها صورت گرفت) پیدا کند، آب شود و از بین رود!/انتخاب