سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گشتی در زندگی كریستین بل بازیگر هالیوود





 

گشتی در زندگی كریستین بل بازیگر شناخته شده هالیوود

 

 

آلرژی به لباس بتمن


1- «كریستین بل» بازیگر شناخته شده هالیوود در 30ژانویه 1974 در ولز به دنیا آمد و در كشورهای انگلیس، آمریكا و پرتغال بزرگ شد. پدر او بازرگان بود و مادرش هم در سیرك كار می‌كرد.

 

2- بل از 9سالگی و با حضور در كلیپ‌های تبلیغاتی بازی جلو دوربین را تجربه كرد و بعد وارد تئاتر شد. اولین كارش را در سال 1984 با «روان اتكینسون» انجام داد.

 

3- در سال 2008 قرار بود كه كریستین در فیلمی به كارگردانی اولیور استون نقش جرج بوش رییس‌جمهور آن زمان آمریكا را بازی كند اما از آنجایی كه تست گریم او رضایت‌بخش نبود، بل از این پروژه كناره‌گیری كرد.

 

4- او اسب سوار بسیار ماهری است و به موج سواری، اسنوبورد، شنا و راگبی هم علاقه دارد. یكی دیگر از تفریحات بل مطالعه است

 

5- كریستین مثل بسیاری از همكارانش سیگاری بود و آن را كنار گذاشته است.

 

6- او برای بازی در نقش باب دیلان در فیلم «من آنجا نیستم» مدت‌ها به كلاس آواز می‌رفت. او یكی از هفت بازیگری بود كه نقش این خواننده معروف را بازی كرده است.

 

7- گفته می‌شود زمان‌هایی كه بل عصبانی می‌شود سراغ گیتارش می‌رود و خشم خود را سر گیتارش خالی می‌كند

 

8- بازی در فیلم «امپراتور خورشید» حاشیه عجیبی برای كریستین بل داشت. در جریان یكی از كنفرانس‌های خبری این فیلم، خبرنگاران آنقدر از بل سوالات یكنواخت و تكراری پرسیدند كه او از عصبانیت با خودكار به جان پرتقالی كه جلویش بود افتاد و آن را تكه پاره كرد.

 

9- او نقشش در فیلم بتمن را به پدر مرحومش تقدیم كرد.

 

10- پدربزرگ كریستین بل در یكی از فیلم‌های جان ویل كه در آفریقا تولید شده بود؛ نقش بدل جان ویل را بازی كرد.

 

11- او طرفدار طبیعت است و از گروه‌هایی كه در این زمینه فعالیت می‌كنند حمایت می‌كند. بل برای اینكه نشان دهد چقدر به محیط زیست اهمیت می‌دهد لب به گوشت قرمز نمی‌زند.

 

 

گشتی در زندگی كریستین بل بازیگر شناخته شده هالیوود

 

 

12- زیر چشم راست بل جای یك سوختگی دیده‌ می‌شود كه یادگاری تصادف او در دوران حضورش در دبیرستان است.

 

13- او عادت دارد در هر فیلمی كه بازی می‌كند با یك لهجه متفاوت حرف بزند.

 

14- بازی در فیلم «روانی آمریكایی» برای بل بسیار خوش یمن بود و اسم او را بیش از قبل سر زبان‌ها انداخت. البته قرار نبود بل در این فیلم حاضر شود اما در نهایت جایگزین لئوناردو دی كاپریو شد.

 

15- بل اصلا علاقه‌ای به گشت و‌گذار در پاساژ و خرید ندارد.

 

16- او برای فیلم «چرخكار» حسابی مایه گذاشت و نزدیك به 30 كیلو از وزنش را كم كرد. او برای این كار پشت هم سیگار می‌كشید و غذایش سالاد و میوه شده بود و مصرف آدامسش هم بالا رفته بود.

 

17- او جوان‌ترین بازیگری است كه تا امروز نقش بتمن را بازی كرده است ضمن آنكه تمام بازیگران بتمن به جز بل اصلیتی آمریكایی داشته‌اند. جالب اینكه در هنگام فیلمبرداری بتمن، بل هرازگاهی به این موضوع فكر می‌كرد كه قید این نقش را بزند چرا كه به لباس بتمن آلرژی داشت: «موقع درست كردن لباس بتمن آنجا بودم و همه چیز را می‌دیدم. وقتی كه همه چیز انجام شد به لباس خیره شدم و با خودم فكر كردم كه نمی‌توانم این لباس را بپوشم چرا كه ممكن است خفه شوم. سر درد بدی گرفته بودم و شرایط خوبی نداشتم.» به عقیده او بارها پیش آمده كه بعد از تولید یك فیلم نتیجه آن چیزی نبود كه همه انتظارش را می‌كشیدند اما این مساله در مورد بتمن صدق نمی‌كرد.

 

18- بازیگر مقابل بل در بتمن «هیت لجر» بود كه به خاطر تصادف جانش را از دست داد. بل در مورد لجر می‌گوید: «كار او بی‌نظیر بود و از همكاری با هیت بسیار لذت بردم چرا كه او در كارش بسیار جدی بود».

 

19- بل علاقه‌ای به بازی در فیلم‌های رمانتیك كمدی ندارد: «من هرگز نمی‌گویم هرگز، اما مطمئنا پیشنهاد بازی در چنین فیلم‌هایی را قبول نمی‌كنم چون فیلمی كه هم رمانتیك باشد هم كمدی نوعی تناقض دارد و من در شرایطی حاضر به بازی در این فیلم‌ها می‌شوم كه در خیابان دنبال یك لقمه نان بگردم البته شاید با گذشت زمان و بالا رفتن سنم این فیلم‌ها برای من جذاب شود».

 

20- بل زیاد به این قضیه كه هر روز مشهورتر از دیروز می‌شود، فكر نمی‌كند: «زیاد برایم مهم نیست شاید تنها دلیل اهمیت آن دریافت پیشنهاد بازی در فیلم‌های خوب باشد.»

 

21 – فیلمبرداری بتمن 10ماه طول كشید و بعد از پایان آن مدت‌ها وقت صرف كرد تا بتواند لهجه انگلیسی خود را پیدا كند چرا كه لهجه‌اش در طول فیلمبرداری كاملا برگشته بود.

 

منبع: sharghnewspaper.ir


ویدیو مرتبط :
‫تست اعتیاد بازیگر زن معروف مثبت اعلام شد مواد مخدر، جزء لاینفک زندگی ستاره های هالیوود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افسردگی مسیر زندگی بازیگر سرشناس هالیوود را عوض کرد



اخبار , اخبار فرهنگی,بازیگر سرشناس هالیوود,افسردگی بازیگر سرشناس هالیوود

 

دواین جانسون بازیگر فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود می‌گوید که افسردگی او را به سمت کشتی‌گیر شدن سوق داده است.

بازیگر «سریع و خشمگین» زمانی که تنها 20 سال داشت به دلیل کنار گذاشته شدن از تیم فوتبال آمریکایی کالگری استمپدرز با بیماری روحی افسردگی دست‌ به گریبان بود. او در این باره گفت : «در آن شرایط احساس تنهایی می‌کنید و گمان می‌کنید که کسی کنار شما حضور ندارد.»

او این حرف‌ها را یکشنبه شب در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اپرا وینفری بیان کرد. دواین جانسون پیش از این که از تیم کنار گذاشته و افسرده شود، به مدت چهار سال در کانادا فوتبال آمریکایی بازی می‌کرد.

او در ادامه گفت : «چیز مهمی که از این شرایط می‌توان فهمید این است که تنها نیستی. تو نخستین کسی نیستی که این واقعه را تجربه می‌کنی و آخرین هم نخواهی بود.»

جانسون می‌گوید که مربی او پس از شش هفته با او تماس گرفت و خواستار بازگشت او به تیم شد، این جاست که او تصمیمی می‌گیرد که برای همیشه زندگیش را تغییر می‌دهد. بازیگر«سن‌آندریاس» پیشنهاد بازگشت به تیم را نمی‌پذیرد و شانس خود را در رشته‌ای دیگر یعنی کشتی کج امتحان می‌کند. حضور و درخشش او در این رقابت‌ها راه او را برای ورود به سینما و تبدیل شدن به یکی از چهره‌های برتر فیلم‌های اکشن باز می‌کند.

اخبار فرهنگی - بی‌بی‌سی / خبرآنلاین