سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کل عمرت برفناست!



 

کل عمرت بر فناست

 

یک استاد صرف و نحو عربی در کشتی  بود.  ملاح  را گفت:  تو علم نحو  خوانده ای؟ 

 

گفت:  نه،

 

گفت: نیم عمرت برفناست .


روزدیگر تندبادی  پدید  آمد،  کشتی  می خواست غرق شود،ملاح  او را گفت: 

 

تو علم شنا  آموخته ای؟ 

 

استاد گفت:  نه

 

ملاح گفت:  کل عمرت  برفناست!



ویدیو مرتبط :
نبینی99% عمرت برفناست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای كروش عمرت را در فوتبال ایران حرام نکن


یك دبیركل ناآشنا با فوتبال را در فدراسیون نشاندیم و حرف‌هایی كه خودمان نمی‌توانستیم به كروش بزنیم را در دهان او گذاشتیم.

خبر ورزشی: شنیده‌‌اید که قدیمی‌ها می‌گویند زن و شوهر نباید روی خودشان را توی روی هم باز کنند؟ شنیده‌‌اید که می‌گویند آبی که ریخته شد روی زمین را دیگر نمی‌شود جمعش کرد.

این‌ها مثال‌های ساده‌ای است كه در جامعه عینیت پیدا می‌كند. كاربرد آنها را می‌توانیم با تمام وجود ببینیم. ما این‌دفعه به طور كامل روی خود را تو روی كارلوس كروش باز كردیم.

یك دبیركل ناآشنا با فوتبال را در فدراسیون نشاندیم و حرف‌هایی كه خودمان نمی‌توانستیم به كروش بزنیم را در دهان او گذاشتیم. آقای دبیركل كه برخلاف رئیسش در فدراسیون فوتبال ظاهراً آدمی صریح و شفاف است و این شفافیت نیز بی‌حكمت نیست‌‌؛ به كروش گفت ما از عملكرد شما رضایت نداریم. او خیلی شفاف گفت كه توقع فدراسیون فوتبال برآورده نشده و در یك كلام عملكرد كروش مورد پسند واقع نشده است.

پیش از دبیركل، این فقط بخشی از جامعه مثلاً منتقد ایران بود كه كروش را قبول نداشت و وجاهت این مربی را با طرح سؤال‌هایی در معرض ابهام قرار می‌داد.

در بدنه فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش هیچ‌كس با این صراحت به كروش نگفته بود كه ما تو را نمی‌پسندیم و از عملكردت ناراضی هستیم.

حالا این نارضایتی چه پارامترهایی دارد، بر ما پوشیده است. اینكه كروش در جام‌جهانی‌ چه باید می‌كرد بر ما نامعلوم است. اینكه كروش در جام ملت‌های آسیا باید تا كجا پیش می‌رفت، جزو مواردی است كه پاسخش را نمی‌دانیم. اینكه كروش از استرالیا باید با جام برمی‌گشت، ادعایی است كه از صحت و سقم آن اطلاعی نداریم. مواردی كه در اینجا مطرح شده، كلی‌گویی تمام‌عیار است اما آنچه نباید اتفاق می‌افتاد، در باره آقای كروش رخ داد.

رودرروی او ایستادند و گفتند دستاوردهای تو در تیم‌ملی پایین‌تر از سطح توقع ماست. كروش برای ماندن در فوتبال ایران به ظاهر بی‌میل نیست اما آنچه ما می‌بینیم، این است كه كار كروش را با این فدراسیون و سیستمی كه در ورزش ایران حاكم است، تمام‌شده می‌دانیم.

پیش از این میان كروش و دستگاه ورزش كشور ارج و قرب و احترامی وجود داشت اما وقتی آنها مردی با استانداردهای كروش را نمی‌خواهند، چرا از ما اصرار باشد و از آنها انكار؟

كروش باید از ایران برود، جای او در این فوتبال نیست و سكان فوتبال ایران باید در دست افرادی باشد كه ماهیت همه آنها برای ما مشخص است. لطفاً از این بابت حرص نخورید، خوشحال باشید كه یكی مثل كروش مابقی عمرش را در این فوتبال بی‌حساب و كتاب حرام نمی‌كند.