سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کالسکه ای برای آدم بزرگ ها! +عکس


بچه ها راحت هستند. آنها روی مردم استفراغ می کنند بدون اینکه نیازی به عذرخواهی باشد. آنها در مکان های عمومی گریه می کنند بدون اینکه نیاز باشد دلیلش را توضیح دهند. و در کالسکه خود می نشینند و دور می زنند بدون اینکه نیاز باشد جایی را بلد باشند و نقشه بخوانند.

صبح بخیر: بچه ها راحت هستند. آنها روی مردم استفراغ می کنند بدون اینکه نیازی به عذرخواهی باشد. آنها در مکان های عمومی گریه می کنند بدون اینکه نیاز باشد دلیلش را توضیح دهند. و در کالسکه خود می نشینند و دور می زنند بدون اینکه نیاز باشد جایی را بلد باشند و نقشه بخوانند. اما حالا «Kolcraft» یک شرکت تولیدات کودک آمریکایی، کالسکه ای برای بزرگترها ساخته که می توانند یکی از این موارد را تجربه کنند.

این شرکت یک کالسکه خیلی بزرگ ساخته که به بزرگترها ایده بهتری از آنچه کودکانشان تجربه می کنند می دهد. البته این کالسکه خریدنی نیست و فقط می توانید یک دور آزمایشی با آن بزنید. 

کالسکه ای برای آدم بزرگ ها!

کالسکه ای برای آدم بزرگ ها!

کالسکه ای برای آدم بزرگ ها!

کالسکه ای برای آدم بزرگ ها!


ویدیو مرتبط :
به این آدم ها جملات مثبت گفتند و از عکس العملشون عکس گرفتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های دیدنی از سایه شهرهای بزرگ