سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پسر مبتلا به اوتیسم و سگ وفادارش +عکس


«James Isaac» پسربچه 9 ساله مبتلا به اوتیسم است. قبل از اینکه او سگش «Mahe» را ملاقات کند، با کنترل شرایطش بسیار مشکل داشت. علاوه بر مشکلات گفتاری اش، مادرش می گوید: «ما حتی نمی توانستیم خانوادگی به یک کافه برویم. جیمز بسیار مضطرب می شد و از ما می خواست فورا آنجا را ترک کنیم.»

صبح بخیر: «James Isaac» پسربچه 9 ساله مبتلا به اوتیسم است. قبل از اینکه او سگش «Mahe» را ملاقات کند، با کنترل شرایطش بسیار مشکل داشت. علاوه بر مشکلات گفتاری اش، مادرش می گوید: «ما حتی نمی توانستیم خانوادگی به یک کافه برویم. جیمز بسیار مضطرب می شد و از ما می خواست فورا آنجا را ترک کنیم.»

تا اینکه «ماهی» به زندگی جیمز آمد و به او کمک کرد بهتر با محیط هایی که او را ناراحت می کند سازگار شود. او نه تنها جیمز را آرام نگه می دارد بلکه از او مراقبت می کند و مطمئن است که او هرگز فرار نمی کند. هروقت جیمز می خواهد فرار کند ماهی می نشیند و تکان نمی خورد و جیمز مجبور می شود برگردد چون او هیچوقت نمی خواهد سگش را تنها رها کند.

وقتی جیمز برای اسکن MRI به بیمارستان رفته بود تا علت تشنجش مشخص شود و در بیهوشی عمومی به سر می برد، سگش دلسوزانه کنار او دراز کشیده بود و صورت او را نوازش می کرد. او فقط به چهره جیمز نگاه می کرد و خیلی نگران به نظر می رسید. قبل از اینکه جیمز را برای انجام اسکن از سگش جدا کنند عکاس بیمارستان از این لحظه شیرین و دوست داشتنی عکس هایی تهیه کرده است.

پسر مبتلا به اوتیسم و سگ وفادارش

پسر مبتلا به اوتیسم و سگ وفادارش

پسر مبتلا به اوتیسم و سگ وفادارش

پسر مبتلا به اوتیسم و سگ وفادارش


ویدیو مرتبط :
‫پسر مبتلا به اوتیسم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنیف عمران زاده یک سگ را پسر خود خواند! + عکس



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی  - مدافع استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرد؛
 اخبار ورزشی  - حنیف عمران زاده یک سگ را پسر خود خواند! + عکس

مدافع استقلال عکسی را از حیوان خانگی خود روی اینستاگرام منتشر کرد.

 عمران زاده در توضیح عکس سگ خود نوشت:« اینم آقا پسره ما که تو راه ایرانه»اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

اخبار ورزشی  - بانک ورزش