سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وقتی چند نفر دور هم جمع بشن!!




 

وقتی چند نفر دور هم جمع بشن!!

 

این مطلب فقط جنبه سرگرمی و طنز دارد .

 

وقتی چند نفر دور هم جمع بشن :


توی آمریکا، با هم مسابقه میدن!

 

*************************

 

توی فرانسه، همه همزمان شروع به حرف زدن می کنن!

 

************************

 

توی ایتالیا، در مورد مد عینک و لباس جدیدشون بحث می کنن!

 

************************

 

توی مصر، میرن یه جا می شینن قلیون می کشن!

 

*************************

توی امارات متحده عربی، 4 نفرشون دست می زنن و یه نفرشون می رقصه!

 

************************

 

توی افغانستان، اگه پول نداشته باشن کار می کنن و اگه پول داشته باشن می خوابن!

 

*************************

 

توی آذربایجان، یه بطری آب پرتقال می خرن و با هم می خورن!

 

************************

 

توی روسیه، از همدیگه رشوه می گیرن!

 

************************

 

توی ژاپن، هیچوقت 5 نفر دور هم جمع نمیشن! چون همیشه حداقل 3نفرشون کار دارن!

 

************************

 

توی آلمان، درباره سیاستهای دولت حرف می زنن!

 

**************************

 

توی پاکستان، یه باند قاچاق تشکیل میدن!

 

**************************

 

توی عراق، برای حمله به سربازهای آمریکایی نقشه می کشن!

 

**************************

 

توی هند، یا با همدیگه می رقصن و یا میرن سینما و رقص تماشا می کنن!

 

*************************

 

توی کوبا، هر وقت 5 نفر یا بیشتر یه جا جمع بشن از کاسترو تعریف می کنن!

 

*************************

 

توی سوریه، از ترس بلافاصله از همدیگه جدا میشن!

 

***************************

 

توی کره جنوبی، با هم یه شرکت راه میندازن و یه کالای ژاپنی رو کپی می کنن!

 

**************************

 

توی مکزیک، دو نفرشون دوئل می کنن و یه نفرشون ناظر دوئل میشه و دو نفر دیگه هم گیتار می زنن!

 

****************************

 

توی ایران، یا پشت سر بقیه غیبت می کنن یا روزنامه راه میندازن یا یه جلسه سخنرانی ترتیب میدن یا به یه جلسه سخنرانی حمله می کنن یا از حرف زدن و سوتی های همدیگه ایراد می گیرن یا یه نفرشون رو میذارن وسط و 4 نفرشون متلک بارونش می کنن یا الکی می خندن یا یه پیتزا فروشی باز می کنن یا بدون هیچ صحبتی می ایستن و چشم و سرشون رو می چرخونن و مردم رو می چرن یا یه شرکت کامپیوتر و اینترنت راه میندازن یامیرن یه چت روم توی یاهو مسنجر می سازن یا یه وبلاگ دسته جمعی می سازن یا گروه اینترنتی راه میندازن!

 

*****************************

 

 

 


ویدیو مرتبط :
وقتی چند نفر بیکار دور هم جمع میشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییاتی از دور جدید جمع‌آوری اطلاعات خانوار



 

 

جزییاتی از دور جدید جمع‌آوری اطلاعات خانوار

 

افراد ۱۸ سال به بالایی كه تا كنون در طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار شركت نكرده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام مستقل از خانواده خود اقدام كنند.

در پی تماس خبرنگار جهان با سامانه «۰۹۶۲۰» سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها كه به منظور پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات مردم در طول دور جدید جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی و شماره حساب سرپرستان خانوار راه‌اندازی شده است، اپراتور پاسخگو ضمن اعلام این مطلب، افزود: این امكان تنها برای افراد ۱۸ سال به بالایی میسر است كه كد ملی آنها تا كنون به عنوان زیرمجموعه هیچ سرپرست خانواری ثبت نشده باشد.

بر اساس این اظهارات، به جز مورد یادشده، هیچ محدودیتی برای ثبت مستقل افراد ۱۸ سال به بالا به عنوان خانواده تك نفره مستقل وجود ندارد. به گونه‌ای كه افراد اعم از متاهل یا مجرد و زن یا مرد می‌توانند در صورتی كه تاكنون نسبت به ثبت اطلاعات اقتصادی خود در خانواری اقدام نكرده‌اند، از این امكان برخوردار شوند.

وی همچنین، در پاسخ به این كه آیا قسط اول یارانه نقدی،‌ در اختیار خانوارهایی كه در دور جدید نسبت به ثبت اطلاعات اقتصادی خود در سامانه مركز آمار ایران اقدام كنند، تعلق می‌گیرد؟ گفت: این خانوارها قسط اول یارانه را دریافت نخواهند كرد و تنها قسط دوم در سال جاری به آنها تعلق می‌گیرد.

وی اضافه كرد: بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، كسانی كه پیش از این فرم اطلاعات اقتصادی را پر كرده و به هر دلیل قسط اول یارانه نقدی را دریافت نكرده‌اند، پس از اصلاح اطلاعات از این رقم بهره‌مند خواهند شد.

در حال حاضر سامانه جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار مركز آمار ایران به آدرس www.yaraneh.amar.org.ir در اختیار خانوارهایی كه تاكنون به هر دلیل نسبت به ثبت اطلاعات اقتصادی خود اقدام نكرده و هم‌اكنون متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند قرار دارد.

علاوه بر این، ثبت‌نام شدگان سال ۱۳۸۷ كه فرم كاغذی مربوط به اطلاعات اقتصادی خانوار را پر كرده‌اند برای دسترسی به اطلاع خود در این سامانه‌، باید شماره ملی و كد رهگیری خود را به همراه داشته باشند. ثبت نام شدگان اردیبهشت ماه سال جاری كه اطلاعات خود را از طریق پایگاه اینترنتی مركز آمار ایران ثبت كرده‌اند نیز، برای مشاهده یا اصلاح اطلاعات خود، به شماره ملی و رمز عبور نیاز خواهند داشت.

درعین حال، در صورتی كه سرپرست خانوار كد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش كرده باشد باید از نیمه آذرماه به بعد به سامانه مركز آمار مراجعه كند. نحوه‌ ورود این دسته از افراد نیز، متعاقبا توسط مركز آمار ایران اعلام خواهد شد.

باید افزود، در حال حاضر علاوه بر مركز پاسخگویی ۰۹۶۲۰ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شماره‌ تلفن‌های ۸۵۱۰۷۷۱۰ ـ ۸۵۱۰۷۷۱۳ ـ ۸۵۱۰۷۷۱۶ و ۸۵۱۰۷۷۱۹ پاسخگوی سوالات هموطنان درباره‌ی جمع‌آموری اطلاعات اقتصادی خانوار توسط مركز آمار ایران است...../تحلیل:عصرایران