سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وصیت نامه منتشر نشده بزبز قندی !!!



 

وصیت نامه منتشر نشده بزبز قندی !!!



دوست داشتم قبل از رفتنم چندتا نکته و اندرز برای شما داشته باشم، هرچند که می دانم نسل امروز نسبت به هرگونه پند و نصیحتی آلرژی دارد و زود فیوز می پراند. اما خب با تحمل کردن این چند خط، جانتان که بالا نمی آید، ناسلامتی من دارم می میرم. پس خوب و با دقت گوش بدهید:

1. شنگول جان! تو برادر بزرگتر آن دوتای دیگر هستی، پس مراقبشان باش، مرسی. دفعه قبل که آقا گرگه وارد خانه شده بود و تو و منگول را قورت داده بود، من رسیدم و شکمش را پاره کردم و آزادتان کردم. اما از این به بعد من دیگر نیستم. اون قدیم مدیم ها قصه اینجوری بود که آقا گرگه اول صدایش را نازک می کرد و در می زد، شما پا نمی دادید.بعد دستهایش را آردی می کرد، شما پا نمی دادید.بعد سر و صورت و پاهایش را سفید می کرد، شما گول می خوردید و پا می دادید و در را باز می کردید. اما توی این دور و زمانه، عزیزم! گرگ ها اینقدر پر رو شده اند که نه تنها صدا نازک نمی کنند بلکه ادعای مامان شما بودن را هم ندارند و صاف و پوست کنده می گویند که: « لطفاً در را باز کنید؛ من گرگ هستم!» تا اینجایش که جای ترس ندارد. اما من از این می ترسم که شما هم آنقدر بزغاله باشید که حاضر شوید در و دروازه را راحت به روی گرگ باز کنید و نه تنها منتظر منت و التماس و در نهایت حمله آقا گرگه نشوید بلکه خودتان داوطلبانه open door شوید. و توی شکم گرگه افتخار کنید که ما اگر در را باز نمی کردیم، خانه را روی سرمان خراب می کرد!


2. منگول جان، آی بزغاله با توام! 75 درصد نگرانی من بابت تو است. بابت منگل بازی هایی که گهگاه از خودت استخراج می کنی و دیگران را هم با خودت به ته چاه می کشی. یادت نرود که هر گرگ و شغالی پشت در خانه هر بز و بزغاله ای، فقط به یک چیز می اندیشد که آن یک چیز نه اجاق گاز توست، نه النگو و گوشواه و بوق مرمری توست، نه پلی استیشن و انبار علوفه توست و نه چیز دیگری جز تو و آن گوشت خوش مزه ات! به همین خاطر تا وقتی پشت در هست، حاضر است هر شرط و تبصره و IF تو را سه سوت بپذیرد. ولی وقتی در باز شد و چراغ سبز نشان داده شد، هر راننده ای پایش را از روی ترمز بر می دارد و گاز می دهد و گاز می زند(!) یاس منگولا جونم!


3. حبه انگورکم، خوشگل و با نمکم. دختر کوچولو و دوست داشتنی ام. حبه جانم! من از تو فقط خاطره های خوش و قشنگ به یاد دارم.یادت هست اولین سالی که دانشگاه قبول شدی و رفتی، برایم نامه نوشتی: « بزی نشست رو ایوونش، نامه نوشت به مادرش ... .» من همانجا زیر لب گفتم ای ول حبه، دمت جزغال! همین روحیه ات را حفظ کن و بدان گرگها از شاخ تو همیشه می ترسند. امید مامان بزی تویی. مراقب برادرهای دست و پا چلفتی ات هم باش که گافهای جواتی ندهند و اگر روزی رسید که دیدی منگل بازی های منگول و آب شنگولی خوردن های شنگول دارد کار دستت می دهد، باز هم بپر پشت ساعت دیواری وپشت تیک و تاک ثانیه ها مخفی شو.

گذشته از طنز بودن مطلب؛ نکات جالبی دارد.


ویدیو مرتبط :
بزبز قندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وصیت نامه بن لادن منتشر شد



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , بن  لادن

 هر چند هنوز مرگ اسامه بن لادن سرکرده گروه تروریستی القاعده توسط کماندوهای آمریکایی در "ابیت آباد " پاکستان در سال 2011 میلادی سئوال برانگیز است ولی دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا گزارش داد که 112 مدرک و وصیت نامه دست نویس بن لادن را منتشر کرده است.

به گزارش  میزان به نقل از رسانه های آمریکا، انتشار این اسناد نتیجه بازنگری اسناد طبقه بندی شده ای است که از تابستان گذشته با همکاری هفت نهاد اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و کاخ سفید زیر نظر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آغاز شده است.

این اسناد در حمله کماندوهای آمریکایی به مخفیگاه بن لادن در ابیت آباد پاکستان در سال 2011، که به کشته شدن او منتهی شد، به دست نیروهای آمریکایی افتاده است.

بن لادن در وصیت نامه خود خواسته بوده تا بخش اعظم 29 میلیون دلار ثروتش را ' جهاد ' مصرف و مابقی آن بین بستانگانش تقسیم شود.

با این که بن لادن اشاره می کند که این مبلغ در سودان است، معلوم نیست این پول در کجا نگه داری شده است؛ این که این مبلغ نقد بوده یا به صورت ملک و مستغلات است هم مبهم است.
او از بستگانی که ممکن است مدعی ارث شوند خواسته تا به وصیت او عمل کنند و آن مقدار از پولش را که در سودان مانده صرف جهاد کنند.

به جز وصیتنامه مابقی مدارک طیف وسیعی از موضوعات مختلفی را در بر می گیرد از جمله اختلافات القاعده با شاخه القاعده در عراق که در نهایت منجر به انشعاب و تشکیل گروه داعش شد و همین طور نگرانی بن لادن درباره نگاه افکار عمومی به القاعده.

این اسناد نشان می دهند رهبر سابق القاعده احتمال می داده که کشته شود؛ او در نامه ای در سال 2008 به پدرش نوشته: اگر کشته شدم، برایم بسیار دعا و کارهای خیر کنید چون به دعای خیر شما برای رسیدن به منزل آخرت بسیار نیاز دارم.

او در نامه ای دیگر خطاب به پیروانش از شکست های آمریکا در افغانستان صحبت کرده است.
این نامه تاریخ ندارد اما به نظر می رسد در سال 2010 نوشته شده باشد.

او افزود: ما به دهمین سال جهاد رسیده ایم و آمریکا و متحدانش هنوز به دنبال سراب هستند و در دریای بی ساحل گم شده اند.

"آنها خیال می کردند جنگ آسان خواهد بود و در چند روز یا هفته به اهداف خود خواهند رسید بنابراین از نظر مالی آماده نبودند و حمایت مردمی هم ندارند تا جنگ را برای یک دهه یا بیشتر ادامه دهند."

بن لادن در این نوشته ها معتقد است آمریکا در باتلاق افغانستان و در جنگی که نمی تواند پیروز شود گیر افتاده است. در نامه ای بدون تاریخ که احتمالا بین سال های 2009 تا 2010 نوشته شده او وضعیت آمریکا را به وضعیت شوروی سابق در سال های آخر اشغال افغانستان تشبیه کرده است: 'وضعیت آمریکا به مویی بند است، فقط کافی است کمی دیگر صبور باشیم، با صبر پیروزی از آن ما است.'

سرکرده گروه تروریستی القاعده کمی پیش از مرگ شاهد سقوط معمر قذافی دیکتاتور لیبی بود؛ او در نامه ای به تاریخ ششم اسفند 1389 خطاب به 'امت ما در لیبی از پیروزی القاعده سخن گفت: حمد و ستایش خدای را که القاعده را اسباب دردسر قذافی کرد، القاعده بر سینه اش نشست و او را به خشم و عذاب آورد. این فرد واقعا رذل و متوهم که مایه دردسر ما در مقابل جهانیان بود.


   اخبار  بین الملل  - میزان