سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وحشتناک ترین کلبه زمین! +عکس


کلبه کوهستانی Solvay Hut ممکن است کلبه ساده ای باشد، ولی منظره ای که برای ساکنانش دارد، بسیار باارزش است و قیمتی روی آن نمی توان گذاشت.

 
 


صبح بخیر: کلبه کوهستانی Solvay Hut ممکن است کلبه ساده ای باشد، ولی منظره ای که برای ساکنانش دارد، بسیار باارزش است و قیمتی روی آن نمی توان گذاشت. این کلبه کوچک روی لبه شمال شرقی کوه ماترهورن در Canton of Valais در سوئیس ساخته شده است. این کلبه روی بلندترین کوه منطقه که 13000 فوت از سطح دریا فاصله دارد، ساخته شده است.

این پناهگاه اضطراری متعلق به باشگاه کوهنوردی سوئیس است و هدف از ساخت آن تأمین غذا و پناهگاه برای کوهنوردان است. این کلبه که در سال 1915 و در عرض 5 روز ساخته شده است، 10 نفر را در خود جا می دهد و همه مصالح برای ساخت آن از 2500 فوت پائینتر و با کمک حیوانات بالا آورده شد. در سال 1966 این کلبه بازسازی شد و یک خط تلفن اضطراری در سال 1976 به آن اضافه شد.

کلبه Solvay به افتخار ارنست سالوی کوهنورد، مخترع و تاجر بلژیکی نامگذاری شد و به عنوان تشکر از ساعت ها تلاش او در کوه ها وقف او گردید. او فهمیده بود که هنگام توفان های شدید، کوهنوردان برای دور ماندن از خطر مرگ ناگهانی به یک پناهگاه نیاز دارند.











ویدیو مرتبط :
از دست ندید کلبه وحشتناک مرموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحشتناک ترین بیماری روی کره زمین+عکس(+18)



وحشتناک ترین بیماری روی کره زمین+عکس(+18)

این مرد به دلیل ابتلا به یک بیماری وحشتناک به دور از مردم زندگی می‌کند.

 

بیماریهای وحشتناک ,اخبار علمی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این مرد ایتالیایی 53 ساله یکی از قربانبان بیمارهای وحشتناک است به طوری که به دلیل وجود نوعی تومور تمام بدنش جوش می‌زند.

این مرد به دلیل داشتن ظاهری بد به دور از اجتماع و حتی فراز از آن و در خلوت خود زندگی می کنند.

/باشگاه خبرنگاران