سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نماد بارز اختلافات طبقاتی جهان را ببینید


"جیمز مولیسون"، عکاسی است که برای نشان دادن اختلافات فرهنگی و طبقاتی در جهان، هیچ کشور و یا خیابان و اشخاصی را به تصویر نکشیده است، بلکه برای نشان دادن این اختلافات سراغ اتاق خواب کودکان رفته است.

صبح بخیر: "جیمز مولیسون"، عکاسی است که برای نشان دادن اختلافات فرهنگی و طبقاتی در جهان، هیچ کشور و یا خیابان و اشخاصی را به تصویر نکشیده است، بلکه برای نشان دادن این اختلافات سراغ اتاق خواب کودکان رفته است.

به گزارش صبح بخیر، مولیسون برای گرفتن این عکس ها به قاره های آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا سفر کرد تا از نزدیک ابتدا از خود کودکان و سپس از اتاق خواب های آنها عکس بگیرد.

وی برای اینکه ببیند کودکان کجا می خوابند به کشورهایی مانند آمریکا، مکزیک، برزیل، انگلیس، ایتالیا، فلسطین، کنیا، سنگال، نپال، چین و هند سفر کرده است.

این عکاس همه این تصاویر را در کتاب خود به نام(Where Children Sleep کودکان کجا می خوابند) جمع آوری کرده است.



























ویدیو مرتبط :
مدرن ترین پارکینگ طبقاتی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمقانه ترین حوادث جهان را ببینید