سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نصیحت جالب و زیبای خركی !



 

داستان,داستان کوتاه

 

كشاورزی الاغ پیری داشت كه یك روز اتفاقی به درون یك چاه بدون آب افتاد. كشاورز هر چه سعی كرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای اینكه حیوان بیچاره زیاد زجر نكشد، كشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاك پر كنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود. مردم با سطل روی سر الاغ خاك می ریختند اما الاغ هر بار خاك های روی بدنش را می تكاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاك زیر پایش بالا می آمد، سعی می كرد روی خاك ها بایستد. روستایی ها همینطور به زنده به گور كردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن

 

ادامه داد تا اینكه به لبه چاه رسید و در حیرت كشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...

 

نتیجه اخلاقی :

مشكلات، مانند تلی از خاك بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینكه اجازه بدهیم مشكلات ما را زنده به گور كنند و دوم اینكه از مشكلات سكویی بسازیم برای صعود! وثابت كنیم كه از یك الاغ كمتر نیستیم.

 

منبع:ajib-ziba.blogsky.com


ویدیو مرتبط :
شوخی خركی جدید و بسیار جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب مهدی پاکدل به حرکت زیبای شهرداری!



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی پاکدل

مهدی پاکدل با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از حرکت زیبای شهرداری تهران برای نصب بیلبورد ها تشکر کرد.

کمتر پیش می آید که بازیگران سینما و تلویزیون که نامی هم برای خود دست و پا کرده اند بی واهمه وارد نقد یا تحسین یک رفتار فرهنگی غلط یا درست شوند.

عادت کرده ایم که در برابر اتفاقات مثبت اغلب بی تفاوتی بازیگران سرشناس را شاهد باشیم و در برابر اتفاقات منفی نیز به جای نقدهای آشکار، این حرفهای محفلی است که شنیده می شود.

با این حال مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون که فیلم “محمد(ص)” را هم آماده اکران دارد در اقدامی جالب با اشاره به نصب بیلبوردهایی در نقاط مختلف شهر که در آنها تصاویری متفاوت از آثار هنرمندان تجسمی کار کشور می بینیم به تحسین شهرداری پرداخته است.

حرکت شهرداری تحسین برانگیز است
پاکدل در این باره در صفحه اجتماعی خویش نوشته است: حركت بسیار زیبا و پسندیده و پر از سلیقه شهردارى تهران بسیار تحسین برانگیز است. قطعاً شهروندان با دیدن این آثار تجسمى در سطح شهر، مهربانتر، آرامتر و صبورتر میشوند. پرخاشگرى و عصبیت خجالت میكشند در برابر این آثار زیبا و خلاقه خود را ثانیه به ثانیه نشان بدهند.

ممنونیم که به غیر از تبلیغ محصولات چینی، چیزهای دیگری هم برای دیدن وجود دارد
بازیگر نقش “ابوطالب” در فیلم پرهزینه “محمد(ص)” ادامه داده است: ممنونم از بانى این امر كه باعث میشود بدانیم در شهر به غیر از تبلیغ محصولات كره اى و چینى چیزهاى دیگرى هم براى دیدن وجود دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی پاکدل

 

اخبار فرهنگی - سینما ژورنال