سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

معمای راهنمایی و رانندگی



مردی در آسانسور, معما و تست هوش

چراغ راهنمایی و رانندگی که روبروی خیابان است قرمز است، افسر راهنمایی هم در آنجا ایستاده است، با اینحال راننده ای از چراغ قرمز می گذرد و کسی مزاحم او نمی شود. چطور چنین چیزی ممکن است؟

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓

جواب معما

آن راننده پیاده بوده است، بنابراین افسر راهنمایی كاری به او ندارد .
منبع:takfal.com


ویدیو مرتبط :
طنر راهنمایی و رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروسه آزار و اذیت مردم توسط راهنمایی رانندگی ناجا!



پروسه آزار و اذیت مردم توسط راهنمایی رانندگی ناجا!

آخر کجای دنیا، دولت به خود اجازه می دهد اتوموبیل مردم را از خیابان به پارکینگ منتقل کند ؛ اصلا تا به حال تصور کرده اید مردمی را که به محل پارک اتوموبیل خود می آیند و دیگر ماشین شان را نمی بینند؟ سئوالم این است، این قانون کجا آمده؟

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از خوانندگان "انتخاب" با ارسال مطلبی نوشته است:

صبح امروز که برای مشکل یکی از بستگان در بیمارستان بودم، برای تهیه پول مجبور به خروج از بیمارستان شدم و با اتوموبیل به یکی از بانک های اطراف مراجعه کردم، ماشین را در سمت چپ خیابان  (دو متر فاصله تا خطوط عابر پیاده) پارک کردم و به بانک رفتم، وقتی برگشتم دیدم جرثقیل آماده در حال بردن ماشین است، خطاب به پلیس کنارش گفتم: مگر چه ایرادی دارد اینجا پارک کرده ام، پاسخ گفت: سمت چپ خیاببان ، ماشین هایش را جمع می کنیم.

 

این در حالی است که سرتاسر خیابان، از اول تا اخر و در هر دو سو، پر از ماشین بود؛ اما اینکه چرا سمت راست پارک بلا اشکال است و سمت چپ، ایرادی دارد که منجر به رفتن ماشین به پارکینک می شود نیز از دیگر عجایب است!

 

عجایب دیگری نیز است که مختصراً آن را عرض می کنم:

1. ماشین من در خیاابن سرافراز (یکی از نقاط مرکزی تهران) توسط جرثیل برداشته شد، اما ماشین به پارکینگ الغدیر (در یکی از شرقی ترین نقاط تهران) رفت! (اینکه چرا ماشین توقیفی باید به دورترین نقطه تهران ، منتقل شود نیز از عجایب راهنمایی رانندگی است!

2. قبض را که گرفتم، برای اجازه ی ترخیص ماشین، باید به خیابان زنجان شمال (یکی از غربی ترین نقاط تهران) می رفتم! فضای انجا نیز که مشخص است، کپی از همه مدارک بگیر، از این باجه به آن باجه برو تا پس از تلف شدن نیم روز، مجوز ترخیص خودرو صادر شود! (الحمدلله مشکل تولید شغل هم نداریم)

3. پس از ترخیص خودرو، مبلغ 25 هزارتومان برای (جرثقیل) پرداخت کردم ( این هم از آندسته شغل سازی هاست! ) و مبله 7 هزار و پانصدر تومان نیز در ازای خوابیدن اتوموبیل در پارکینگ انهم برای کمتر از 24 ساعت، پرداخت کردم!

4. سئوالم از مسئولین ناجا این است که

 

اول: به چه دلیل، خودرویی که در گوشه از خیابان (بی انکه سد معبر کند) با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود؟ اگر قانون مدارید اتوموبیل مختلف باید مبلغی جریمه شود، نه اینکه انواع آزار و اذیت ها را متحمل شود

دوم: اساساً با چه مجوز قانونی، می توانید اتوموبیل مردم را توقیف کنید؟

سوم: چرا پارکینگ در نقاط مرکزی تهران نیست که مردم مظلوم مجبور نشوند برای پس گرفتن ماشین خودشان به آنجا بروند؟ چرا نباید به پارکینگ های اطراف منتقل شود؟

چهارم: چرا برای ترخیص خودرو باید همه ی افراد به غربی ترین نقطه تهران بروند؟ پس این دفاتر پلیس + 10 برای چه هستند؟ چرا بنده که اتوموبیلم حتی یک ریال خلافی ندارد و شکایتی نیز نداردف باید به این منطقه از تهران رفته و نصف روزم از این باجه به آنجه تلف شود؟

پنجم: چرا باید پول حمل اتوموبیل (آنهم به شرقی ترین نقطه تهران) را صاحب اتوموبیل محاسبه کند؟

ششم: چرا باید پارکینگ ، روزانه مبلغی هنگفت از مردم بگیرند؟ گرانترین پارکینگ های جهان نیز، تا این اندازه بی انصاف نیستند.!

البته این مشکلات تنها به توقیف اتوموبیل منتهی نمی شود، کاش مسئولین ببینند و تامل کنند که چه در پلاک گذاری های می گذرد و چقدر مردم اذیت می شوند؟

جنابان مسئول ناجا! از آنجا که به حسن نیتتان اطمینان دارم، تنها یک تقاضا می کنم : خواهشاً پروسه ی آزار و اذیت رسمی مردم خاتمه دهید./انتخاب