سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مرگ دختر 100 ساله در 17 سالگی! +عکس


دختری مبتلا به نوعی اختلال ژنتیکی بسیار نادر که باعث می‌شد بدنش هشت برابر سریعتر از حد معمولی پیرشود، در سن ۱۷ سالگی درحالی که بدنش علائم بدن زنی ۱۰۰ ساله را داشت، از دنیا رفت.

صبحانه آنلاین: دختری مبتلا به نوعی اختلال ژنتیکی بسیار نادر که باعث می‌شد بدنش هشت برابر سریعتر از حد معمولی پیرشود، در سن ۱۷ سالگی درحالی که بدنش علائم بدن زنی ۱۰۰ ساله را داشت، از دنیا رفت.

براساس گزارش BBC، هایلی اوکینز که به خاطر فعالیت‌های اجتماعی‌اش برای آگاه‌سازی جامعه درباره بیماری پروجریا یا نشانگان پیری زودرس به نوجوان 100 ساله شهرت یافته‌بود، روز پنجشنبه از دنیا رفت.

هایلی برای درمان بیماری ذات‌الریه در بیمارستان بستری شده‌بود و در همان‌روزی از دنیا رفت که از بیمارستان به خانه بازگشته بود. هایلی در سن 14 سالگی زندگی‌نامه خود را منتشر کرد و در مراسم مختلف درباره وضعیت خود و بیماری‌اش سخنرانی کرد.

مرگ دختر100ساله در سن17سالگی! +عکس

پزشکان به این نوجوان گفته بودند تا سن 13 سالگی زندگی خواهد‌کرد اما مصرف دارویی جدید باعث شد طول عمر او تا هفده‌سالگی افزایش پیدا کند.

سندروم هاچینسون-گیلفورد پروجریا روند سالخوردگی بدن را تشدید می‌کند و افراد مبتلا به این بیماری، علاوه بر پیری زودرس دچار مشکلات قلبی، کند شدن روند رشد، ریزش مو و کاهش حجم چربی‌های بد


ویدیو مرتبط :
تجاوز وهابیون به دختر 17 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 18 ساله پس از 17 سال ازدواجش را باطل کرد!!+ عکس



دختر 18 ساله پس از 17 سال ازدواجش را باطل کرد!!+ عکس

دختر هندی که در سن یک سالگی با یک پسر سه ساله ازدواج کرده بود، توانست پس از 17 سال این ازدواج را باطل کند.

 

 , ازدواج باطل,باطل کردن ازدواج,ازدواج در هند

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،‌ والدین "سارگارا" که ساکن یکی از مناطق راجستان هستند، زمانی که او تنها یک سال داشت به عقد یک پسر سه ساله درآوردند.

سارگارا تنها چند روز پیش و زمانی که به او گفته شد باید به خانه همسرش برود به این واقعیت پی برد و تلاشش را برای لغو این ازدواج آغاز کرد.

خانواده این دختر و پسر تصمیم گرفته بودند،‌ فرزندانشان پس از بزرگ ‌شدن زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، اگرچه از سال 1929 میلادی ازدواج کودکان از نظر قانونی در هند ممنوع اعلام شده اما همچنان در بسیاری از مناطق این کشور بخصوص در مناطق فقیرنشین امری رایج است./جام نیوز