سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

محبت مادرانه این سگ به برّه های یتیم!


جس از زمانی که خیلی کوچک بود از گوسفندان مراقبت می کرده و به گوسفندان علاقه زیادی نشان می دهد. حتی سطل های آب و غذا را نیز جا به جا می کند و برای گوسفندها می برد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: جس سگ مهربانی است که در مزرعه خانمی به نام لوییز زندگی می کند. جس علاوه براینکه  مراقب بچه گوسفندهای یتیم است، شیشه شیر را برای آنها می برد و به آنها غذا می دهد. خانم لوییز می گوید اگر جس نبود هرگز نمی توانست از عهده اداره 270 گوسفندش بر بیاید! حتی خانم لوییز سگش را "دست چپ و راست" خود توصیف می کند.

جس از زمانی که خیلی کوچک بود از گوسفندان مراقبت می کرده و به گوسفندان علاقه زیادی نشان می دهد. حتی سطل های آب و غذا را نیز جا به جا می کند و برای گوسفندها می برد. در حال حاضر این سگ 10 ساله از 10 گوسفند یتیم نگهداری می کند.















ویدیو مرتبط :
محبت به جوجه کبوترهای یتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنم محبت مادرانه را از پسرش دریغ نکند



 

زنم محبت مادرانه را از پسرش دریغ نکند

 

مردی در دادگاه خانواده با اشاره به اینکه تمکین همسرم را به خاطر سرزنش نشدن فرزندم از سوی دوستانش می خواهم، گفت: اگر او حاضر به دیدن من نیست، حداقل به دیدن فرزندم که باید به او محبت مادرانه داشته باشد، بیاید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست تمکین زن خود را به قاضی شعبه ۲۵۴ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* همسرم بی دلیل من و فرزندانم را رها کرده است

مرد در مقابل قاضی این شعبه با بیان اینکه همسرم بی دلیل من و فرزندم را رها کرده است، گفت: نمی دانم باید چه کار کنم، حدود ۲ سال است که به التماس از همسرم می خواهم که بازگردد ولی او حاضر به بازگشت نیست.

وی با اشاره به اینکه یک فرزند ۱۸ ساله داریم، افزود: من و فرزندم بارها به خانه مادرزنم رفتیم تا همسرم را بازگردانیم ولی او حاضر نشده حتی از اتاق بیرون بیاید و به حرف های ما گوش دهد.

مرد ادامه داد: همسرم ۲ سال است که من و فرزندم را بی دلیل ترک کرده و دیگر محبتی نسبت به فرزند ۱۸ ساله ام ندارد؛ در حال حاضر بازگشت همسرم و ایجاد محبت مادر و فرزندی در دل آنها را می خواهم.

* فرزند ۱۸ ساله ام جز مادرش همه را مادر خود می داند

مرد بار دیگر با بیان اینکه فرزند ۱۸ ساله ام با رفتار هایی که همسرم داشته است، جز او، همه را مادر خود می داند، اظهار داشت: همسرم حتی حاضر نیست دلیل این کار خود را بگوید و ارزشی برای من و فرزندم قائل نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: فرزندم از محبت مادری سر خورده شده و من بیشتر به خاطر ایجاد محبت دوباره در دل فرزندم حاضر به بازگشت همسرم هستم و گرنه اگر او مرا نمی خواهد و اگر فرزندم وجود نداشت، طلاقش می دادم.

* تمکین به قیمت سرزنش نشدن فرزندم از سوی دوستانش

مرد در ادامه با اشاره به اینکه تمکین همسرم را به خاطر سرزنش نشدن فرزندم از سوی دوستانش می خواهم، گفت: اگر او حاضر به دیدن من نیست، حداقل به دیدن فرزندم که باید به او محبت مادرانه داشته باشد، بیاید.

وی در انتها با بیان اینکه همسرم طی این ۲۲ سال زندگی مشترک با من هیچ مشکل و اختلافی نداشته است، افزود: می خواهم همسرم بازگردد چرا که دیگر تحمل این وضع را ندارم.

* حکم تمکین با وجود شهود و مدارک لازم

قاضی این شعبه بعد از حرف های مرد، تمکین زن را خواهان شد و خواست تا در صورت قبول نکردن این امر از سوی زن، پرونده به جریان بیفتد..... / گزارش : خبرگزارى فارس