سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ما صد نفر بودیم تنها ، آنها دو نفر بودند همراه



 

داستان ضرب المثل,ضربالمثل

این مثل را وقتی می آورند كه بی نظمی بر یك گروه حاكم باشد .
آورده اند كه ...
در زمان قاجاریه یك فوج سرباز مأمور شدند كه برای سركوب یك عده اشرار از مركز به طرفی عزیمت كنند . در عرض راه همین كه لشگر به گردنه ای رسید ، دو نفر دزد مسلح از ترس جان خود به آنها حمله و شلیك كردند .
سربازها بر اثر ظلم و فساد حاكم بر مملكت انگیزه و شجاعتی برای تفنگها در خود نداشته و از شدت ترس و وحشت تفنگها را بر زمین ریختند و دستها را بالا بردند و تسلیم شدند .
دزدان چون بر جسارت خود را فزودند و از پشت سنگر فرود آمدند ، تمامی نقدینه و اشیاء سبك و سنگین قیمت آنها را گرفتند و از پی كار خود رفتند . وقتی خبر این واقعه به سلطان رسید سربازان را احضار كرد و از آنها با خشم و غضب پرسید : چگونه دو نفر توانستند شما یكصد نفر سرباز مسلح را لخت كنند ؟ اندام تمامی سربازان به لرزه افتاد و سخت دستخوش وحشت و دهشت گردید . در جواب دادن در ماندند ولی یكنفر كه جرأت بیشتری داشت ، قدم پیش نهاد و به عرض رساند ، قربان ما صد نفر بودیم تنها ، آنها دو نفر بودند همراه .
منبع:shamimm.ir


ویدیو مرتبط :
درگیری و دعوای وحشتناک خیابانی 10 نفر با 3 نفر!!.(فجیع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت‌الله موسوی اردبیلی:چرا با این اوضاع اقتصادی، آقای رییس‌جمهور با 50 نفر هیات همراه سفر خارجی می‌کنند



از سوی آیت‌الله موسوی اردبیلی صورت گرفت:

هشدار نسبت به گرانی‌ها 

چرا با این اوضاع اقتصادی، آقای رییس‌جمهور با 50 نفر هیات همراه سفر خارجی می‌کنند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گرانی‌ها دیگر از حد تحمل در حال عبور است و معلوم نیست دولت در حال انجام چه اموری برای کنترل شرایط است. افزایش شدید قیمت کالاهای مصرفی مردم سبب شده تا گلایه‌ها به سطح مراجع نیز برسد و در اظهارات جداگانه‌ای‌، نسبت به وضع موجود انتقاد شود. 

در تازه‌ترین اظهارات در این خصوص‌، آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی‌، گلایه‌هایش از گرانی‌ها را باز تکرار کرد.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی‌، با انتقاد از سفرهای پرهزینه برخی مسوولان، گفت: مردم از وضع اقتصادی و گرانی‌ها نگرانند. به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید،‌ با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: گرانی زیاد است، متأسفانه آقایان یا نمی‌دانند که البته می‌دانند؛ چون اخبار بهتر از ما به گوش آنها می‌رسد یا نسبت به این مساله کم‌توجهی می‌کنند. وی خطاب به سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: مردم از وضع گرانی نگرانند؛ البته شاید به نیروی انتظامی ارتباطی نداشته باشد، اما به شما می‌گوییم که آن را به گوش مسوولان برسانید.

حضرت آیت‌الله‌‌ موسوی اردبیلی ادامه داد: بطور مثال فرزند فردی مریض می‌شود و نیاز به آمپول دارد، یا پیدا نمی‌شود و اگر هم پیدا شود، خیلی گران است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: این مملکت خیلی کار می‌خواهد، فردا ایام انتخابات است با چه رویی می‌خواهیم به مردم بگوییم که در انتخابات شرکت کنید؟ وی با انتقاد از سفرهای پرهزینه رییس جمهور اظهار کرد: چرا با این اوضاع اقتصادی، آقای رییس جمهور با 50 نفر هیات همراه سفر می‌کنند؛ این گرفتاری است. این مرجع تقلید تاکید کرد: با این وضع مملکت اداره نمی‌شود؛ مسجد را هم این طور اداره نمی‌کنند، مملکت خیلی کار دارد.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی تقدیر کرد./مردم سالاری