سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: روش اصلاح صورت گربه


 
 


اصلاح صورت گربه



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و
ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
اصلاح صورت گربه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنها 4 نفر از اصلاح طلبان در تهران تأیید صلاحیت شده اند/ در صورت اصرار به تداوم این روش، عملاً مانع یک انتخابات رقابتی برای مردم و کشور خواهند شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در حوزه انتخابی تهران تنها نام 4 اصلاح طلب میان تایید صلاحیت شدگان دیده می شود.

محمد جواد حق شناس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در مورد وضعیت برسی صلاحیت ها و اعلام آن به داوطلبین گفت: هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است که رد صلاحیت شده ایم، اما در لیستی که شورای نگهبان  و فرمانداری از تأیید صلاحیت شدگان منتشر کرده اند، در حوزه انتخابی تهران تنها نام 4 اصلاح طلب دیده می شود و محمد رضا عارف، علیرضا محجوب، مصطفی کواکبیان و سهیلا جلودار زاده  تنها کسانی هستند که از لیست اصلاح طلبان تأیید شده اند.

وی ابراز عقیده کرد: نبودن اسامی کاندیداهای دیگر در این لیست به معنای رد صلاحیت آنها است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین در مورد وضعیت اصلاح طلبان در شهرستان ها خاطر نشان کرد: در دیگر استان ها نیز وضعیت همین گونه  و در برخی از آنها شرایط اسفناکتر است؛ به طوری که در بعضی  از مناطق حتی یک نماینده اصلاح طلب هم تأیید صلاحیت نشده است.

حق شناس  در خصوص اقدامات اصلاح طلبان بعد از این رد صلاحیت های گسترده تصریح کرد: امشب جلسه ای در شورای عالی سیاست گذاری داریم که در مورد این مسئله صحبت و تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اما به هر جهت طبق قانون ما اعتراض هایمان را به این نحوه برسی صلاحیت ها انجام خواهیم داد و مدعی شد: ولی هیئت نظارت بر انتخابات در صورت اصرار به تداوم این روش، عملاً مانع  یک انتخابات رقابتی برای مردم و کشور خواهند شد.

محمد جواد حق شناس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این رد صلاحیت ها شامل طرفداران دولت و اعتدالیون نیز می شود گفت: اطلاع دقیق من در مورد اصلاح طلبان است اما در لیست تأیید شده ها به جز 4 نفری که نام بردم شخص سرشناس دیگری وجود ندارد.

 

اخبار انتخابات - جماران