سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دهکده لک لک ها


شبکه خبر:

دهکده لک لک ها



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
دهکده لک لک ها در کرواسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: لک لک نیل، یادگار دایناسورها


لك لك نیل پرنده غول پیكریه كه اجدادش دایناسورهای پرنده بودن، این پرنده در مقایسه با دیگر پرندگان خصوصیات زیادی رو كه از اجدادش به ارث برده رو حفظ كرده،مثل حالت چشم ها و قدرت پرواز،منقار گشاد و بزرگ،قابلیت تولید صداهای خاص،جثه بزرگ.

صبح بخیر: لك لك نیل پرنده غول پیكریه كه اجدادش دایناسورهای پرنده بودن،به طور كلی جد مشترك همه پرندگان امروزی دایناسورهای پرنده بودن،اما این پرنده در مقایسه با دیگر پرندگان خصوصیات زیادی رو كه از اجدادش به ارث برده رو حفظ كرده،مثل حالت چشم ها و قدرت پرواز،منقار گشاد و بزرگ،قابلیت تولید صداهای خاص،جثه بزرگ و ....،ناگفته نماند اجداد این پرنده به شدت وحشی بودن و این پرنده در سیر تكاملیش با انسان تعامل پیدا كرده.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی