سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: دزد هم دزدای قدیم!


 
 
 
 
دزد هم دزدای قدیم!

جام‌جم آنلاین:



ویدیو مرتبط :
فیلم-دزد هم دزدای قدیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«دزد هویت»پرفروش ترین فیلم این هفته سینما های آمریكا(تصاویر)



«دزد هویت» (Identity thieft) در اولین هفته اکران بیش از 36 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش كرد.

 سینما های آمریكا,فیلم سینمایی

 «دزد هویت»پرفروش ترین فیلم این هفته سینما های آمریكا(تصاویر)

گروه بین الملل – سینما خبر ؛ فیلم کمدی – جنایی «دزد هویت» (Identity thieft) به کارگردانی «ست گوردن» در اولین هفته اکران با 36 میلیون و 592 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای شمالی را بدست آورد. «دزد هویت» فیلمی به قلم «کریگ میزین» و «استیو کونراد» است و داستان یک شهروند معمولی است که به دلایلی مجبور به تغییر هویت خود می شود. «جیسون بیتمن»‌ ، «ملیسا مک کارنی» و «جان چو»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

  سینما های آمریكا,فیلم سینمایی

 فیلم «بدنهای گرم» (WarmBodies) به کارگردانی «جاناتان لوین» در دومین هفته اکران در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی موفق شد با 11 میلیون و 500 هزار دلار عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را بدست آورد. «بدنهای گرم» با بازی «نیکلاس هولت» ، «ترزا پالمر» و «جان مالکوویچ» درباره پسری زامبی به نام «آر» است که پس از نجات دادن جولی از یک مهلکه ، رابطه ای عاشقانه با او برقرار می کند. «آر» برای بدست آوردن عشق جاودان ، زامبی شدن را به جولی پیشنهاد می کند.

  سینما های آمریكا,فیلم سینمایی

  «عوارض جانبی» به كارگردانی «استیون سودر برگ» از 8 ژانویه در بیش از 3 هزار سینما آمریكای شمالی به نمایش در آمده است و در اولین هفته اكران فروش 10 میلیون دلاری را رقم زده است. این فیلم با بازی «جود لاو»، «كاترین زتا جونز»، «چنینگ تاتوم» و «رونی مارا» جریان یك زوج موفق نیویوركی است كه پس از مواجهه با یك نسخه دارویی عجیب با تحول در زندگی‌شان رویارو می شوند.

  سینما های آمریكا,فیلم سینمایی

 «كتاب نقره ای امید‌» (Silver linings) فیلمی به کارگردانی و  نویسندگی «دیوید اوراسل» است که از 13 هفته قبل در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش درآمده و طی 3 هفته گذشته به یکی از پرفروشترین فیلمهای هفته تبدیل شده است. فروش این هفته « كتاب نقره ای امید‌» در بیش از 2 هزار و 500 سینمای آمریکا به 6 میلیون و 910 هزار دلار رسید که جایگاه چهارم جدول پرفروشترینها را برای این فیلم رقم زد. فیلم با بازی «برادلی کوپر» ، «جنیفر لارنس» و «رابرت دنیرو» ، ماجرای مرد جوانی است که پس از ترخیص از بیمارستان روانی ، زندگی خود را با والدینش از سر می گیرد. مجموع فروش این فیلم طی 13 هفته اكران به 90 میلیون دلار رسیده است.

  سینما های آمریكا,فیلم سینمایی

 فانتزی اکشن «هانسل و گرتل : شکارچیان جادوگر» در سومین هفته اکران با 5 میلیون دلار و 750 هزار دلار عنوان پنجمین فیلم پرفروش هفته را از آن خود کرد. این فیلم به کارگردانی «تامی ویرکولا» از 25 ژانویه 2013 در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی به نمایش درآمده است. فیلم به فیلم «ویرکولا» تا حدودی از داستان فانتزی معروف «هانسل و گرتل» اقتباس شده و به گونه انتقامجویی آنها از جادوگرانی را که در گذشته با آنها رو در رو بوده اند را به تصویر می کشد. «جرمی رنر» و «گما آرترتون» بازیگران اصلی این فیلم هستند.مجموع فروش این فیلم طی سه هفته اكران به43 میلیون و 800 هزار دلار رسیده است.

   سینما های آمریكا,فیلم سینمایی


«ماما» ، «30 دقیقه قبل از نیمه شب» ، «آرگو‌» ، «جانگو رها شده» و «گلوله در سر»‌ رتبه های ششم تا دهم جدول پرفروشترین ها می باشند.

منبع:cinemakhabar.ir