سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ابتکار بسیار جالب شرکت سامسونگ


کمپانی پیشرو سامسونگ برای اولین بار از سپتامبر امسال کامیون‌های تریلر جدیدی تولید و به بازار جهان عرضه میکند که مجهز به دوربین‌ در جلو و صفحه بزرگ نمایش در پشت کامیون می باشد.

 
 


صبح بخیر: کمپانی پیشرو سامسونگ برای اولین بار از سپتامبر امسال کامیون‌های تریلر جدیدی تولید و به بازار جهان عرضه میکند که مجهز به دوربین‌ در جلو و صفحه بزرگ نمایش در پشت کامیون می باشد تا برای ایجاد ایمنی بیشتر در جاده‌ها، تصویر جاده رو برای رانندگانی که در پشت کامیون‌های بزرگ در حرکت هستند نشان دهند. رانندگان اتوموبیل‌هایی که در پشت کامیون‌ها در جاده مانده‌اند، با دیدن تصویر جاده و با اطمینان از باز بودن راه، از تریلرها سبقت گرفته و به مسیر خود ادامه خواهند داد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و
ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
ابتکار بسیار جالب شرکت سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار جالب مایکروسافت علیه اپل و سامسونگ را شنیده اید؟



اخبار علمی - ابتکار جالب مایکروسافت علیه اپل و سامسونگ را شنیده اید؟

مایکروسافت برای فروش موبایل های نوکیا که اینک تحت مالکیت خود درآورده ابتکار جالبی را مطرح کرده است.

مایکروسافت برای فروش موبایل های نوکیا که اینک تحت مالکیت خود درآورده ابتکار جالبی را مطرح کرده است.
 
مایکروسافت به دارندگان آیفون4 و 4S و نیز گلکسی S2 پیشنهاد معاوضه گوشی هایشان با لومیا 1020 و لومیا 1520 را داده است.

پیشنهاد معاوضه با عکسی از لوگوی اپل و سامسونگ در سطل زباله سایت فروشگاهی مایکروسافت دیده می شود که در آن آمده است کاربران دارای گوشی های اپل و سامسونگ می توانند گوشی های خود را با لومیا 1020 و 1520 تعویض کنند.

این پینشهاد تا دوم مارس 2014 اعتبار داشته و کاربران می توانند گوشی های خود را در فروشگاههای مایکروسافت تعویض کنند.

این کار با هدف رونق گرفتن فروش گوشی های ویندوزی نوکیا صورت گرفته و گوشی های قابل تعویض باید سالم باشند و بعد از تست روشن شدن و کار کردن، تعویض صورت می گیرد.

گوشی های تعویضی نباید خراب باشند، قطعات آنها نباید کم شده باشند، نمایشگر نباید شکسته شده باشد، نباید آب به آنها خورده باشد، نباید پسورد روی آنها باشد،همراه با شارژر اصلی و سایر لوازم جانبی باشند. کاربرانی که قابلیت دریافت را پیدا می کنند واجد دریافت لومیا 1020 و یا 1520 از سوی اپراتور AT&T خواهند بود.

این معاوضه قابل تبدیل به پول نخواهد بود و نمی توان معاوضه را به فرد سوم منتقل کرد و مایکروسافت هر زمان که تشخیص دهد می تواند معامله را به هم بزند (از لحاظ قانونی)

این پینشهاد در امریکا و کانادا معتبر بوده .

این استراتژی فروش هوشمندانه، ابتکاری نوین برای بخش فروشگاهی و فروش محصولات در سطح خرده فروشی است که هم فروش ها را بالا می برد و هم محصولات نوکیا روی دست مایکروسافت نمی ماند.(در رقابت سر سختانه با رقبایی مانند اپل وسامسونگ) فقط تنها مشکل اینجاست که تعداد فروشگاههای مایکروسافت خیلی زیاد نیست!

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ابتکار جالب مایکروسافت علیه اپل و سامسونگ

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ابتکار جالب مایکروسافت علیه اپل و سامسونگ

 

اخبار علمی - خبر آنلاین