سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فریب این سرعت گیرها را نخورید!


عکس هایی از سرعت گیرهای عجیب غریب در کانادا

 سرعت گیر های عجیب غریب در کانادا

 



ویدیو مرتبط :
فریب نخورید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک متخصص تغذیه:فریب تبلیغات نمک های طبی را نخورید



 

یک متخصص تغذیه:فریب تبلیغات نمک های طبی را نخورید

 

یک متخصص تغذیه تبلیغات مربوط به بی ضرر بودن نمک های طبی را صحیح ندانست و گفت: مصرف این نوع نمك ها نیز مانند سایر انواع نمك مضر بوده و بیمارانی كه با منع مصرف نمک روبرو هستند، نباید فریب این تبلیغات را بخورند.

دكتر احمدرضا درستی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: نمك از نظر تغذیه ای ماده ای ارزشمند برای بدن است که كمبود آن لطمات جدی به فرد وارد می كند.

وی با اشاره به اینكه با مصرف موادغذایی كه روزانه به طور معمول مصرف می شود، میزان نمك مورد نیاز بدن تامین می شود، گفت: مواد غذایی دارای مقداری نمك هستند كه حتی اگر نمكی به غذا اضافه نشود، نمك مورد نیاز بدن را تامین می كنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران در ادامه افزود: اضافه كردن نمك به مواد غذایی تنها در افرادی كه در مناطق گرم زندگی می كنند یا افرادی كه به دلیل نوع كار خود دچار تعریق زیاد می شوند، نیاز است.

این متخصص تغذیه با بیان اینكه اخیرا تبلیغاتی در مورد بی ضرر بودن نمك طبی باعث گمراه شدن مردم شده است، گفت: مردم تصور می كنند مصرف این نوع نمك بی ضرر است؛ این درحالیست كه نمك طبی هم مانند نمك های معمولی دارای قلیا و دیگر مواد مضر است كه مصرف آن برای بویژه برای كسانی كه به دستور پزشك منع مصرف نمك دارند، خطرناك است.

این متخصص تغذیه در پایان گفت: بیماران قلبی كه منع مصرف نمك دارند، با این تبلیغات گمراه نشوند؛ چرا كه نمك طبی نیز مانند سایر نمك ها دارای مضراتی است...... / خبرگزارى ایسنا