سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - یکشنبه 30 مرداد 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 30 مرداد 1390

بز

فال روز متولدین فروردین: همچنانكه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع كنید. امروز همچنانكه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است كار عاقلانه‌ای كه می‌توانید بكنید این است كه به صورت جدی برای دستیابی به هدفهایتان تلاش كنید. برای حركت كردن به جلو فرصت را از دست ندهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید كه این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت كه نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی كردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر كردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یكنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسك كردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده كارتان دلخوش نباشید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: این ماه ماه تولد شما می‌باشد ‌پس از این روزها استفاده كنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به كجا می‌خواهید بروید. حس كنجكاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سئوال كردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نكن كه با سئوال كردن فقط نصف راه را طی كرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی كسب كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: هنگامی كه خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است كه شما همكاریهای قبلی‌تان را تمام كنید. پروژه‌هایی را كه در فصل زمستان شروع كرده بودید الان باید در حال تكمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش كن؛ سال شما در حال نزدیك شدن است، پس همان طور كه فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هركاری را كه می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است كه این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد كه شما اكنون نمی‌خواهید تنها باشید. همكاری كردن با یك گروه برای شما از اینكه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینكه بتوانید بهترین بازیكن تیمی در حد امكان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینكه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌كنید. شما به طور ناراحت كننده‌ای از فداكاریهای شخصی كه برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر كاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فكر كنید و تصمیم بگیرید كه برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی كنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما فرصت رشد كردن در امری را داری كه شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی كه خورشید به سمت نشان‌های یكی از ماهها حركت می‌كند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی كه می‌خواهی سفر كن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال كنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیك مطالعه كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اكنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حركت می‌كند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید كه چه كاسه‌ای زیر نیم كاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق كردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از كلام استفاده كنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده كنید تا به جوهره واقعی برسید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز كه ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان كه خورشید در هفتمین خانه شریكان شما قرار دارد، تأكیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یك تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان كنید درحالی كه برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نكنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست كه افراد دیگر را فرا‌موش كنیم.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: اكنون كه خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تك رو هستید، اكنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یك رابطه دوستی جدید را شروع كرده‌اید یا انگیزه پیدا كرده‌اید كه اینك رابطه جدیدی را شروع كنید فقط این اطمینان را كسب كنید كه هیچ كدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: خورشید همچنانكه در مسیر برج جوزا حركت می‌كند یك هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیكه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متكی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی كه فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنكه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: از زمانیكه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برج جوزا برای شما می‌تواند كاملاً خسته كننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی كه شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشكلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه كردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
کاروان شهدای گمنام یکشنبه 18 مرداد در بندرعباس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - یکشنبه 30 بهمن 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 30 بهمن 1390

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما می‌خواهید روی ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌های و رمان‌های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می‌کند که مسئولیت‌هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می‌شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتما آنها را انجام دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز باد تازه‌ای به زندگی تان می‌وزد، که فراتر از هوشایری و آگاهی تان است. الان زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده‌هایتان نیست، شما الان باید آنها را به مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته‌اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دلتان برای گذشته تنگ نمی‌شود!

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهیمت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی‌دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده‌اید! باوجود اینکه تغییراتی که در راهند اموری غیر قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می‌توانید تغییراتی در آنها بدهید. اگر به جای اینکه تلاش کنید همه کارهایتان را یکباره انجام دهید، در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید خیلی راحت تر خواهید بود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز مادامی‌که دیدگاه و نگرش خود را از دست نداده باشید روز خوبی برای شما از نظر خانواده و خویشاوندان خواهد بود. شما به تصمیم آخرتان اطمینان دارید، اما باید شور و اشتیاقتان را به نهایت خود برسانید. نسبت به نیازهای خود لجوج و خودسر نباشید، اگر محیطی ایجاد کنید که دیگران هم بتوانند خواسته‌هایشان را بگویند، می‌فهمید که چیزهای بسیار متفاوتی در این دنیا وجود دارد. اگر شما مشتاق باشید که به حرف‌های دوستان‌تان گوش دهید، آنها نیز چیزهای خیلی زیادی راجع به زندگی بهتان می‌آموزند.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌ای احساسات و علایقتان را مجزا می‌کنید که از ناراحتی و نارضایتی اجتناب کنید. باوجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دلتان بخواهد، ولی آن را از خودتان پنهان نکنید!

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین بهمن: به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

اسفند