سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 19 فروردین 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 19 فروردین 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پيش بروید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

مرداد

فال روز متولدین شهريور: شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی‌کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می‌شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما خیلی خوب می‌توانید که به احساسات افراد دیگر توجه کنید، اما حالا وقتی که می‌فهیمد برای درک کردن احساسات افراد دیگر چه قدرتی باید داشته باشید دودل می‌شوید. منظور این نیست که شما به افراد دیگر بی اعتنای می‌کنید، بلکه از عنوان کردن احساسات خود که شامل نگرش‌های منفی هم می‌شوید اطمینان ندارید. پس کار کنید تا بر ترس‌هایتان غلبه کرده، عنوان کردن ضعف هایتان روابط صمیمانه شما را محکم تر می‌کند.

اسفند


ویدیو مرتبط :
روز 19 فروردین ماه 1391

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 1 فروردین 1391



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 1 فروردین 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: شما دیگر نمی توانید صبر کنید؛ چراکه خویشتن داری و شکیبایی شما تبدیل به بی صبری و عجله شده است. باهمه این احوال مجبور نیستید که قبول کنید زمان بندی و تنظیم زمان خیلی کار ایده آلی است. مشکل اینجاست که نمی توانید باور کنید در روزهای آغازین سال جدید امکان دارد همه چیز تغییر کند. اما از بخت خوب حس و غریزه شما خوب کار می کند! پس اصلا به فکر استفاده کردن از استراتژی های جدید نباشید. از ندای درون خود پیروی کنید و هرچه بهتان گفت را قبول کنید. در این صورت حتی وقتی کاری را شروع کردید باز هم می توانید آن را تغییر دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینکه از شما انتظار می رود که یک برنامه برای خودتان طرح کرده و به همان نیز بچسبید، ولی امروز که در لحظه آخر تصمیم می گیرید که فکرتان را عوض کنید. امروز شاید یکی از دوستانتان که معمولا او را از قلم می انداختید به مهمانی دعوتتان کند! اما مثل اینکه امروز با تحویل سال نو خیلی دوست دارید که تجربه های جدید داشته باشید و حتی به جشنها و مهمانی هایی که قبلا در آنجا احساس راحتی نمی کردید هم شرکت کنید. پس از این تغییرات خوب لذت ببرید؛ چون فعلا زمان تصمیم گیری برای امور مهم اجتماعی فرا نرسیده است.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: در آغاز سال جدید شما ناگهان علاقه مند شده اید که بالکل مسیر زندگی تان را تغییر دهید. خواه این تصمیمتان تداوم داشته باشد خواه نداشته باشد، شما از الان آماده آغاز کردن و جمع کردن اطلاعات جدید شده اید. خوشبختانه شما می توانید به سرعت مهارتهای تکنیکی کسب کنید و امروز بهترین زمان برای نشان دادن تیزهوشی تان به افراد دیگر است. اما فقط تیزهوشی کافی نیست؛ باید در مورد ایده های ناب خود خوب فکر کنید و بعد سعی کنید آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز باوجود اینکه سال نو شده و همه مردم خوشحالند، شما هنوز احساس عصبانیت می کنید و نمی توانید به راحتی به افکارتان سر و سامان بدهید. شما افکار خیلی زیادی در سرتان دارید و به خاطر سر وصداهای اضافی قادر نیستید فکرهای بیخودی را فیلتر کنید. در سال جدید به خصوص اگر بخواهید افراد دیگر را با رفتاری جذاب وارد دنیای خودتان کنید، ارتباطات معنوی بهتان کمک خواهد کرد. اما اگر در مورد مسائل نامعلوم و ناشناخته مربوط به آینده هراسان و نگران هستید خیلی به خودتان سخت نگیرید. در حالیکه شما در زمان حال پیشرفت می کنید و به موفقیت می رسید، باید بدانید که این روند می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: امروز اطرافیان شما تصمیم گرفته اند که با خودشان صادق باشند، ولی آنها کمی هم عجیب رفتار می کنند! امروز حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز با شما غریبه شده اند و بهتان توجه نمی کنند، چرا که آنها فقط به فکر زندگی و کار خودشان هستند. و شما را تنها و به حال خودتان رها کرده اند. اما شما امروز که روز اول سال هست اصلا دلتان نمی خواهد تنها باشید و حاضرید دست به هرکاری بزنید که آنها بفهمند نباید شما را تنها بگذرانند! اما این روش اصلا رفتار عاقلانه ای نیست؛ شما باید تمام تلاشتان را بکنید که در سال جدید از وابستگیهایتان کم کرده و خودکفا و مستقل باشید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز راههای متفاوت و جدیدی برای انجام دادن همه کارهایتان اتخاذ کرده اید. بعضی از ایده های شما خیلی خوب هستند؛ اما برخی از آنها هم بد عمل می کند. ولی شما تا زمانی که هر یک از آنها را امتحان نکنید این را نمی فهمید. پس شما برای بهتر شدن راندمان کاری و بهتر کردن زندگی تان ناچارید وقت و انرژی زیادی را برای این کار صرف کنید. حتی اگر فعلا تصمیم گرفته اید روشهای دیگری را امتحان کنید با تضادها و عجایب زیادی مواجه خواهد شد.

شهريور
ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در سال جدید می خواهید باور کنید که همه چیز زیباست و در هرچیزی می توان نکته مثبتی پیدا کرد. اما هرچه که جلوتر می روید وقتی ناراحتی و حتی موانعی را که در پس هر چیز خوبی وجود دارد را می بینید می گویید این حرف در مورد همه چیز صدق نمی کند. ولی بهتان پیشنهاد می کنیم که کاری به این چیزها نداشته باشید و منتظر تغییرات بمانید. شما نباید از گفتن حرفهایی که در ذهنتان دارید بترسید. دلیلی ندارد که امسال هم کارهایتان را به روشی که پارسال ر پیش گفته بودید انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امسال سال خوب و عالی برای انجام دادن کارهایی است که سال قبل در نظر داشتید انجام دهید. ذهن شما و حس و غریزه تان امسال خیلی خوب کار می کند. اگر شما با سرنوشت خود هماهنگ باشید هیچ اتفاق بدی برایتان نمی افتد. فقط نسبت به هر اتفاق جدید که در زندگی تان می افتد احمقانه رفتار نکنید! مهم نیست که چقدر موقعیت خارق العاده ای باشد؛ دیدگاه های شما هر روز نسبت به روز قبل روشن تر خواهد شد.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز تصمیم گرفته اید که در سال جدید روزهای شادی داشته باشید و دیگران هم که امروز حس و حال شما را فهمیده اند دوست دارند با شما همراه باشند. اما هرچه که جلوتر می روید و با مشکلات و سختی های روزمره روبرو می شوید می فهمید که ثابت نگه داشتن این حس و حال خیلی سخت است و مجبور می شوید که به عقب برگشته استراحت و تجدید قوا نمایید. روزهای خوب همیشگی و پایدار نیستند، اما تا وقتی که نگران مشکلات و سختی هایی باشید که هنزو نیامده اند، نمی توانید به خوبی از این لحظه ها لذت ببرید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما می توانید بگویید که رویداد بزرگی در حال وقوع است، اما موقتا به خاطر افکار عجیب و غریبی که در سر دارید و نمی توانید ابرازشان کنید به بن بست خورده اید. شما به راحتی می توانید در حالی که با موجی از ایده های متناقض که به ضمیر ناخودآگاهتان سرازیر شده است بجنگید، با موضوع ملموس و مشخص دیگری خودتان را سرگرم کنید. اما تا موقعی که شما با چیزهای ساده و روزمره خودتان را سرگرم کنید، سرو صداهای درون ذهنتان بلندتر می شود. حتی اگر فکر می کنید آنها خیلی منطقی نیستند، ولی بهتر است که بهشان بها بدهید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز ایده های نابی به سرعت از ذهن شما تراوش می کند که انقدر سریع این اتفاق می افند که خودتان هم نمی توانید بعضی از آنها را به خاطر بسپارید. همیشه وقتی سیاره بخت شما یعنی اورانوس با عطارد برخورد می کند چنین اتفاقات عجیبی می افتد. شاید امسال نتوانید تمام کارهایی که شروع کرده بودید را به پایان برسانید، اما می توانید انقدر پروژه قبول کنید که تا آخر سال سرتان شلوغ باشد! اگر در طول سال به موضوعات و نکات مبهمی برخوردید استرس نگیرید. چون که هر روز شرایط هموارتر می شود و به راحتی می توانید کارهایتان را پیش ببرید.

بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز ارتباط هوشمندانه عطارد و ونوس در نشانه شما به وقوع می پیوندد، اما این اتفاق به خودی خود باعث ایجاد نبوغ و استعداد در شما نمی شود! وقتی که چنین اتفاقی می افتد شما معمولا از خواب غفلت بیدار شده و به این اتفاق همان گونه نگاه می کنید که همیشه به حقایق جدید زندگی نگاه می کردید. اما وقتی امسال با دید متفاوتی به خودتان نگاه می کنید می بینید که همان کسی نیستید که قبلا بودید. پس انتظار نداشته باشید که افراد دیگر به زودی از ایده های ضد و نقیض شما حمایت کنند؛ چرا که آنها هم به روشها و ایده های خودشان محکم چسبیده اند! بهشان فرصت دهید؛ اگر ایده شما به نظرشان خوب آمد، همه دوستانتان دورتان جمع می شوند تا تحسینتان کنند!

اسفند