سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 16 مرداد 1389



 

ماه تولد

فال روزانه - شنبه 16  مرداد 1389

بز

فال روز متولدین فروردین: شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما بسیار از این که از دیگران نقد کنید و ﺁنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می‌شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می‌شود تا شما وجهه مثبت خود را از دست دهید. با دیدی مثبت به همه چیز نگاه می‌کنید و در دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید به سر می‌برید بهتر است از این دنیا خارج شده و افرادی را که در اطراف شما هستند یا وقایعی را که رخ می‌دهید مشاهده کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. زیرا بیش از حد برای ﺁینده خود تلاش کرده‌اید و به همین دلیل اکنون خسته شده‌اید و دیگر توانی برای ادامه راه ندارید. شما به تصورات خود بیش از حد پر و بال می‌دهید، رویا برای شما لازم است اما در نه در این حد که باعث سقوط شما شود. اکنون زمان ﺁن فرا رسیده است که شما یک پرش برای ﺁینده داشته باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین ﺁبان: شما به راحتی نمی‌توانید هیجانات و صحبت‌های خود را کنترل کنید، شاید به نظرتان این صحبت‌ها کوچک باشد و ناچیز به نظر برسد اما باید به صحبت‌های خود دقت کنید زیرا ممکن است از همین صحبت‌هایتان بر علیه شما استفاده شود. شما زیادی بی‌احتیاط هستید و در کارهایتان با بی دقتی کامل عمل می‌کنید اما باید مواظب باشید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین ﺁذر: شما در بهترین موقعیت قرار دارید، بهتر است از این فرصت خود استفاده کنید، و تا جایی که می‌توانید از زمین اوج بگیرید. شما بیش از حد مثبت بین هستید نباید در زندگی تا این حد مثبت بین باشید زیرا حوادث و اتفاقات ناگوار زیادی برایتان رخ می‌دهد، چون شما همه چیز را با دیدی خوب می‌نگرید. به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می‌کنید بهتر است تا این حد فکر و خیال نداشته باشید. اجازه دهید اطرافیان‌تان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند زیرا زندگی‌تان ساده‌تر خواهد شد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: با اتفاقاتی که برایتان پیش می‌ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می‌کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می‌کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می‌ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک‌های بزرگی را در زندگی‌تان انجام می‌دهید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: احساس می‌کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی حاضر دارید. به همین دلیل دچار سردرگمی شده‌اید، توصیه می‌شود اول و در ابتدا خود را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاقات تازه‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد، که باعث می‌شود دید تازه‌ای پیدا کنید و انرژی فوق العاده زیادی را از این اتفاق به دست بیاورید.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

اسفند


ویدیو مرتبط :
90 درجه (دو شنبه 27 مرداد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 02 مرداد 1389



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 02 مرداد 1389
بز

فال روز متولدین فروردین: ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی كه افتاده است نگران كرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی كردن كارهایی كه انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینكه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فكر كنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درك كنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف كاریتان آماده كنید. شما از چیزی فرار نخواهید كرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موكول كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد، لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید. فراموش نكنید كه سوت زدن در حین كار كردن بهتر از خوابیدن در محل كار است.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی كردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز شانستان را امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز سیاره‌های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراكنده‌اند و گرمایی كه از سوی دیگران احساس می‌كنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید كه از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید كه شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: درستكاری شما بهترین اسلحه‌ای است كه می‌توانید داشته باشید، برای اینكه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند كمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت كنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینكه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید كه به هیجانات دامن بزند. سعی نكنید جلب توجه كنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی كنید با اعمالتان خود را مطرح كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: تمام كردن كارهای نیمه كاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب كند. اگر لازم بود یك لیست از كارهای ناتمامتان تهیه كنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی كنید. ابتدا از كارهایی شروع كنید كه انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ كارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید كه لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: روابط متقابل شما با یكی از اطرافیانتان تا موقعی كه تبدیل به یك مشكل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا كند. اگرچه شما سعی می‌كنید از این مشكلات دوری كنید، ولی وسوسه می‌شوید كه دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید كه كشمكش و دعوا كردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین كار این است كه از هر مجادله‌ای پرهیز كنید.

اسفند