سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 16 اردیبهشت 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 16 اردیبهشت 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز ایده‌ای شگفت آور به همراه برنامه كاری بزرگی برای اجرا كردن آن دارید. اما همین كه شروع به كار كنید، می‌توانید بفهمید كه برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یك استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممكن است شما تا زمانی كه انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف كرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اكنون انعطاف پذیری می‌تواند برای شما حكم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: واقع بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینكه شما قبل از اینكه روی موضوعی كار كنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشكل ساز باشد، برای اینكه هیچ چیز تا زمانی كه ظاهر نشده است كامل نیست. در حالیكه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌كند، احتمال دارد كه تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین كار این است كه به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: برنامه‌های شما مثل فكرتان پر مشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است كه از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از قاتی كردن قرار ملاقات‌ها ناراحت می‌شوید. شما اكنون فراموشكار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی كه در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی كه ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز كمی وقت آزاد داشتن یك موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است كه حدس بزنید دیگران چه واكنشی نسبت به كار شما دارند. ممكن است كه شما آمادگی انجام دادن عملكردی احساسی بر روی موضوعی كه در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا كه شما شروع به فعالیت كرده‌اید، با وجود اینكه توانسته‌اید تا حدی كه دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی‌توانید در مورد آن صحبت كنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت كنند نگران نشوید، قدری طول می‌كشد تا بتوانید اثرات كارهایی را كه انجام داده اید را ببینید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: طبیعتاً شما دوست دارید كه افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان كردن مقصودتان را تحسین كنند، اما آنها كاملاً شما را تأیید نمی‌كنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل " من باید داشته باشم...: یا " ای كاش كه من..." نروید. این سخنان باعث می‌شوند كه شما ایمان خود را از دست داده و یا اینكه حسرت بخورید. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به كار كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: حتی اگر شما امروز مجهز به یك لیست خرید باشید، ممكن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی كه نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست كه شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفكرات تحلیلی خود در مورد روزی كه در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه كار خواهید كرد و بیشتر هم تفریح خواهید كرد.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: محدودیت‌هایی كه به طور طبیعی باعث می‌شوند یك دوست نزدیك با شما صمیمی‌تر شود اكنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه كردن یك تعریف مشخص برای آن كار مشكلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یك فرد خاص احساس نزدیكی كنید. تلاش شما برای تشریح كردن روابطتان شاید به بن بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست كه شما این كار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید كه شاید شما قبل از اینكه بفهمید كه آیا می‌خواهید این كار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید كه در تنهایی وخلوت به كار كردن بپردازید نه در نقطه‌ای كه دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا كنند. امروز در حالی كه پنهان كردن عملكردتان از آنهایی كه در مورد شما قضاوت می‌كنند سخت شده است، فعالیت‌های شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینكه تلاش كنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این كار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز فكر كردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان كننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت كردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید كه با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینكه تصمیمی‌عملی بگیرید، احتمالاً شما حركتی مهم را انتخاب خواهید كرد. یك سفر كوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید كه هر كسی با صحبتهایش شما را ناامید كند.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. اساسی ترین كارهای شما، مثل پرداخت كردن صورت حساب‌هایتان، امروز غلبه ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمركز محدود شده‌ای را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز ممكن است شما از فردی كه نظر شما را به خود جلب كرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود كرده، الهام بگیرید. این كار بسیار مؤثر است برای اینكه اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن كیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافت‌های خودتان صادق باشید و ببینید كه جذابیت‌های شما به كجا منتهی می‌شوند.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: اطیمنان حاصل كنید كه هركاری كه انجام می‌دهید مدام در حال ترقی كردن باشد، برای اینكه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افكنی می‌كند. قبول كردن مسئولیت هر چیزی كه كاملاً بی عیب نیست، ممكن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب كند، بنابر این قبل از اینكه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشكوكی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فكر كنید. به جای اینكه تحت حمایت یك فرد دیگر خطر كردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید كه در آن همه برنده باشند.

اسفند


ویدیو مرتبط :
یارانه اردیبهشت 5 شنبه شب در حساب مردم است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 02 اردیبهشت 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 02ا اردیبهشت 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: شما در این روزهای اخیر شکایت‌های و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، شما را درک کند و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند. شما این موضوع را می‌توانید با شخصی که احساس صمیمت بیشتری با او دارید در میان بگذارید تا شما را در این مسیر یاری دهد. موسیق‌ های آرام و هم چنین موزیک‌هایی که دوست دارید می‌تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شما شود تا شکایت و سخن‌های دیگران را فراموش کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما در این روزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده است تا اعتماد به نفس شما پیش از پیش تقویت شود تا افکار و نطرات دیگران راجع به شما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را به خود بگیرد. این مطلب که شما خود را باور دارید مانند یک سکو عمل می‌کند و شما را به بالاترین نقطه پرتاب خواهد کرد. فقط باید در رفتار خود دقت داشته باشید تا بتوانید از این سکوی پرتاب به نحو عالی استفاده کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن 21 بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در روزه‌های آتی همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

اسفند