سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - سه شنبه 23 خرداد 1391



 

 

 

ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 23 خرداد 3911
بز

فال روز متولدین فروردین: امكان دارد كه شما امروز حرفهایی را بزنید كه واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی كه شما این سخنان ناگفته را آشكار می كنید، می خواهید كه نسبت به همیشه ریسك پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد كه شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینكه شما دوباره برای این كار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید كه این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی كه كه به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: سیاره اورانوس با اختلاف سطح بالا در حالی كه شما را به مسیری بی هدف و بی نظم می كشاند با ونوس ستاره بخت شما درگیر می شود. هنگامی كه آرزوهای شما بی اساسی اطلاعاتتان را شنان می دهند، راهبردهای عاقلانه شما نسبت به زندگی به راحتی فراموش می شوند. به خاطر داشته باشید كه به واقعیت تبدیل كردن خیالاتتان اكنون برای شما از مسائل دیگر مهم تر نیست. همچنین این موضوع در مورد آزاد گذاشتن بیش از حد تخیلتان نیز صدق می كند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما امروزر در حالی كه برای بیان كردن نظریات خود از شیوه هایی استفاده می كنید كه افراد دیگر فقط می توانند این شیوه ها را در ذهنشان تصور كنند، در همه جا مطرح خواهید بود. خوشبختانه شما اكنون از پیروی كردن از قوانین معاف شده اید، درحالیكه شما پیشرفت می كنید دست به كار شده اید كه خودتان قوانینی را وضع كنید. سریع واكنش نشان دادن به خصوص وقتی كه همه چیز طبق برنامه شما پیش می رود، می تواند نشاط آور باشد. تا جایی كه می توانید از این موضوع لذت ببرید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اكنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینكه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود كردن قصر در بروید. امكان دارد كه شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تكیه كرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید كه فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینكه این فعلایتها باعث می شوند كه شما به جای اینكه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت كنید، خود جوش تر شوید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اگر شما اكنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل كند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امكان را به شما می دهد كه منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن كارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فكر نكنید كه چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان كمك كنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه كردن خودتان معطوف كرده تا در حرفه تان بهتر عمل كنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما كارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز خود انگیخته بودن برای شما كار سختی است، برای اینكه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اكنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت كردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز وقتی كه می خواهید در جایی سرمایه گذاری كنید باید حواستان جمع باشد، برای اینكه مكن است خیلی بیشتر از تواناییتان پول خرج كنید. البته اگر شما پول زیادی هم نداشته باشید، معامله اخیر چند روز به تعویق نخواهد افتاد. ممكن است كه شما ترغیب شده باشید كه با عملی از پیش تعیین شده كه هوشمندی را از بی فكری متمایز می كند، در مقابل محدودیهای رایج عكس العمل نشان دهید. با وجود اینكه شكیبایی داشتن عملی منطقی است؛ اگر این موضوع برایتان واقعاً مهم است، صبر كردن می تواند بدترین كار باشد.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: سطح اشتیاق شما امروز بسیار بالا است، اما فهمیدن اینكه با آروزهای خلاف عرفتان چه كار باید بكنید، كار سختی است. انكار كردن نیازهایتان باعث نمی شود كه از دستشان خلاص بشوید. اما اگر رك و بی پرده صحبت كنید می توانید یك رابطه خویشاوندی مستحكم را خراب كنید. اكنون برای شما زمان مناسبی است كه بدون تعلق خاطر داشتن به اتفاقاتی كه در آینده اتفاق خواهد افتاد، از ستعدادهایتان استفاده كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز تبدیل شدن به فردی محافظه كار و مسئولیت پذیر در گروهی كه عضو آن هستید برایتان كار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید كه خصوصیات جدید خودتان را كشف كنید، اما اكنون شما ترغیب شده اید كه به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع كنید افكارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فكر می كنید كه هرچقدر بیشتر این كار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز شما روابط اجتماعی زیاد خوبی ندارید، بخصوص اگر نتوانید تصمیم گیری كنید. شما به جای اینكه یك تصمیم قطعی بگیرید بیشتر دوست دارید كه هر دو گزینه را انتخاب كنید. این موضوع می تواند شبیه به یك استراتژی افراطی به نظر برسد، در این هنگام در مورد چیزهایی كه دوست دارید جدی تر خواهید شد. به خاطر جانبداری كردن از هر دو گزینه نیت خود را پنهان نكنید. ممكن است كه شما این توانایی را پیدا كنید كه خودتان را زا آن خلاص كنید.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: یك عصبانیت غیر عادی كه فراتر از نگرانی های رایج است، امروز به سختی می تواند آرامش را بر هم بزد. امروز شما احساس رهایی می كنید و برای بر انگیختن كوچكترین محركها آمادگی دارید. اما اگر از كوره در بروید، احساس بدتری یپدا خواهید كرد. اكنون عاقلانه صحبت كردن در مورد احساسهایتان نسبت به اینكه آنها را نادیده گرفته و آرزو كنید كه روزی تحقق پیدا كنند، در شما احساس بهتری ایجاد می كند.

اسفند


ویدیو مرتبط :
اخبار مشروح ۱۳ - روز سه شنبه 12 خرداد 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه -سه شنبه 09 خرداد 1391



ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 09 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: در حالیكه امروز را به شكل انسانی آرام شروع كرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی كه ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیكه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید كه به زودی به معنویات نزدیكتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نكنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید كه برنامه هایتان را اجرا كنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این كار را انجام دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: نگران بودن در مورد كمبودها و چیزهایی كه ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید كه به راحتی صداهایی كه در مغزتان پیچیده را خاموش كنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیكه برانگیخته شدن ترسهای شما كمك می كند كه فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حركت كنید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: اگر امروز شخصی با یك ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینكه به خوبی آن را بررسی كنید، با دید منفی ذهنتان را كاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال كردن فكرهای جدید تلف كنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل كه اخیراً درگیر یك نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فكر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: نگهداشتن افكارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این كناره گیری كه شما می توانید خودتان را از آن خارج كنید، شاید لازم نباشد. اینكه شما چگونه فكر می كنید مشكل واقعیتان نیست، بلكه مشكل در چگونگی ارتباط برقرار كردنتان می باشد. سعی نكنید شخص دیگری را وادار سازید كه در قبال آرزوهای شما و حل كردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت كند. دیگران نمی توانند مشكل شما را حل كنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف كاریتان پشتیبان شما باشند.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: اكنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان كردن یك نگرانی رو به رشد باشد. مادامی كه شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند كه شما زمان سختی را می گذرانید. اكنون برای شما بهتر لست كه احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینكه آنها آشكار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز برای رفع كردن یك سوءتفاهم تلاش كرده و احساس مسئولیت می كنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فكر كنید كه خیلی واضح صحبت می كنید، دیگران ممكن است كه گفته های شما را اشتباه تفسیر كنند. هرچقدر هم كه بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نكنید كه به سختی فعالیتهایتان را توجیه كنید. اكنون ساكت بودن و كمتر حرف زدن مؤثر است.

شهريور
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینكه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر كنید. برنامه شما شاید یك برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد كه بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده كنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام كردن آنچه كه امروز شروع كرده اید فردایی هم وجود دارد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری كردن از یك زخم كهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اكنون شما فرصتی برای تغییر كردن دارید؛ و برای این كار لازم است كه بیشتر از یك بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید كه چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این كار شما خواهید توانست كه به جلو حركت كنید.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر شما فكر كنید كه اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید كه دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی كه شما در لحظه حال زندگی می كنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد كرد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای كه رویش كار می كرده اید را تمام كنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع كار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نكنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را كنترل كنید. بهترین حركت برای شما اكنون این است كه به سمت برنامه های كاری شخصی تان رفته و تا جایی كه امكان دارد سریع حركت كنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: شما امروز می خواهید كه همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را كامل كنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع كنید، شاید نتوانید آن گونه كه انتظار داشته اید استراحت كنید. در حالیكه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه كنید، درحالیكه به خودتان این شانس را می دهید كه واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

اسفند