سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکاسی از آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا


از لحاظ تاریخی، این قبیله که خود را «پادشاهان جنگل» می نامند از گوشت میمون استفاده می کرده اند و با تبادل کالاهای دست ساز چوبی خود با روستاهای دیگر، حبوبات و سبزی به دست می آوردند. با این حال تغییرات آب و هوای جهانی به شدت شیوه زندگی عشایری آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

صبح بخیر: عکاس مستند «Ram Paudel» به تازگی یک پروژه عکاسی جذاب منتشر کرده که شیوه زندگی یک قبیله چادرنشین در هیمالیا به نام «راته» را بررسی می کند. این جامعه سنتی که عمدتا در کوهپایه های هیمالیا سکونت دارند، ماه به ماه در جنگل های غرب نپال مهاجرت می کنند. 

از لحاظ تاریخی، این قبیله که خود را «پادشاهان جنگل» می نامند از گوشت میمون استفاده می کرده اند و با تبادل کالاهای دست ساز چوبی خود با روستاهای دیگر، حبوبات و سبزی به دست می آوردند. با این حال تغییرات آب و هوای جهانی به شدت شیوه زندگی عشایری آنها را تحت تاثیر قرار داده است. کاهش جمعیت میمون ها و هجوم تولیدات پلاستیکی سال به سال آینده ای نامطمئن تر را برای این قبیله رقم می زند. بزرگان قبیله راته که به شدت در برابر تغییرات مقاوم اند، مصمم هستند که ارزش های سنتی و هویت منحصربفرد خود را حفظ کنند و در مقابل، جوانان قبیله بسیار مشتاقند زندگی در دنیای بیرون را تجربه کنند. مجموعه عکس های رام روش زندگی باستانی آنها را به نمایش می گذارد. 

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا

آخرین قبیله شکارچی در هیمالیا


ویدیو مرتبط :
جنگ قبیله ها - جستجوی قبیله برای حمله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف شکارچی زنان سالمند به قتل آخرین طعمه اش+عکس



اعتراف شکارچی زنان سالمند به قتل آخرین طعمه اش

مرد تبهکار که به بهانه ازدواج با زنان میانسال و سالمند اموال آنها را به نام خود می کرد، پس از دستگیری به قتل آخرین قربانی خود اعتراف کرد.

 ظهر روز 18 مهر ماه سال 90 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان شریعتی به کلانتری124 قلهک اعلام شد .

در بررسی های اولیه مشخص شد زنی به نام "سیمین . ب" 44ساله به علت مشکوکی فوت کرده و اعضای خانواده وی از فردی به نام "داود . ب" که در منزل سیمین حضور داشته ، شاکی هستند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" ، پرونده به دستور بازپرس شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنای تهران و برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات اولیه از "داود . ب" وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 9 صبح 18 مهر به خانه سیمین مراجعه کرده بودم که وی در حال انجام کارهای عمومی خود و خوردن صبحانه بود . پس از خوردن صبحانه وی عنوان داشت علیرغم آنکه صبح دارو خورده اما باز هم حالش خوب نیست و به همین علت از من خواست که یک مقدار استراحت کند تا حالش بهتر شود که ناگهان پس از دقایقی زمین افتاد و حالش بد شد که بلافاصله من به طبقه بالا رفته و با اورژانس تماس گرفتم .

 

کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که داود از حدود 2 ماه پیش و با وجود آنکه بیش از 10 سال از سیمین . ب کوچکتر بوده ، اقدام به طرح پیشنهاد ازدواج با وی کرده و در طی این مدت کوتاه و دقیقا دو روز پس از مرگ سیمین ، با استفاده از وکالتی که قبل از مرگ سیمین . ب از وی دریافت کرده ، اقدام به انتقال اموال او به نام خود کرده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص اعلام علت مرگ سیمین که علت فوت را " نارسایی حاد تنفسی ناشی از اصابت جسم سخت به ناحیه سر " عنوان داشته بود ، بار دیگر از داود . ب جهت انجام تحقیقات مقدماتی دعوت به عمل آورده شد که به علت عدم حضور نامبرده دراداره دهم پلیس آگاهی ، دستور بازداشت وی از سوی بازپرس پرونده صادر و کارآگاهان در ادامه با مراجعه به محل سکونت داود در خیابان شیراز جنوبی اطلاع پیدا کردند که وی از محل سکونت خود متواری شده است .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در ادامه تحقیقات جهت دستگیری "داود . ب" و در حالیکه هیچگونه اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه متهم در اختیار کارآگاهان قرار نداشت ، سرانجام کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی مخفیگاه او در محدوده میدان سپاه شده و پس از انجام مراقبت های نامحسوس پلیسی و اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش ، شامگاه 23 خرداد او را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند .

 

با وجود دلایل و مدارک بدست آمده از علت اصلی مرگ و عدم ارائه توضیحات قانع کننده از سوی متهم در خصوص فرار چند ماهه اش از دست کارآگاهان ، وی بار دیگر اظهار بی گناهی کرده و مدعی شد که در روز حادثه و جهت اسباب کشی ، نزد سیمین رفته که بدون هیچ دلیلی متوفی حالش بد شده و او تنها قصد داشته او را به بیمارستان منتقل کند که سیمین فوت می کند .

 

با وجود تلاش متهم برای بیگناه نشان دادن خود ، با توجه به اظهارات ضد و نقیض و جمع آوری دلایل و مدارک بدست آمده ، وی به ناچار 24 تیر لب به اعتراف گشود و در شرح زمان حادثه به کارآگاهان گفت: روز حادثه به خانه سیمین رفته بودم تا جهت اسباب کشی به او کمک کنم که بعد از صحبتهایی که با هم داشتیم، وی مسئله ای را مطرح کرد که باعث عصبانیت من شد . سیمین روی صندلی نشسته بود که من خواستم از خانه خارج شوم که به حالت نیم خیز، آرنج دست مرا گرفت که من دستم را به قدرت از دستش خارج کردم که ناگهان سرش به در خروجی برخورد کرد و روی زمین نشست و حالش بد شد. به تدریج رنگش سیاه شد و در همان حال عنوان می کرد که احساس خفگی دارد که من برای نجاتش سریعا با اورژانس تماس گرفتم ، ولی در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد .

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات متهم در خصوص ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی اعترافات ، در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

وی با اشاره به برخی اطلاعات به دست آمده در طول رسیدگی به این پرونده، افزود: با توجه به تحقیقات دامنه دار و گسترده ای که در طول چند ماه گذشته و جهت دستگیری متهم انجام شده ، با شناسایی تعدادی از زنان میانسال و معرفی متهم از سوی آنها به عنوان فردی که خود را تحت عناوین مختلف دولتی و قضایی به آنها معرفی و در پوشش درخواست و پیشنهاد ازدواج اقدام به اعتمادسازی کرده و در ادامه ، با دریافت وکالت انتقال اموال، اقدام به انتقال دارایی های آنها به نام خود کرده و با توجه به ثبت دهها شرکت از سوی متهم، در حال حاضر رسیدگی به دیگر جرایم ارتکابی متهم پرونده در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است./مهر