سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عروسی کنار ساحل دریا!



ویدیو مرتبط :
کنار ساحل دریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحویل انبوه سامانه موشكی ساحل به دریا به نیروی دریایی ارتش



 

 

 

 

توسط وزارت دفاع انجام شد: تحویل انبوه سامانه موشكی ساحل به دریا به نیروی دریایی ارتش

 

 

در آستانه ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، انبوهی از سامانه موشكی ساحل به دریا را به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسم تحویل دهی این سامانه های موشكی سردار وحیدی طی سخنانی اظهار كرد: رشد مؤلفه های قدرت در حوزه دفاعی از اركان سیاست های جمهوری اسلامی ایران برای دفع هر نوع تهدیدی است.

وی افزود: در این حوزه تقویت روزافزون قدرت دریایی بعنوان یكی از راهبردهای اصلی در وزارت دفاع با جدیت دنبال می شود.

وزیر دفاع، قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران را قدرتی بالنده و پویا توصیف كرد و گفت: امروز با تحویل تعداد قابل توجهی از سامانه های موشكی ساحل به دریا به نیروی دریایی ارتش این نیرو می تواند مأموریت پدافند ساحلی را با قدرت بالاتری انجام دهد.

وحیدی، گردان بودن سكوهای پرتاب كه می تواند شعاع وسیعی از ساحل را در معرض كنترل و تسلط قرار دهد، وجود شبكه ارتباطی فیمابین سایت ها كه امكان ردیابی و تخصیص اهداف چندگانه و مدیریت یكپارچه و همزمان سایت ها را فراهم می كند را از ویژگی های این سامانه های موشكی برشمرد.

وی همچنین، افزایش انعطاف پذیری، بالا رفتن ضریب امنیتی برای نیروهای عمل كننده خودی، شناسایی اهداف بزرگ و كوچك دریایی و انهدام همزمان آن ها در فواصل دور و نزدیك و در سریع ترین زمان ممكن را از دیگر ویژگی این سامانه های موشكی ذكر كرد.

وزیر دفاع تصریح كرد: بدین ترتیب یك توانمندی گسترده با اضافه شدن این سامانه ها به سامانه های قبلی برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد می شود و این سامانه ها در كنار نیروی ایمان، تعهد و ایثارگری دریادلان نیروی دریایی، قدرت دفاعی آفندی و پدافندی مطمئنی را به وجود می آورد.

وی با تقدیر از متخصصین زبده و كارآمد سازمان صنایع دریایی كه با طراحی، ساخت و تولید انبوه این سامانه های قدرتمند موشكی، در حوزه ایجاد اقتدار ملی، نقش آفرینی می كنند، تصریح كرد: با اجرای این پروژه، سطح دانش فنی كشور در طراحی و ساخت سامانه های كنترل آتش، موشك برد بلند ارتقاء پیدا كرده و به شكل كاملا بومی توسعه و گسترش یافته است.

در ادامه این مراسم امیر دریادار سیاری نیز طی سخنانی گفت: امروز با افتخار می توانیم اعلام كنیم، كه با توجه به سامانه هایی كه در اختیار داریم و سامانه هایی كه امروز به این مجموعه اضافه شده اند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توكل به خدا این توانمندی را دارد كه به هر تهدیدی در عرصه دریا و ساحل پاسخی كوبنده بدهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح كرد: بر پایه تلاش و فعالیت هایی كه در صنایع مختلف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همكاری نزدیك رزمندگان نیروی دریایی در جریان است، بحمدالله امروز در حوزه موشك های سطح به سطح، سطح به هوا، ساحل به دریا و زیر سطحی به توانمندی های بسیار بالایی دست پیدا كرده ایم و قادریم با هوشمندی و اقتدار حافظ حریم دریایی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد كه با همت و جدیتی كه در صنایع دفاعی وزارت دفاع وجود دارد روز به روز شاهد نوآوری و روزآمدی تجهیزات نیروهای مسلح برای مقابله با هر نوع تهدیدی باشیم..../خبرگزارى ایسنا