سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین راه آموزش پلیس +عکس


پلیس های عادی نیروی هایی هستند که آموزش های شهری متفاوتی را می بینند تا بتوانند در شرایط سخت وارد عمل شده و تا رسیدن نیرهای ویژه اقدامات اولیه را انجام دهند به همین علت نیروهای پلیس باید افرادی نترس، شجاع و قوی باشند.

باشگاه خبرنگاران: برای آنکه فردی بتواند وارد نیروی پلیس شود باید از آزمایش های مختلف عبور کرده و قدرت خود را در رشته های مختلف نشان دهد. معمولا آموزشگاه های پلیس از مناطق نظامی و شرایط سخت برای تربیت پلیس های نمونه استفاده می کنند.

با وجود متدهای ثابت، پلیس چین این روزها راهی جدید برای آموزش نیروهای نظامی خود پیدا کرده است تا پلیس ها از همه نظر تربیت شده و حتی افکار آن ها نیز قوی شود. آموزشگاه های پلیس چین این روزها از ساختمان های جن زده یا خانه ارواح برای آموزش نیروها استفاده می کنند.



در این کشور ساختمان های رها شده و خالی از سکنه بسیاری وجود دارد به همین علت آموزشگاه ها پلیس های مبتدی را در این ساختمان ها مستقر می کنند و داستان های مختلفی از ارواح برای آنان بازگو می کنند. این باعث می شود تا حس ترسی قابل توجه در پلیس ها به وجود آید و شرایط آموزش بسیار تغییر می کند.

برای ترسناک تر شدن فضای این ساختمان ها در آن استخوان های انسان، جسدهای قدیمی یا افکت های صوتی استفاده شده است که دانشجویان از آن ها اطلاعی ندارند. دلیل ایجاد این روش جدید اینگونه اعلام شده است که پلیس ها باید در مقابل مکان های ترسناک و ساختمان های رها شده قوی شوند.

در این آموزش های ترسناک تا به حال چندین دانشجو دچار سکته های خفیف شده اند همچنین تعداد بسیاری نیز از ادامه راه انصراف داده یا شبانه از ساختمان فرار کرده اند. پلیس چین اعتقاد دارد با این روش بهترین پلیس های دنیا می توانند وارد نیروی نظامی این کشور شوند.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل عجیب پلیس هنگام بی توجهی راننده به هشدار!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین راه آموزش به دانش آموزان +عکس



عجیب‌ترین راه آموزش به دانش آموزان +عکس

چینی ها همیشه به داشتن نظم خاص مشهور بوده اند اما گاهی این نظم کمی به خشونت کشیده می شود و شرایط سختی برای افراد به وجود می اورد. نمونه ای از این شرایط را می توان در مدرسه دویدن پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همیشه در مقاله های مربوط به سلامت بدن رگه هایی از ورزش و مخصوصا دو میدانی دیده می شود. کارشناسان همیشه در مورد دویدن گفته اند وتاکید دارند که می تواند بدن را تقویت و مغز را باز کند اما مدرسه ای در چین به عجیب ترین روش از این ورزش استفاده می کند.

مدرسه Xu Xiangyangکه به عنوان مدرسه دویدن در پین شهرت دارد دانش آموزان خود را مجبور می کند در طول سال تحصیلی مسیر 1000 کیلومتری را بدوند.

 آن ها دلیل این کار را اموزش دیسیپلین و مسئولیت پذیری اعلام کرده اند.

عجیب‌ترین راه آموزش به دانش آموزان,آموزش به دانش آموزان درچین,عجیبترین تربیت دانش آموزان

والدینی که از دست فرزندان خود کلافه شده اند معمولا به این مدرسه مراجعه می کنند و نام فرزنداشان را برای یک دوره در ان می نویسند. این مدرسه سال هاست که باز شده است و برخی می گویند ریشه آن به ارتش سرخ چین باز می گردد.

قوانین سخت، فشارهای بسیار به بچه و تنبیه های سنگین در این مدرسه درحالی انچام می شود که برخی از بچه های شرکت کننده تنها 8 سال دارند.

این کلاس ها دارای سقف سنی 18 سال هستند. مسئولین مدرسه میگویند هیچ دانش آموز بی تربیتی از این مدرسه خارج نخواهد شد.

عجیب‌ترین راه آموزش به دانش آموزان,آموزش به دانش آموزان درچین,عجیبترین تربیت دانش آموزان

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران